joo, aika ihmeellistä keskustelua täällä käydään...ei bemaristit kyllä kuittia kestä..herkkää porukkaa taitaa olla, jos joku vähä merkiä arvostelee, niin vittusaatanaamene kotiis juttua alkaa tulla, bemarien maine idioottien autona siis pitää paikkansa...ei varmaan älyköt tänne kirjoittele, vaan amistyypit..niillähän niitä näkyy olevan...siis bemareita, (että varmasti ymmärrätte)
keskustelun taso kummaa
10
1149
Vastaukset
- juu mene kattomaan
Toyota sivulle. Siellä itse seriffi poistaa asiallisia viestejä ja jos sattuu olemaan Toyotassa jotain vikaa niin sehän on provo.Silti en pidä kaikkia tojo kuskeja ääliöinä,katsos yleistäminen on perseestä....vielä kun sä oppisit sen.Ja kyllä olen käynnyt amiksen ja sen jälkeen armeijan ja sieltä menin ammattikorkeakouluun ja kyllä ajan 330ci bemarilla ja en pidä itseäni kusipäänä vaan normaalina ihmisenä joka ajaa mieleisellään autolla. Ja ei,mua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat autostani,koska olen tyytyväinen siihen,enkä myös arvostele/hauku muiden autoja.Have a nice day ;)
- Sixinline
Ei tuo sinunkaan avaus kovin akateemiselta vaikuta...
- lllllllll
no niin, se tuli todistettua juuri, heti älähtää bemutyypit, tarkoitus kun pukkuisen härnää, niin johan leimuaa..
- Hemuli
lllllllll kirjoitti:
no niin, se tuli todistettua juuri, heti älähtää bemutyypit, tarkoitus kun pukkuisen härnää, niin johan leimuaa..
Jätkä arvostelee muita ja itse ei osaa edes kirjoittaa oikein...?Omituista... no jokainen ajaa sillä merkillä mistä tykkää..
- mestari
samaa mieltä bemari-kuskeista. Ihme porukkaa. Ja en nyt tarkoita vanhoilla käytetyillä bemareilla ajavia vaan niitä outoja, jotka ajavat uusilla. Täytyy tosiaan ihmetellä miksi joku voi ostaa uuden bemarin. Jotain täytyy olla vialla.
- bemukuski
mitä te japsikuskit teette täällä sivulla?
- SeiskaE38
Kun näet jonkun ajavan uudella bemarilla, tiedät että hän on hyvätuloinen tai muuten äveriäs. Itsekin ajaisin mielelläni uudella 500-sarjan nelivetofarkulla, mutta 2000 euron nettotuloilla täytyy säästää rahaa muuhunkin.
Minulle saa siis riittää toistaiseksi 10v vanha E38, hinta-laatu-suhde on hyvin kohdallaan. - sitä..
SeiskaE38 kirjoitti:
Kun näet jonkun ajavan uudella bemarilla, tiedät että hän on hyvätuloinen tai muuten äveriäs. Itsekin ajaisin mielelläni uudella 500-sarjan nelivetofarkulla, mutta 2000 euron nettotuloilla täytyy säästää rahaa muuhunkin.
Minulle saa siis riittää toistaiseksi 10v vanha E38, hinta-laatu-suhde on hyvin kohdallaan.Et voi tiettää onko kaveri hyvä tuloinen vai muuten äveriäs. Pankistahan saa tänä päivänä niin helposti lainaa että kaikki amikset saa sitä jotta saa ostaa bemarin. Tänä päivänä pankit antavat liian helposti lainaa. Pankista saa ainakin 70 tuhatta ekee ilman takajaa.. Tuli ostettua kämppä ni tiedän sanoa, ennemmin sijotan johonkin mökkiin sen 100 tuhatta eskoo ku autoon, mökistä saa rahaa vielä 20 vuoden kuluttuakin, autosta ei saa mitään. Itse ajelen talvisin tyytyväisenä 316sella bemarilla ja kesällä "hoppa voortilla" (24 vuotta vanhalla rupsulla m5 gillerillä)
- varmasti saa
sitä.. kirjoitti:
Et voi tiettää onko kaveri hyvä tuloinen vai muuten äveriäs. Pankistahan saa tänä päivänä niin helposti lainaa että kaikki amikset saa sitä jotta saa ostaa bemarin. Tänä päivänä pankit antavat liian helposti lainaa. Pankista saa ainakin 70 tuhatta ekee ilman takajaa.. Tuli ostettua kämppä ni tiedän sanoa, ennemmin sijotan johonkin mökkiin sen 100 tuhatta eskoo ku autoon, mökistä saa rahaa vielä 20 vuoden kuluttuakin, autosta ei saa mitään. Itse ajelen talvisin tyytyväisenä 316sella bemarilla ja kesällä "hoppa voortilla" (24 vuotta vanhalla rupsulla m5 gillerillä)
No ei todellakaan saa niin helposti lainaa. Ei sitä persaukisille anneta. Eiköhän siinä sun kämpän ostossa ole se kämppä vakuutena. Ei silloin mitään takaajaa tarvitakaan. kuvitteletko ihan tosissasi että auto kelpaa kulutusluoton vakuudeksi?
Oletko ajatellut että jollain on varaa autoon, mökkiin, taloon ja veneeseen? Sittenkin vielä jää rahaa riesaksi pankkitilille pyörimään? Se, että sinä joudut ostamaan halvan kämpän eikä autoonkaan oikein ole varaa, ei tarkoita sitä että muutkin ovat persaukisia.
Ei kai kukaan niin idiootti olekaan että käyttöautoa jonain sijoituksena pitäisi. Tai no, kun tuota sun tekstiä lukee niin ehkä joku sitten kuitenkin on...
- kirjoittaa näillä palstoilla?
Ei ainakaan taso pääse nousemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687