Pitkä "menneisyys"..loppuuko se näin? :S

envoiunohtaasua

Tilanne on siis se, että mä oon tällä hetkellä 16.
Ja kaikki alko, kun olin kasilla (14 vuotias):
Mä, mun paras kaveri (Linda) ja toinen paras kaveri (Sanni) ruvettiin kiinnostumaan yksistä meitä vuotta nuoremmista jätkistä. Ne oli siis seiskaluokkalaisia jätkiä.

Linda oikeestaan alotti koko jutun, koska se piti yhtä niistä söpönä ja oli kiinnostunu siitä. Mä ja Sanni ei varsinaisesti oltu niistä kiinnostuttu, mutta Lindan mukana jotenki koitettiin osuu aina samoihin paikkoihin niiden kaa koulussa.

No sitte jonkun muutaman viikon päästä ruvettiin jo soittelemaan niille :D(tyypillistä teinityttöjen ihastus-ahdistelua) Sitte tää jätkä (vaikka Saku),josta Linda oli kiinnostunu alunperinki, vastaili aika tylysti aina jos soiteltiin sille eikä oikeen halunnu jutella meijän kaa. (se on kyllä myös ujo)
Ja sitte taas yksi toinen näistä jätkistä oli aivan päinvastoin eli oliki tosi mukava meille. Niinpä sitte ruvettiin soittelemaan aina sille, koska Linda halus samalla tietoo Sakusta tältä vaikka Miikalta.Linda kyseli aina Miikalta kaikkea Sakusta ja se vastaili, mutta jotenkin se koitti mollata aina Sakua ja taisi olla hieman itse kiinnostunut Lindasta.
Kerran sitte Linda rupes utelemaan Miikalta, että kenestä Saku mahtaa olla kiinnostunu?
No Miika sitten siihen, että: "No siis sehän on ihan kusessa siihen..siihen..mikä sen nimi nyt oli?! Siihen Suviin! Niin Suviin."

6

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • envoiunohtaasua

Meillä oli kauheesti riitoja ja haukuttiin toisiamme ja mä haastoin riitaa kaikesta mahollisesta, koska halusin vaan niin epätoivosesti, että se huomiois mua ees jotenki.
      Kerran sitte riideltiin jostain ja laitoin sitte ihan vittuillakseni, että "mä oon löytäny uuden jätkän :P"

No se ei vastannu siihen mitään vaan kesti hetken ja sitte se lisäs mut keskusteluun, jossa oli se ja muka sen uusi tyttöystävä. Ne kehu toisiaan koko ajan ja sitten kysyin Sakulta, että miksei se aiemmin oo kertonu? Ni se vaan sano, että ei oo ollu tarvetta.
      Sain kuitenki pian kuulla, että se oli selittäny kavereilleen, että kusetti mua.
      Sitte mun kaveri jutteli Sakun kanssa ja sano, että sen pitäs pyytää multa anteeks. Saku sano, että se haluis kyllä muttei kehtaa.
      Lopulta se kuitenki pyysi anteeks muttei kertonu, että miksi kusetti jotain tollasta?! :D

No sitte taas se vaan toisti, että parempi molemmille, että unohetaan toisemme ja ollaan niinku toista ei olis olemassakaan. Mä en taaskaan vaan voinu suostuu.
      No sitte juteltiin aina välillä jtn ton jutun jälkeen mesessä, mutta se ei vaikuta haluuvan puhuu mun kanssa enää mistään.

Nyt tilanne on se, että mä oon lukiossa ja se yläasteella ja nään sitä aina välillä koulussa ja meijän katseet kohtaa.
      Jotenki kuitenki en vaan enää pysty kattomaan sitä silmiin, koska muhun sattuu. En osaa unohtaa sitä ja päästä yli.

Meillä on jotenki niin pitkä "menneisyys" ja kaikkee, että tuntuu ettei tän oo tarkotettu päättyvän näin.
      Toisaalta jossei se haluu olla väleissä, ni en voi oikeen pakottaakaan. Se ei moikkaa edes enää mua.

Kerranki istuttiin Lindan kanssa penkillä koulussa nyt muutama viikko sitten ja se tuli ohi, ni se katto molempia, mutta ensin mua ja sitten Lindaa ja samalla moikkasi. Mutta tarkotti sen moikkauksen ainoastaan Lindalle, koska ei ees vilkassu sillon mua, ku sano sen.

Tuntuu vaan kauheelta olla kuin ilmaa sellaselle, josta välittää.
      Haluisin vaan kuulla, että onko muilla kokemuksia? Miten pääsen yli? Tai onko toivoa, että voitais olla joskus ees väleissä ilman, että riidellään? Ja että se haluis ees puhuu mun kanssa enää :D

Tässä on siis noissa kahessa viestissä "koko meijän juttu" tiivistettynä.

