Noin puoli vuotta yritystä takana ja olen kokeillut tässä ja edellisessä kierrossa ovulaatiotestejä. Mulla päivälleen säännöllinen kuukautiskierto (28 päivää), mutta silti mahdanko ovuloida?? Viime kierrossa kokeilin mammaksi.fi:n ovulaatiotestejä ja muuten testissä ei näkynyt kuin yksi viiva paitsi oletetun ovulaation aikoihin muutamana päivänä haalea viiva. Kysyin asiaa gyneltakin ja hän arvaili että se haalea viiva oli se ovulaatio. Tärkeää on kuulemma että se viivan paksuus poikkeea joillain tavalla normaalista ovulaation aikaan. (no, tiedeä häntä). No, nyt tässä kierrossa olen aloittanut tikuttelun (Fertest ovulaatiotesti) jo 10 kiertopäiväastä ja nyt on meneillään 18 kiertopäivä ja joka päivä testi viiva on ollut lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta läheltä katsottuna ehä vähän haaleampi. Mitä tämä nyt tarkoittaa?? Masentaa kun ei ehkä edes ovuloi. Onko muilla samoja ongelmia?
Ovulaatiotesteistä
3
871
Vastaukset
- täälläkin...
Pillerit jäi viime kesänä ja ekaa kertaa tikuttelen. Mammaksin testiä käytän, kiertopäivä 21 menossa, eikä kahta viivaa näy... aloitin kp 10. Selkeitä ovisoireita on kuitenkin ollut tuossa 16-18 kp:n kohdalla. En sitten vissiin ovuloi tai teen testiä väärin...
- pitääkö?
Mäkään en ole saanut kahta viivaa, mut mietin etjohtuuko siitä etten jäähdytä virtsaa ennen testausta. Tuskin.
- kokemus minulla :-)
Tikutin ovistestillä kahdessa yrityskierrossani, 1. kierrossa joulukuussa ja 2. kierrossa tammikuussa. Joulukuussa sain yhtenä ainoana päivänä kaksi viivaa, tulosviiva kontrolliviivaa jonkin verran heikompi. Ja tammikuussa sain todella heikon tulosviivan.
Mutta ei hätää, olen raskaana :-)
Tulin jo 1.kierrosta raskaaksi, mutta meni heti kesken ja menkatkin tuli lähes ajallaan. Raskaustesti kuitenkin näytti n. viikko menkkojen alkamisen jälkeen vielä haalean positiivisen ja sitten ei enää mitään.
Nyt menkat jäi tulematta ja raskaustestistä tuli plussa viime viikolla.
Itse päättelin, että minulla hormonitaso nousee ja laskee niin nopeasti, ettei kerran vuorokaudessa tikuttelu näytä oikeaa tulosta. Vähän myös epäilen noiden testien luotettavuutta ylipäänsä, ehkä ne toisilla toimii, toisilla ei. 1. kierrossa viiva tuli kp 11/27 ja toisessa joskus kp 13/27. Petipuuhissa olimme kuitenkin kp8 - kp 13 joka toinen tai kolmas pv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394