Mitähän uni-aiheisia lauluja löydätte?
Mitähän uni-aiheisia lauluja löytyy...?
10
4592
Vastaukset
- eve
uneen aika vaipuu < kisu
sininen uni < tapio rautavaara
unta en saa < jari s - Jormas
Mä putoan uniin kauneimpiin. Eikös se koko laulun teksti ole vähän niin kuin unen rajoilla olemista?
- Minäpä vain
Unihiekkaa -Anne Mattila
Sininen uni -Tapsa Rautavaara - Saapas
Unikuva; Tomi Markkola
Unten erämaa; Janne Tulkki, Katri-Helena
Unen aika vaipuu
Olen unessa useasti... - biisi
Unienkeli -nimisen biisin esittää FBI-beat.
Tapani Kansan: Unessani nainen tanssii
- Kappas
Siinä biisissä: Jos huomista ei ois, toistuu myös tuo uni ja herääminen.
- Kappas
Kappas kirjoitti:
Siinä biisissä: Jos huomista ei ois, toistuu myös tuo uni ja herääminen.
en vaan muista kuka sitä laula tai paremminkin määkii!
Taipaleen Reiska laulaa ,että: " Unta näin taas, unta näin taas, oot siinä unessa mun..." tai jotenkin sinne päin.
- Anonyymi
Unisatu, Salomon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605780Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064737En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164212Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k663714- 513671
- 113401
- 873382
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693233- 332921
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342591