miten kaikkilla missiehdokkailla on rinnanympärys n. 90cm? onko se normaali ympärysmitta "keskiverrolle" tytölle, vai enemmän kuin keskimäärin?
sitten toinen juttu, kuppikoosta. oonko ymmärtäny oikein että se numero on sama kun rintojen ympätysmitta, esim 80B
tiedän kyllä että A on pienin koko ja sitten tulee B C D
vai oonko ymmärtäny ihan väärin?
vastatkaa asiallisesti, kiitos ja kirjotukset mitä se sulle kuuluu senkin runkku pervo pedofiili voi jättää kirjottamatta. ja tämä ei aiheuta mulle mitään seksuaalista mielihyvää. haluun vaan tietää
käykääs täällä tytöt
14
4171
Vastaukset
- annas kun selitän
sillä rinnanympäryksellä ei tarkoiteta pelkä rinnan ympärysmittaa vaan naisen ympärysmittaa rinnan kohdalta..elikkäs kun mittanauhalla vedetään selän takaa ja niin edelleen. ymmärsitkö nyt? usein miehet luulee että se tarkoittaa yhden rinnan ympärystä tai jotakin vastaavaa.(kuvittele, yhden rinnan ympärysmitta 90cm..HUI!)
kysyt onko se joku90cm normaali keskiverto tytölle.ei ole. missit on noin 180senttimetriä pitkiä jopa pidempiä monesti(samoin mallit)...keskiverto suomalainen nainen on lyhyempi ja näinollen se rinnanympärysmitta ei ole yleensä suomalaisella naisella niin iso.(ehkä lihavilla tai isokokoisilla muttei nuorilla ja hoikilla)
no sitten kysyt sitä mikä se numero on kirjaimen edessä.se juuri on se senttimetri määrä eli rinnanympärys(selän takaa ympäri rintojen päältä)
sitten taas se kirjain kun katsot rintsikoista esim. vaikka 80B niin se B kirjain merkitsee juuri sitä kokoa minkä taisit tietääkin(eli minkä kokoinen itse rinta on) ja koot menee juuri 70AA,75AA...70A,75A,...70B,75b,80B,85b,..80C,85C,JNE...kerrataan vielä; ihmisen ympärysmitan mukaan numero ja rinnan koon mukaan kirjain!=]- ihmetyttää
no tarkotin kyllä että ympärysmitta rinnan korkeudelta. oonko oikeessa jos sanon että keskiverto ympärys on jotain 75-80cm?
- diudanz_
Siis mitähän ihmettä?! :D
"sillä rinnanympäryksellä ei tarkoiteta pelkä rinnan ympärysmittaa vaan naisen ympärysmittaa rinnan kohdalta."
"usein miehet luulee että se tarkoittaa yhden rinnan ympärystä tai jotakin vastaavaa."
Siis eihän nyt kukaan ole voinut käsittää, että missään koskaan puhuttaisiin yhden rinnan ympärysmitasta? :D Eihän sellaisesta mitasta ole missään mitään hyötyä! Ja miten ihmeessä joku voisi muka saada yhdesn rinnan ympärysmitan laskettua? kieputtamalla mittanauhan rinnan ympäri vai?
Kun ilmoitetaan naisen mitat (esim. juuri missikisoissa) 93-65-91, tarkoittaa tässä esimerkissä 93 rinnanympärystä, 65 vyötärön ympärystä (navan kohdalta) ja 91 lantion ympärysmittaa (lantion leveimmästä kohdasta). Rinnanympärystä EI MITATA rintojen alta, toisin kuin rintaliivejä etsiessä, vaan nännien kohdalta; siitä kohtaa, missä rinnanympärysmitasta tulee suurin. Miettikääpä nyt vaikkapa missi, jonka rintaliivejen koko olisi 90B ! Ei siis todellakaan mikään pikkutyttö tai kukkakeppi, kuten missit ovat. Missien mittoja kerrottaessa esitetään siis rinnanympärys sen leveimmästä kohtaa, rinnat mukaanluettuna (silloin helpostikin 90 cm).
"missit on noin 180senttimetriä pitkiä jopa pidempiä monesti(samoin mallit)...keskiverto suomalainen nainen on lyhyempi ja näinollen se rinnanympärysmitta ei ole yleensä suomalaisella naisella niin iso."
Ihmettelen todella logiikkaasi, tai pikemminkin sen puuttumista... Pituudella ei välttämättä ole mitään tekemistä rinnanympäryksen kanssa. Miettikäähän nyt järjellä! Missit ovat hirmu hoikkia, melkein aneemisia, pituutta lähemmäs 180 cm ja painoa noin 50 kg. Ei ympärysmitta rintojen alta mitattuna silloin voi olla 90 cm, kun niin ei ole yleensä edes lievästi ylipainoisillakaan ihmisillä :D Suomalaisten naisten yleisin rintaliivien koko on muistaakseni 80B (missit ovat hoikempia kuin normaali suomalainen nainen, jolloin rintaliivien koko on tietenkin pienempi...).
