Curacaolle 15.2.!!

minä

Heip! Olemme poikaystävän kanssa lähdössä Curacaolle 15.2., vähän yli viikoksi. Hotellina Papagayo Beach Resort, sellanen bungalow...:) Onko kellään kokemuksia tästä hotellista? Onko hotelli aivan keskellä ei mitään, ainoastaan rannan varassa? Vai onko lähellä esim. jotain kauppoja/pientä kylää?
Mietimme myös skootterin/auton vuokrausta, paljonkohan sellainen tuolla maksaa? Olisin hyvin kiitollinen vastauksista, mistään nettisivuilta kun näitä tietoja ei näytä saavan...

4

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilen

kun käytte siellä, nii selvitä joltakulta, mitä kaikkea toimenpiteitä pitää tehdä että voi muuttaa pysyvästi curacaolle asumaan. Ihan oikeesti. curacaon nettisivuilta en löytänyt mitään tietoa yleisestä asumisesta, ainoastaan turisteille tarkoitettua päläpälää...jos matkanne aikana jonkun tietävän kanssa tulee asia puheeks nii kysy ihmeessä. se on nimittäin paratiisisaari meikäläiselle ja haluan muuttaa sinne mahdollisimman nuorena.

• tietoalöytyy

Kyllä sitä tietoa löytyy netistä. Pysyvästi asumaan vaatinee vaan aikamoisen paperisodan, luulisin. Sinne vaan reissuun, duunia kyselemään ja sitten haaveilee siitä lopullisesta muutosta.

• vähän infoa

Olin siinä Papagayon vieressä Chogogossa 3 yötä reissuni aluksi tuossa 6.-9.1..

Kivan näköinen mesta se Papagayokin, suht kaukana kaupungista (20min bussilla tjsp). Vieressä kiva Jan Thiel ranta, mukava rantabaari Zanzibar. Se on ainoa paikka sillä seudulla mikä on auki yli puolenyön (00:30 muistaakseni).

Kaupunkia lähempänä kyllä oli ehdottomasti kivempaa (8 seuraavaa vrk:ta), eli ens kerralla teillekin suunta sinne. :)

Kauppaan pääsee sillä hotellien shuttlella joka aamu n. 11 aikaan. Sen supermarketin lähettyvillä on muutamia muitakin kauppoja jos uskaltaa seikkailla. :)

Auton vuokraus kannattaa ja kannattaa sillä mennä saaren ihan toiseen päähänkin, en muista paljon se oli hinnaltaan... ehkä pari päivää 100 taalan hujakoilla. Skootterilla siellä menettää ehkä henkensä.

Pariin reissukuvaan laitoin linkin noiden muiden C-keskusteluiden loppupäähän.

Mahti mesta, sinne vaan pitämään hauskaa. (lauantaisin mambo beach, tiistaisin ay caramban happy hour, yms yms...) Poimikaa heti kun löydätte K-Pasa -lehti (sellainen brosyyri), sieltä löytyy kaikki menomestat, happyhourit yms joka viikolle (ilmestyy viikottain).

Kysykää lisää jos jostain keksitte mun yhteystiedot. Vinkkejä löytynee jo tarpeeksi. :)

• veeeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe