Nyt mieleipiteitä Nekkarin uudesta sijainnista!? Kuka sinne on menossa? Onko Nekkari vetänyt asiakkaat Nekkarina vai vaan sen takia kun oli hyvällä paikalla torin vieressä? Käykö porukkaa nyt enemmän kun kapteeni koukun ati telakan aikaan...vai onko rakemmuksessa pirtinrannan kirous?
Enää 1 yö...
17
3450
Vastaukset
- minä 81
PIRTINRANNAN KIROUS!!!!!LIIAN PITKÄ MATKA KAUPUNKIIN VARSINKIN KOVILLA PAKKASILLA!!!!
- yks vaan
Ei menesty!Liian kaukana muista baareista!Se on nähty miten muillekkii siinä on käyny!
- kalle
Voi olla että vähän aikaa riittää asiakkaita, mutta pelkäämpä että sijainti on huono!
- ukko
kyllä tulee menestymään.mielummin sitä käypi nekkarissa kuin siinä ihme akvaariossa.mikä harrisoni nyt onkaan.ja eikä sieltä mikää pitkä matka keskustaan ole.kulkeehan ne taksit yölläkin sinne päin.
- minä 81
ukko kirjoitti:
kyllä tulee menestymään.mielummin sitä käypi nekkarissa kuin siinä ihme akvaariossa.mikä harrisoni nyt onkaan.ja eikä sieltä mikää pitkä matka keskustaan ole.kulkeehan ne taksit yölläkin sinne päin.
kylläpä sitä useesti menee suoraan sinne missä on muutkin baarit lähellä eikä tarvii taksia käyttää!mut sen näkee sitten...
- paras!!
minä 81 kirjoitti:
kylläpä sitä useesti menee suoraan sinne missä on muutkin baarit lähellä eikä tarvii taksia käyttää!mut sen näkee sitten...
kyllä minä en tule nekkaria jättämään!!!! uus harrison on täys pa**a. Eiku huomenna kaikki uutta Nekkaria testaamaan!
- ihmiset äänestää
paras!! kirjoitti:
kyllä minä en tule nekkaria jättämään!!!! uus harrison on täys pa**a. Eiku huomenna kaikki uutta Nekkaria testaamaan!
JALOILLAAN! Rohkea veto vetää Koukku Telakalle ja pistää paikka remonttiin. Huomenna kaikki Nekkari-fanit liikkeelle. Seuraava askeleeni on NEXT STEP!!!!!!!!
- ----------
ihmiset äänestää kirjoitti:
JALOILLAAN! Rohkea veto vetää Koukku Telakalle ja pistää paikka remonttiin. Huomenna kaikki Nekkari-fanit liikkeelle. Seuraava askeleeni on NEXT STEP!!!!!!!!
askel on AA
- harriNM
kuohuntaa niin paljon kuin kapakan avaaminen tai sulkeminen. Tai yleensäkin mikä tahansa mikä liittyy alkoholiin.
Ja sitten vielä ihmetellään miksi Varkauden suunta on alas?!- mut
Nyt sulla taitaa olla joku ongelma. Jos sua noin paljon häiritsee et varkautelaiset keskustelee uuden kuppilan avaamisesta täällä niin älä hyvä ihminen tule näitä keskusteluja lukemaan. Meille varkislaisille nekkari tai harrison ei ole paikka jossa ryypätään ja elämän tärkein asia ei suinkaan ole alkoholi. Monille meistä nämä paikat ovat hengailua ja kavereiden näkemistä varten. Voihan sitä yhen ottaakin tai sit juoda jotain alkoholitonta, mut kyllä mulle ainakin baarit on ihan vaan hengailu mestoja. Totta kai halutaan keskustella ja vaihtaa mielipitaitä siitä minkälaisia nää uudet paikat nyt sit on ja mitä on vielä tulossa. Ei kaiken tässäkään kaupungissa tarvii johtua alkoholista. Niin.
- mimmu
ite varmaan tulee mentyä tohon harrikkaan,en nyt nekkarrin jaksa mennä,kun on toisella puolella siltaa... ja asutelen keskustan puolella..voisin mennäkkin nekkariin jos asuisin sielläpäin vielä...
- Jonne234
Kato täältä:
http://www.peilipallo.com - päiviönsaari tyhjä
ainakin perjantaina oli Nekkari _IHAN_ täynnä ja päiviön saari tyhjänä. Pakkasta oli 20 astetta. Jos meno jatkuu näin, ei siltaa tartte ylittää. Kuinka oli lauantai?
- lauantai
Uus Nekkari toimii.
- hengaaja
Olin perjanaina nekkarissa, en muista Warkauden kapakoissa missään olleen niinpaljon porúkkaa, tosi hyvät fiilarit paikasta, on kyllä Hellu ja Jari panostanut, ja hyvä niin, paljon parempi kuin entinen nekkari eli nykyinen harrison.
KYLLÄHÄN se niin on että oli paikka pirtinvirran milläpuolen vaan, sinne mennään missä ovät muutkin, ja nyt näyttäisi virta kääntyneen, lauantainakin oli jonot nekkariin ja luonnollisesti ei muualle kun ei tässä pikkukylässä riitä asiakkaita joka kuppilaan.
Hyvä Nekkari! toivottavasti muutkin jää henkiin.. - mustikki--
hengaaja kirjoitti:
Olin perjanaina nekkarissa, en muista Warkauden kapakoissa missään olleen niinpaljon porúkkaa, tosi hyvät fiilarit paikasta, on kyllä Hellu ja Jari panostanut, ja hyvä niin, paljon parempi kuin entinen nekkari eli nykyinen harrison.
KYLLÄHÄN se niin on että oli paikka pirtinvirran milläpuolen vaan, sinne mennään missä ovät muutkin, ja nyt näyttäisi virta kääntyneen, lauantainakin oli jonot nekkariin ja luonnollisesti ei muualle kun ei tässä pikkukylässä riitä asiakkaita joka kuppilaan.
Hyvä Nekkari! toivottavasti muutkin jää henkiin..ihmettelen, että miks v*tussa pitää jatkaa illanviettoa jonnekin päiviönsaareen?? mitä helvettiä siellä on niin ihmeellistä, paitsi viereisen tehtaan paskanhaju? nyt ku nekkariki häipyi sieltä, ei luulis kenelläkään olevan mitään asiaa "keskustaan" (=pari pizzeriaa, keskinkertaisia kapakoita ja joku hikinen "yökerho")
- kyllikki2kkonen
mustikki-- kirjoitti:
ihmettelen, että miks v*tussa pitää jatkaa illanviettoa jonnekin päiviönsaareen?? mitä helvettiä siellä on niin ihmeellistä, paitsi viereisen tehtaan paskanhaju? nyt ku nekkariki häipyi sieltä, ei luulis kenelläkään olevan mitään asiaa "keskustaan" (=pari pizzeriaa, keskinkertaisia kapakoita ja joku hikinen "yökerho")
naulan kantaan, päikkärissä ei oo mitään muuta kuin räkäsiä teinejä riehumassa ja paska haisee.
Nekkarissa ja rammarissa on jatkossaki hyvä illat viettää, mitäpä suotta päikkäriin paskanhajuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268