Kihlauduimme avomieheni kanssa äskettäin (ihanaa!) ja kaippa tässä sitten pitäisi pikkuhiljaa alkaa miettimään häitä, milloin ne järjestetään, missä, ja etenkin: ketä kutsutaan!
Itse olen aina ajatellut että hääni olisivat enemmänkin bileet, siis että vieraina on kavereita eikä ketään sukulaisia joita en ole nähnyt vuosiin. Mieheni taas haluaisi perinteiset häät sukulaisineen.
Jonkinlaiseen kompromissiin olisi siis päästävä ja kiinnostaisi kuulla ihmisten hääkokemuksia, omien tai tuttavien, että minkälaisia häitä on järjestetty ja minkälaisia kompromisessa tehty. Ajattelin että yksi vaihtoehto voisi olla kaksiosaiset juhlat, esim. perjantaina perinteisemmät kahvittelut sukulaisille ja lauantaina bileet. Mutta suuttuuko sitten sukulaiset kun ei tule kutsua bileisiin?
Onpa ankeaa kun pitää heti iloisen kihlauksen jälkeen alkaa stressata moisesta...
Sukulaisilla vai
4
548
Vastaukset
- .........
me päätimme heti alussa, että kutsumme vain ne ihmiset/sukulaiset joiden kanssa olemme tekemisissä.Saimme kyllä kuulla vanhemmilta ym. että se ja se pitäisi kutsua. Meidän mielipide oli se, että häät oli meidän juhla ja me ne maksettiin joten saimme kutsua ketä halusimme. Muistakaa että se on teidän juhla ja onnea vaan!!!
- Alkup.
Miten teillä meni juhlat, tai enemminkin juhlien jälkeinen aika, eli tuliko sanomista niiltä keitä ei oltu kutsuttu? Tiedän kyllä tuon periaatteen että ne on meidän juhlat ja saamme kutsua juuri kenet haluamme mutta toisaalta mulle on hyvin tärkeää etten loukkaa ketään. Olen siis hyvin voimakkaasti sitä mieltä etten halua kuin itselleni läheisiä ihmisiä juhliin, ja samalla hyvin voimakkaasti sitä mieltä etten halua loukata ketään joka olettaa automaattisesti tulevansa kutsutuksi sukulaissuhteen tai muun takia. Vaikea tilanne siis.
- ihan vielä
stressata kamalasti asiasta. Mekin ollaan oltu kihloissa jo viisi ja puoli vuotta, eikä vielä päästy selvyyteen asioista. Sitten on kiva käydä kiusaamassa itseään näillä sivuilla... =/ Mutta onnea ja kaikkea hyvää sulle! =)
- kun me mentiin kihloihin, näin
me ajateltiin tehdä: pidetään häät kavereille ja perheelle, sitten pidetään toinen vapaampi muotoinen juhla sukulaisille toisena päivänä. Esim. vain kakku kahvi tarjoilut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664