Toisinaan sitä iskee aivan mieletön alakulo ja masennus, toivottomuus montaakin asiaa kohti.
Ensin peittelin itseäni vuosikausia, kuka olen, No ne asiat on tullut kyllä selviksi ja selvitetty niin itselle kuin muillekin kelle tahtoo kertoa, ja saanut oman elinympäristön ja elämän itselleni, sellaisen kuin haluan.
Menneisyys ei vain jätä minua rauhaan, uusien ihmisten seurassa jätän aina loppupelissä itseni ulkopuolelle, sulkeutuen itseeni. Se voi olla joku asia, tunne, kappale radiossa, keskustelu yms.
Kaikki vain rakkauden tähden *
miten selvitä tunneköyhyydestä
3
720
Vastaukset
- kenguru
näinhän se menee minullakin. et ole ainoa...
- ihmiseltä
sinä vaikutat, kun joku pienikin ärsyke riittää muuttamaan fiiliksesi alakuloksi jne. kuten kirjoitat. Miksi menneitä murehdit, eihän niitä muuksi enää muuttaa voi? Mutta tulevaisuutta voi alkaa tehdä tässä hetkessä!
- j,oskus
eipä niitä menneitä voi miksikään muuttaa, niiden kanssa on vain opittava elämään. Voi jos olisin joskus entisessä elämässä tiennyt että näinkin hienoja ihmisiä kuin teitä =) on olemassa olisin tehnyt monta asiaa toisin ja olenkin, ystävät korvaavat paljonkin siitä mitä olen menettänyt.
yrittänyt olenkin muutenkin edetä etenpäin ja kenties joku saattaa jos lukaisee niin tietääkin.
Mutta joo, kuitenkin olen taas ymmärtänyt itsestäni enemmän enkä koskaan ole ollut oikein tajunnut asiaa tolta tunneherkkyyden puolelta, niinhän se onkin jos katson heteromenneisyyteenkin miten koin sisälläni vaikkapa jonkun läheisen menetyksen.
Toisinaan on helpompia aikoja ja toisinaan taas niin no hankalampia.
Mutta se tästä päivästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899