Tai sitten se vaa kusee kaikissa mmorpgeen tyylisissä peleissä. En tiedä, sillä tää on ainut sen tyylinen peli mitä oon nyt pelannu vuoden. Alotin pelin jo viimevuonna, kun battlegroundeja ei vielä syntynykkään.
1. Pvp servuissa ei ole mitään järkeä. Onko ideaa, että 7 levunen tappaa sut helposti tai kuolet, kun oot 95% samaan aikaan vastassa. Lisäksi pvp honoria saat enemmän battlegroundista, joten pve servut on fiksumpi vaihtoehto, jos vaikka alttia tai ekaa ukkoa haluaa tehä.
2. Raideissa ei ole mitään järkeä. Ollaan 80 miehen voimin yritetty valtaa uc, ei tapahtunu muuta ku lagia ja ylivoimaiset vartijat tappo meidät varsinki ku hordeekin sitte saapu sinne auttamaan. Rewardeja koko touhusta ei ole muutenkaan, paitti tyylii "oli ihan kivaa", not!
3. Battlegroundseissa ei ole järkeä, time > skill. Saat rank 14 olemalla 24/7 bg:ssä. Lisäksi joissain servuissa joudut ikuisesti odottamaan aikaan ku pääset ees sinne sisälle voittaja tiimi on aina ne joilla on epixit, koska tää on 100% item riippuvainen peli.
TODELLA Tiukat duelit on ollu tässä mulle se herkuin osio pvp:ssä tän kuluneen vuoden aikana, varsinkin silloin aikoinaan, kun mitään mc/bwliä ei kukaan ehtinyt vielä tehdä ja kaikill oli raret kamat. Voitin magella 4 eri priestiä siten, et mulla oli healthit fullina lopussa ja kävin monta mielenkiintoista taistoa hyvää roguee vastaan. Tietty 15 000 damagee 8 secan aikana flamestrikellä on ollut kanssa kivaa leikkiä aveel :o
Toivoisin et bgeeseen pääsee vain tietyillä kuteilla mitä muillakin on. Et se olis vähemmän item riippuvainen. Lisäks toivoisin enemmän skillejä peliin ja parempaa talent tietä, mitä blizzi nyt tekeekin. Ja kehittäis jonkulaisen tournament sydeemin 2 tuntia päivässä, miten parhaat pelaajat palkitaan niillä rank 14 kamoilla. En oo jaksanu vaivautuu enää yhtää pelaa pvp osioo saatuni rank 12 (rank 14 staff kusee ei ole edes hyvää wandia). Vedän vaa raidei killan kaa joku tunti viikos ja odotan ahnqiraj avautumista, koska en jaksa farmii mitää roinaa.
pvp menee siis muiden parempien pelien kanssa, niiku on menny jo kauanki aikaa.
Wowin pvp sukkaa
14
1280
Vastaukset
- nimbuhrathi
Niin. Wowia vaivaa se että se on tehty massoille! Eräässä "pvp" killassa jossa joskus viihdyin yhden päivän, ilmeni että jokainen kiltalainen oli fanaatiinen counterstrike pelaaja. Monet "pvp" pelaajat ovatkin fps pelaajia ja niille wow on vain uusi fantasia thirdperson shooter. Unohdetaan välillä että kyseessä pitäs olla sitä rpg elementtiä.
Sitten ovat nämä pahimmat ihmiset joiden koko elämä koostuu siitä että ensin grindataan hahmo lv 60 viikossa tai nopeammin. Sitten aletaan farmata endgame instansseja esineiden toivossa ja kun niitä sitten saadaan niin muusta ei puhutakkaan. Olin kerran baarissa kiltatapaamisessa ja puheenaihe koko vitun iltana oli MC:n ja BWL dropit! On se kivaa ku jotku virtuaali munanjatkeet kiinnostaa.
Lopetin pvp servereillä pelaamisen jo aikoja sitten ja siirryin RP serverille jossa oikeasti jopa pvp osio toimii! Kokeilen myös rp-pvp serveriä mutta sinnekkin ovat eksyneet aivottomat pvp pelaajat jotka jatkavat sitä samaa rataa, powergrindlv60/epicx/gank.
Kohta vuoden pelannu wowia ja kertaakaan en ole vielä endgame instoja tehnyt, kun ei ole mitään kiirettä, ei ne instat mihinkään katoa. Sen sijaan nautin pelaamisesta että tekisin siitä itselleni palkattoman sivutyön!
Ja mitä tulee noihin pvp rankkeihin, aivan täysin aivotonta touhua. Sen verran jaksoin sitä vääntää että sain pvp ratsun, sen jälkeen kuritin siviilejä ja keräsin DK:ta, rank 0 aika nopeesti :D Mutta pvp ratsu on ja pysyy! - ex- pelaaja
Itse lopetin koko pelin.Ei jaksanut enää kahdella hahmolla vetää loputtomiin bg,sitten instat päälle,neljän ammatin ylläpitäminen ym. ei ole aikaa 24/7. Tosi että toi pvp rank on aivan älytön. Jos et pelaa rank tippuu. Näin sitä blizzard koukuttaa.Ei innosta pakkopelaaminen.
- ex-pelaaja
ps. Kaikkeen kyllästyy,mutta pelasinkin kyllä tosi paljon.
