Conan "mollas" Suomea eilen siihen malliin että herkemmissä maissa poltettais jo Amerikanlippuja, ja julistettaisiin u.s.a boikottiin!
Oli muuten hel,,,tin hauska Show, miksei meillä ole vastaavaa formaattia Suomessa?
Ei taida löytyä yhtä hauskaa juontajaa armaasta kotimaastamme?
Se taulu jossa esitettiin Suomen historia: Jääkauden jälkeen> Nokia matkapuhelin> 2006.
oli hyvä ja ihan totta!
Conan Suomeen!
10
920
Vastaukset
- Hooooohoijjjjaaaaa
Hommaa rassukka elämä.
Eikö sulla ole ketään muuta jolle puhua?- ...
no hoh! ihan asiallinen viestihän tuo oli.
- Tarkku.
Osta Ittelles uusin räppi video ja pussi housut, Niin tuut tosi kovaksi!
- ei ymmärrä
... kirjoitti:
no hoh! ihan asiallinen viestihän tuo oli.
No niin on, taitaa olla salkkarifani.
- Vokaali
Tarkku. kirjoitti:
Osta Ittelles uusin räppi video ja pussi housut, Niin tuut tosi kovaksi!
Ja opettele yhdyssanat.
- Barbaari.
Täällä ei puhuta.
Täällä kirjoitetaan.
Puheet hoidan ihmisten kanssa naamat vastakkain tai puhelimessa.
SIIS TÄÄLLÄ EI TOD. PUHUTA!
Mitäs ite, taitaa sulla olla elämä hukassa ku tuollaisia kirjoittelet, siis tosi mälsää?
Oottelen että se Conan.n Show Suomen vierailusta tulis äkkiä tv.stä!
Se on varmasti tosi hauska, eiks je!?! - Säälittävää
Barbaari. kirjoitti:
Täällä ei puhuta.
Täällä kirjoitetaan.
Puheet hoidan ihmisten kanssa naamat vastakkain tai puhelimessa.
SIIS TÄÄLLÄ EI TOD. PUHUTA!
Mitäs ite, taitaa sulla olla elämä hukassa ku tuollaisia kirjoittelet, siis tosi mälsää?
Oottelen että se Conan.n Show Suomen vierailusta tulis äkkiä tv.stä!
Se on varmasti tosi hauska, eiks je!?!Kyllä sun on vaan hommattava se elämä.
Tai puhua jollekkin, voithan mennä esim tk:n psykiatrille ja kirjoittamalla paperille kommunikoida hänen kanssaan. - vonkamies
Säälittävää kirjoitti:
Kyllä sun on vaan hommattava se elämä.
Tai puhua jollekkin, voithan mennä esim tk:n psykiatrille ja kirjoittamalla paperille kommunikoida hänen kanssaan.siinä taas typerys joka ei ymmärrä kirjoitettua tekstiä, tarjoaa vaan elämää kaikille!
paljoko maksaa? mä otan 9 elämää ku mun kissilläki on yhtä monta. eikö sulla oo muuta sanottavaa? taitaa toi psyk.sairaanhoito olla sulle itelles tuttua, ja toistelet ittees ku oot oppinu uuden lentävän lauseen: hommaa elämä. - Hommaa Elämä
vonkamies kirjoitti:
siinä taas typerys joka ei ymmärrä kirjoitettua tekstiä, tarjoaa vaan elämää kaikille!
paljoko maksaa? mä otan 9 elämää ku mun kissilläki on yhtä monta. eikö sulla oo muuta sanottavaa? taitaa toi psyk.sairaanhoito olla sulle itelles tuttua, ja toistelet ittees ku oot oppinu uuden lentävän lauseen: hommaa elämä.H O M M A A E L Ä M Ä !!!
- Homma.
Hommaa Elämä kirjoitti:
H O M M A A E L Ä M Ä !!!
HOMMAAELÄMÄ!
HOMMAA ELÄIN!
HOMMAA ELÄ 'IN'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664