Olin jo ihan varma, että mulle ei pahaaoloa iske.. ja kun heräsin niin oli niin kauhee olo.. Ruoka ei maistu. Jos ajattelenkin ruokaa niin meinaa tulla ylös... Kellään muulla iskenyt samoilla viikoilla yhtäkkii tälleen? :/
Kauhee olo...
5
571
Vastaukset
- Härkä 76
Mulla nyt rv 8 1 menossa.
Mulla oli pari viikkoa öllöttävä oksettava olo, kesti lähes koko päivän, piti syödä vähän väliä kun tuntui että on huika. Nyt ei ole muutamaan päivään ollut noita oireita. Mutta tuntuu että mitään ruokaa ei oikein tee mieli, ei maistu mutta pakko jotain syödä! - Marian
Eli täälläkin podetaan huonoa oloa. Aamuyöstä heräsin ja huono olo alkoi heti. Ei tee kauheesti ruokaa mieli ja pelkät hajut saa oksennuksen kurkkuun. Toivottavasti olo helpottuu jossain vaiheessa. Jos olen oikein laskenut olen rv:lla 7.
- Jihuu! rv10+3
Onneksi se helpotti parin viikon jälkeen, eikä enää (onneksi!!) muistakaan miten kamalalta se tuntui, aamusta iltaan oksetus olo.
- LA 24.8.
Vaikka jo vähän helpottaa.
Aamulla "ennen heräämistä" lasi mehua tai lasi mehukeittoa. Sitten vielä lepäilyä ja verensokerin "nostatusta". Ja sitten vasta ylös. Kyllä se siitä. Välipaloja (esim. hedelmä) tai lasi mehua 2 tunnin välein, ettei verensokeri laske liian alas.
Ja neuvolantätikin sanoi, että niin kauan kuin äiti voi huonosti,
niin lapsi voi hyvin ;-)) eli raskaushormonit jyllää. - vuosimallia75
Mulla kans...aivan karsee olo, joka yleensä iltapäivästä pahenee ja nytkin tätä kirjottaessani on olo sellanen ettei tiedä mitenpäin olis. Ja sama juttu josta joku jo kirjoittikin, että on kun olis nälkä, mutta kuitenkaan ei tee mitään mieli. Tai jos jotain pystyy syömäänkin niin sen jälkeen olo vielä pahempi. Oksennellut en oo kyllä kertaakaan...ainakaan vielä :D Ja seiska viikolla minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603