Ja nykytilanne on ton kaiken jälkeen nyt siis se, että en oo päässy siitä yli ja haluisin sen takasin. MUTTA tiiän, että se ei oo mahollista. Mut haluisin tietää, että miten voisin saada meijän välit kuntoon? Ja miten päästä tunteistani sitä kohtaan?
      Haluisin olla sen kaveri ees vaikka tunnenki sitä kohtaan enemmän ku kaveruutta, mutta seki ois parempi ku tällänen "ei mitään".

• jaksaakohanjokuihanalukee:)

Toivottavasti joku jaksais lukee ;>

Just yks päivä tossa taas juteltiin mesessä, ku avasin keskustelun ja sitten mun oli ihan pakko muistuttaa sitä siitä sen kusettamisesta ja nostin sen esille vähän ehkä vittuilevasti. Ja kysyin, että onko se löytäny itelleen ketään yhtä mukavaa, ku se sen kusetusmuija?
        Ja sitte se vaan totesi, että se kusetusjuttu oli hauska. Ja mä sitten siihen heitin jotain, että joo mustakin se oli todella hauska ja meinasin suorastaan tukehtuu nauruun, mutta sen harmiksi mä en tukehtunu.

Ja siitä se sitten suuttu ja sano, että kiinnostaa kuin kilo p*skaa! Ja sitte sanoin, että eli siis sitä ei kiinnosta mikään, mikä liittyy muhun? Ei mikään mitä sanon? Ei mikään mun juttu?
        Ja siihen se sano, että: "emt, mut nyt ei vaan jaksa kuunnella noita juttuja"
        Eli ilmeisesti se ei kestä mun juttuja. Tossa sillä ois ollu tilaisuus sanoo, että sitä ei kiinnosta mikään, mikä liittyy muhun, mutta ainakaan mun jutut ei sitä kiinnosta.

Tänäänki se tuli vastaan kaverinsa kanssa...Se katto kauempaa, mutta kohalla siirsi katseensa vaan suoraan eteenpäin ja Miikka sen sijaan hymyili ja moikkas. :S
        Ja myöhemmin Saku tuli yksin ohi ja ainaki se vilkas muhun, mutta vetäs siinä mun kohalla just hupun päähän ja sen ilme oli jotenki "vihanen/suuttunu"...
        Mä en tosiaan tiiä, mitä pitäs ajatella.

Noniin..nyt tässä on kaikki :D Nyt vaan toivon, että joku jaksaisi lukee tän kaiken ja sanookin tähän jtn. Ja jos toi vaikuttaa selvästi siltä, että sitä ei tosissaan oikeesti enää vaan kiinnosta MINÄ ja oon sille aivan yhentekevä, ni sanokaa vaan suoraan mielipiteenne. :S
        Ku kavereilta oon kuullu molemminsuuntasta mielipidettä ja ite haluisin uskoo, että merkitsisin sille ees ihan pikkuriikkisen jotain...

• NoFace
        jaksaakohanjokuihanalukee:) kirjoitti:

Just yks päivä tossa taas juteltiin mesessä, ku avasin keskustelun ja sitten mun oli ihan pakko muistuttaa sitä siitä sen kusettamisesta ja nostin sen esille vähän ehkä vittuilevasti. Ja kysyin, että onko se löytäny itelleen ketään yhtä mukavaa, ku se sen kusetusmuija?
        Ja sitte se vaan totesi, että se kusetusjuttu oli hauska. Ja mä sitten siihen heitin jotain, että joo mustakin se oli todella hauska ja meinasin suorastaan tukehtuu nauruun, mutta sen harmiksi mä en tukehtunu.

Ja siitä se sitten suuttu ja sano, että kiinnostaa kuin kilo p*skaa! Ja sitte sanoin, että eli siis sitä ei kiinnosta mikään, mikä liittyy muhun? Ei mikään mitä sanon? Ei mikään mun juttu?
        Eli ilmeisesti se ei kestä mun juttuja. Tossa sillä ois ollu tilaisuus sanoo, että sitä ei kiinnosta mikään, mikä liittyy muhun, mutta ainakaan mun jutut ei sitä kiinnosta.

Tänäänki se tuli vastaan kaverinsa kanssa...Se katto kauempaa, mutta kohalla siirsi katseensa vaan suoraan eteenpäin ja Miikka sen sijaan hymyili ja moikkas. :S
        Ja myöhemmin Saku tuli yksin ohi ja ainaki se vilkas muhun, mutta vetäs siinä mun kohalla just hupun päähän ja sen ilme oli jotenki "vihanen/suuttunu"...