Joten älkää pätekö, jos ette tiedä :) - ihmettelen.
diudanz_ kirjoitti:
Siis mitähän ihmettä?! :D
"sillä rinnanympäryksellä ei tarkoiteta pelkä rinnan ympärysmittaa vaan naisen ympärysmittaa rinnan kohdalta."
"usein miehet luulee että se tarkoittaa yhden rinnan ympärystä tai jotakin vastaavaa."
Siis eihän nyt kukaan ole voinut käsittää, että missään koskaan puhuttaisiin yhden rinnan ympärysmitasta? :D Eihän sellaisesta mitasta ole missään mitään hyötyä! Ja miten ihmeessä joku voisi muka saada yhdesn rinnan ympärysmitan laskettua? kieputtamalla mittanauhan rinnan ympäri vai?
Kun ilmoitetaan naisen mitat (esim. juuri missikisoissa) 93-65-91, tarkoittaa tässä esimerkissä 93 rinnanympärystä, 65 vyötärön ympärystä (navan kohdalta) ja 91 lantion ympärysmittaa (lantion leveimmästä kohdasta). Rinnanympärystä EI MITATA rintojen alta, toisin kuin rintaliivejä etsiessä, vaan nännien kohdalta; siitä kohtaa, missä rinnanympärysmitasta tulee suurin. Miettikääpä nyt vaikkapa missi, jonka rintaliivejen koko olisi 90B ! Ei siis todellakaan mikään pikkutyttö tai kukkakeppi, kuten missit ovat. Missien mittoja kerrottaessa esitetään siis rinnanympärys sen leveimmästä kohtaa, rinnat mukaanluettuna (silloin helpostikin 90 cm).
"missit on noin 180senttimetriä pitkiä jopa pidempiä monesti(samoin mallit)...keskiverto suomalainen nainen on lyhyempi ja näinollen se rinnanympärysmitta ei ole yleensä suomalaisella naisella niin iso."
Ihmettelen todella logiikkaasi, tai pikemminkin sen puuttumista... Pituudella ei välttämättä ole mitään tekemistä rinnanympäryksen kanssa. Miettikäähän nyt järjellä! Missit ovat hirmu hoikkia, melkein aneemisia, pituutta lähemmäs 180 cm ja painoa noin 50 kg. Ei ympärysmitta rintojen alta mitattuna silloin voi olla 90 cm, kun niin ei ole yleensä edes lievästi ylipainoisillakaan ihmisillä :D Suomalaisten naisten yleisin rintaliivien koko on muistaakseni 80B (missit ovat hoikempia kuin normaali suomalainen nainen, jolloin rintaliivien koko on tietenkin pienempi...).
Joten älkää pätekö, jos ette tiedä :)miten missien rinnanympärysmitta on voi olla noin 90cm? ei ne kuvissa niin suurille näytä!
sitäpaitsi, puhut ristiin tai sitten en tajuu. eli:
"Missien mittoja kerrottaessa esitetään siis rinnanympärys sen leveimmästä kohtaa, rinnat mukaanluettuna (silloin helpostikin 90 cm)."
tarkoitat varmaankin ympärysmittaa suurimmillaan.
"Suomalaisten naisten yleisin rintaliivien koko on muistaakseni 80B (missit ovat hoikempia kuin normaali suomalainen nainen, jolloin rintaliivien koko on tietenkin pienempi...)."
ainakin niillä on ympärysmitta korkeimmalta kohtaa suurempi kuin keskivertonaisella.
vai tarkoititko sitä kirjainta? - diudanz_
ihmettelen. kirjoitti:
miten missien rinnanympärysmitta on voi olla noin 90cm? ei ne kuvissa niin suurille näytä!
sitäpaitsi, puhut ristiin tai sitten en tajuu. eli:
"Missien mittoja kerrottaessa esitetään siis rinnanympärys sen leveimmästä kohtaa, rinnat mukaanluettuna (silloin helpostikin 90 cm)."
tarkoitat varmaankin ympärysmittaa suurimmillaan.
"Suomalaisten naisten yleisin rintaliivien koko on muistaakseni 80B (missit ovat hoikempia kuin normaali suomalainen nainen, jolloin rintaliivien koko on tietenkin pienempi...)."
ainakin niillä on ympärysmitta korkeimmalta kohtaa suurempi kuin keskivertonaisella.
vai tarkoititko sitä kirjainta?En puhunut ristiin :D
Pitää siis ilmeisesti vielä toistaa:
Rintaliivejä ostettaessa mitataan ympärysmitta _rintojen alta_, mutta kun puhutaan rinnanympäryksestä (esim. missikisojen yhteydessä), mitataan ympärysmitta nännejen kohdalta.
Siksi rintaliivejen koko voi olla 80B (80 = rinnanympärysmitta on 80 cm rintojen alta mitattuna), kun taas missin rinnanympärysmitta voi olla 90 cm, koska sitä ei mitata rintojen alta.
