Olen viime aikoina nähnyt aika paljon juna unia.
Viime yönäkin oli junan raiteita pitkin poikin ja sisko oli ihan sekaisin niistä eikä olisi osannut junaa väistää jos en olisi auttanut. Neuvoin hyvän turvallisen paikan, kun juna tulee. Meinasi sisko jäädä junan allekin jos en olisi kaapannut häntä turvaan.
Sitten vielä yksi uni. Mieheni jäi unessa kiinni pettämisestä. Minä suutuin aivan valtavasti ja välittömästi aloin pakata tavaroitani. Mies yritti vähän estää ja minä revin tätä päästä ihan voimani takaa. Mieheni kavereita oli siinä ja aivan mieheni näköinen, kaksoisolento tuli minua auttamaan tavaroiden laitossa.Oli siinä samalla turvana.
Juna unia
Nippel
1
171
Vastaukset
- krassi
Turvallisuuden tunne on pettänyt. Haluaisit suojaa ja hoivaa.
Molemmat unet kertovat samaa.
Kaksoisolento olet sinä itse, sinun maskuliininen puolesi.
Sinulla/kaksoisolennolla on voimia selvitä voimakkaita tunteita aiheuttavista tapahtumista.
Tapahtumat eivät tarkoita, että miehesi pettäisi. Ne voivat olla arkitasolla ihan tavallisia riitoja ja vastoinkäymisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558