- Mörkö
Itse lopetin myös, pelasin suunnilleen vuoden rp servulla, koska sinne ei niin helpolla eksy nuo cs pennut, jotka eivät muuta osaa sanoa kuin OMFG NOOB PWN HIM. Pelasin hahmoni lvl 60 sain full night slayer ja pvp rank 13, mutta ei jaksa koko peli enään kiinnostaa yhtään. NYt vain odotellaan D&d =)
- ex-pelaaja
Mörkö kirjoitti:
Itse lopetin myös, pelasin suunnilleen vuoden rp servulla, koska sinne ei niin helpolla eksy nuo cs pennut, jotka eivät muuta osaa sanoa kuin OMFG NOOB PWN HIM. Pelasin hahmoni lvl 60 sain full night slayer ja pvp rank 13, mutta ei jaksa koko peli enään kiinnostaa yhtään. NYt vain odotellaan D&d =)
Sitten vielä tämä lisälevy. Levutat vanhat hahmot lvl 70 ja jonkun uuden lvl 1-70. Ei kiitos.
- Zhum
ex-pelaaja kirjoitti:
Sitten vielä tämä lisälevy. Levutat vanhat hahmot lvl 70 ja jonkun uuden lvl 1-70. Ei kiitos.
1. Jos ei peli kiinnosta , älä pelaa 2. Mielipiteesi ei kiinnosta melkein ketään (psykiatreille ja opettajille maksetaan siitä , joten heitä ei lasketa). 3. Kaikki eivät ole semmoisia kusipäitä , mutta kaikki nämä ei kusipäät ovat olleet 60 ja rank 14 iät ja ajat , joten he tekevät uuden hahmon , Ja nämä kusipäät vain aina ovat tiellä , kyllä joskus hyviäkin kunnon pelaajia löytää...
- ex-pelaaja
Zhum kirjoitti:
1. Jos ei peli kiinnosta , älä pelaa 2. Mielipiteesi ei kiinnosta melkein ketään (psykiatreille ja opettajille maksetaan siitä , joten heitä ei lasketa). 3. Kaikki eivät ole semmoisia kusipäitä , mutta kaikki nämä ei kusipäät ovat olleet 60 ja rank 14 iät ja ajat , joten he tekevät uuden hahmon , Ja nämä kusipäät vain aina ovat tiellä , kyllä joskus hyviäkin kunnon pelaajia löytää...
1. enhän mä pelaakkaa 2.miksi kävisin psykiatrilla jos joku peli ei kiinnosta enää.3. ketä nyt haukuin kusipääksi? mullahan oli enemmä ku yks hahmo,eikä kannata vetää heti hernettä nenään jos jotain ei kiinnosta.en juurikaan haukkunut peliä vaan kyllästyin eikä oikein ole aikaakaan.
- WoWittaja
ex-pelaaja kirjoitti:
1. enhän mä pelaakkaa 2.miksi kävisin psykiatrilla jos joku peli ei kiinnosta enää.3. ketä nyt haukuin kusipääksi? mullahan oli enemmä ku yks hahmo,eikä kannata vetää heti hernettä nenään jos jotain ei kiinnosta.en juurikaan haukkunut peliä vaan kyllästyin eikä oikein ole aikaakaan.
painukaa helvetttii täält, nää palstat ei oo tarkotettu että täytyis rueta haukkuu peli penkin alle. Täällä on tarkotus antaa apuja ja jutella kaikesta muusta ku kuinka huono peli!!!!
Joten mä sanon: Painukaa helvettii!
- Zhum
ette pärjänneet 80 miehellä Sylvanakselle??????? kuinka huonoja oikein olitte? kellon aika? Koneellani on video jossa 36 Alliancea pownaa Sylvanaksen , sitten Cairne Bloodhoofin ja sitten vielä Thrallin! eivätkä wipenneet kertaataakaan.
ja kun Faction Leaderin tappaa siitä saa Leader HK:n (paremmin honoria ku tappaisit rank 14 PvP jumalan yksin).- ooot
tappaja.. et oo sylvanasta nähny ku kuvissa....mee puristeleen finnejäs mukula...näitä taas mä näin videon joten suurinpiirtein pystyn tekeen kaiken sen itsekin mitä olen nähnyt...
- zumi
ooot kirjoitti:
tappaja.. et oo sylvanasta nähny ku kuvissa....mee puristeleen finnejäs mukula...näitä taas mä näin videon joten suurinpiirtein pystyn tekeen kaiken sen itsekin mitä olen nähnyt...
killer...tuut tänne päteen kun muilla sivustoilla nähdään heti ettet osaa....luulet paljon.... tietämys on sitä sun tätä.......
- Zhum
ooot kirjoitti:
Olen kyllä nähny Sylvanaksen muuallakin kuin kuvissa , ja en ole kertaakaan väittänyt että itse pystyisin tappamaan Sylvanaksen. Pääideanahan on suunnitella se hyökkäys , ei vaan mennä sisään ja aggrota kaikki vastaantulijat. Ja millähän perusteella päättelet että olen "mukula"?
- olishan
ihan kiva nähdä että se Thrall ja hänen sata grunttiansa tapettais.
- Wowittaja
Toki itemit merkkaavat paljon, mut esim BG:lla vielä enemmän merkitsee onnistunut strategia. Esim AB on puhtaasti strategiasta ja kommunikaatiosta riippuvainen.
Olisikin paikallaan erotella 1-on-1 PvP ja BG:t. Ensimmäinen kun on suoraan levelistä ja esineistä riippuvainen. Jälkimmäisessä taas (kuten onnistuneissa instanssi raideissa) tärkeintä on oikean roolituksen ja taktiikan soveltaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752