Missithän ovat hoikkia, ja rintojen alta mitattu ympärysmitta ei siis varmasti ole samaa luokkaa kun keskivertonaisen mitta, vaan missillä se on varmasti pienempi, esim. 70 cm tai 75 cm, vaikka he ovatkin itse lähemmäs 180 cm pitkiä.
Eli siis: Rintaliivien koko ja rinnanympärysmitta eivät ole toisiinsa verrattavissa. Jos missin rinnanympärysmitaksi on kerrottu 92 cm, se ei tarkoita, että hänen rintaliivinsä olisivat kokoa 90A/B/C... jne., koska rinnanympärysmittaa ei oteta samasta kohtaa kuin mittaa, joka tarvitaan rintaliivejä varten.
Joko meni perille? :D - ihmettelen.
diudanz_ kirjoitti:
En puhunut ristiin :D
Pitää siis ilmeisesti vielä toistaa:
Rintaliivejä ostettaessa mitataan ympärysmitta _rintojen alta_, mutta kun puhutaan rinnanympäryksestä (esim. missikisojen yhteydessä), mitataan ympärysmitta nännejen kohdalta.
Siksi rintaliivejen koko voi olla 80B (80 = rinnanympärysmitta on 80 cm rintojen alta mitattuna), kun taas missin rinnanympärysmitta voi olla 90 cm, koska sitä ei mitata rintojen alta.
Missithän ovat hoikkia, ja rintojen alta mitattu ympärysmitta ei siis varmasti ole samaa luokkaa kun keskivertonaisen mitta, vaan missillä se on varmasti pienempi, esim. 70 cm tai 75 cm, vaikka he ovatkin itse lähemmäs 180 cm pitkiä.
Eli siis: Rintaliivien koko ja rinnanympärysmitta eivät ole toisiinsa verrattavissa. Jos missin rinnanympärysmitaksi on kerrottu 92 cm, se ei tarkoita, että hänen rintaliivinsä olisivat kokoa 90A/B/C... jne., koska rinnanympärysmittaa ei oteta samasta kohtaa kuin mittaa, joka tarvitaan rintaliivejä varten.
Joko meni perille? :Dsiis se 80cm on rintojen alta, ei korkeimmasta kohtaa. eli jos missin rinnanympärysmitta on vaikka 90cm niin rintaliivien koko voi olla vaikka 75C.
tajusinko nyt oikein? - diudanz_
ihmettelen. kirjoitti:
siis se 80cm on rintojen alta, ei korkeimmasta kohtaa. eli jos missin rinnanympärysmitta on vaikka 90cm niin rintaliivien koko voi olla vaikka 75C.
tajusinko nyt oikein?Kyllä tajusit ^^
- onko sit...
Niin. Elikkäs, onko 80A ihan normaali ja yleinen mitta? Yleensä porukka on 75jotain, eli oonko keskivertoa isompi?
- ympärysmitta
onko sit... kirjoitti:
Niin. Elikkäs, onko 80A ihan normaali ja yleinen mitta? Yleensä porukka on 75jotain, eli oonko keskivertoa isompi?
Kuppikoko A on aika pieni eikä ole se yleisin. Ympärysmitta 80 on kuitenkin aika keskiverto.
Mutta tietysti voitaisiin tässä huomioida se, että ikää sinulla on varmaankin vielä hyvin vähän, joten on aika turha tässä vaiheessa miettiä onko mikä mitta normaali ja mikä ei. Vasta sitten kun kehitys on loppunut. Peilistä näet oletko muita isompi vaiko ehkä rakenteellisesti vain erimallinen (leveämpi yläosasta).
- minä, en niin hoikka,
miks kaikki missit on ihan ÄLYTTÖMÄN laihoja, niille kay jotku 36 kokoa olevat paidan ja reiden on nuppineulan paksuset?! ei se oo ees kaunista, se on teennäistä. kaikki missit on sellasia, mutta olisi edes yks sellanen, joka on himean tuhdimpi, mutta silti ihan yhtä nätti kuin muutkin. esimerkki: MARILYN MONROE. ihan älyttömän nätti nainen, koska sillä oli oikeesti jenkkakahvoja, yms. koska se eiollu teennäistä vaan hän näytti naiselta!
- Läski92
Oon itse 39 kiloa ja 166 senttiä.mielestäni oon lihava...!Painan kai liian paljon pituuteen verrattuna enkä syö nykyään enää melkein mitään..
- sairaan
Läski92 kirjoitti:
Oon itse 39 kiloa ja 166 senttiä.mielestäni oon lihava...!Painan kai liian paljon pituuteen verrattuna enkä syö nykyään enää melkein mitään..
laiha. ku oot noin laiha niin tosta voi olla jo haittaa kehitykselle
- sitä että
jollakin missillä rinnanympärys oli 93 cm ja kuppikoko 75C. oma rinnanympärykseni on myös 93 cm, mutta kuppikokoni on 75E/F! En ymmärrä tätä asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348