Mitähän uni-aiheisia lauluja löydätte?
Mitähän uni-aiheisia lauluja löytyy...?
10
4720
Vastaukset
- eve
uneen aika vaipuu < kisu
sininen uni < tapio rautavaara
unta en saa < jari s - Jormas
Mä putoan uniin kauneimpiin. Eikös se koko laulun teksti ole vähän niin kuin unen rajoilla olemista?
- Minäpä vain
Unihiekkaa -Anne Mattila
Sininen uni -Tapsa Rautavaara - Saapas
Unikuva; Tomi Markkola
Unten erämaa; Janne Tulkki, Katri-Helena
Unen aika vaipuu
Olen unessa useasti... - biisi
Unienkeli -nimisen biisin esittää FBI-beat.
Tapani Kansan: Unessani nainen tanssii
- Kappas
Siinä biisissä: Jos huomista ei ois, toistuu myös tuo uni ja herääminen.
- Kappas
Kappas kirjoitti:
Siinä biisissä: Jos huomista ei ois, toistuu myös tuo uni ja herääminen.
en vaan muista kuka sitä laula tai paremminkin määkii!
Taipaleen Reiska laulaa ,että: " Unta näin taas, unta näin taas, oot siinä unessa mun..." tai jotenkin sinne päin.
- Anonyymi
Unisatu, Salomon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182378Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621027Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83978
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965