Noniin..nyt tässä on kaikki :D Nyt vaan toivon, että joku jaksaisi lukee tän kaiken ja sanookin tähän jtn. Ja jos toi vaikuttaa selvästi siltä, että sitä ei tosissaan oikeesti enää vaan kiinnosta MINÄ ja oon sille aivan yhentekevä, ni sanokaa vaan suoraan mielipiteenne. :S
        Ku kavereilta oon kuullu molemminsuuntasta mielipidettä ja ite haluisin uskoo, että merkitsisin sille ees ihan pikkuriikkisen jotain...

Ongelmasi on tapasi jolla haet huomiota.

Olet samanlainen kuin minäkin. Jollen saa huomiota muuten, haen sitä olemalla ilkeä. Se on aivan väärä tapa.
        Ymmärrä häntä, hän ei varmasti jaksa käytöstäsi. Vaikka se on vaikeaa, yritä pyytää anteeksi ja olla häntä kohtaan etäisempi. Yritä olla niin, että jos hän aloittaa keskustelun niin voit jutella ystävällisesti, mutta älä itse aloita keskustelua.
        Ole näin vähän aikaa.
        Miehet yleensä eivät pidä siitä jos heidän perässä roikutaan, eivätkä naisetkaan.

Joka tapauksessa, vältä riitoja parhaasi mukaan. Jos jostain on kehkeytymässä riita, niin vaihda heti puheenaihetta. Kun lopulta olette kavereita, voit yrittää hakea huomiota kehumalla häntä, älä haukkumalla.
        jos tulee puheeksi esimerkiksi tuo kusetusjuttu niin sanot vain että "ei se mitään" tai "mut ei sillä enää mitään väliä ole :)" .. ja kusetithan sinäkin. sulla ei siis ole varaa valittaa.

yritä olla ystävällinen niin hänenkin tunteensa ehkä nousevat takaisin. mutta sen sanon, että käytöksesi tällä hetkellä varmasti latistaa ne kokonaan.

tiedän kokemuksesta. kuten sanoin, olet ihan samanlainen kuin minä.

• vähän sama
        jaksaakohanjokuihanalukee:) kirjoitti:

juttu yhen tytön kanssa. mutta en tiedä tykkäskö se musta koskaan. vai olinko mä sille vaan pelkkää leikkiä. nyt se sanoo rakastavansa mua, mutta mä en taida rakastaa sitä enää kaiken niiden loukkausten ja haukkumisien jälkeen. ehkä mä välitän siitä, ainakin kaverimielessä, mutta en uskaltais seurustella sen kanssa koska pelkäisin etten kelpaa sille.

ehkä sä merkitsit sille edes jotain. ehkä se että se keksi ittelleen tyttöystävän, teki ehkä sen takia että halus nähdä miten reagoit. eli jos tulit/oisit tullu mustasukkaseks niin sen ois voinu tulkita niin että tykkäät siitä.

joskus on parempi säilyttää unelma siitä että se ehkä tykkäs susta kun kuulla totuus ettei se oo ikinä välittäny susta.

aika pitkä juttu, mutta jaksoin sen silti lukee kokonaan. ihan niinku oisin lukenu samantapasen jutun täällä aiemminkin, no ihan sama.

• varjo_lapsi
        vähän sama kirjoitti:

juttu yhen tytön kanssa. mutta en tiedä tykkäskö se musta koskaan. vai olinko mä sille vaan pelkkää leikkiä. nyt se sanoo rakastavansa mua, mutta mä en taida rakastaa sitä enää kaiken niiden loukkausten ja haukkumisien jälkeen. ehkä mä välitän siitä, ainakin kaverimielessä, mutta en uskaltais seurustella sen kanssa koska pelkäisin etten kelpaa sille.

ehkä sä merkitsit sille edes jotain. ehkä se että se keksi ittelleen tyttöystävän, teki ehkä sen takia että halus nähdä miten reagoit. eli jos tulit/oisit tullu mustasukkaseks niin sen ois voinu tulkita niin että tykkäät siitä.

joskus on parempi säilyttää unelma siitä että se ehkä tykkäs susta kun kuulla totuus ettei se oo ikinä välittäny susta.

aika pitkä juttu, mutta jaksoin sen silti lukee kokonaan. ihan niinku oisin lukenu samantapasen jutun täällä aiemminkin, no ihan sama.

no ei kai se nyt sua jaksakaan ku yrität niin epätoivosesti pitää siitä kii...voin kuvitella et susta ihan paistaa se kuin haluisit olla sen kanssa! ehkä se ei enää halua sua...ja miten se vois olla sulle vaan kaveri ku se luulavasti aattelee et yrittäisit jatkuvasti jtn muuta! Koska oot ainaski tekstis perusteella käyttäytyny niin et haluut paljon enemmän ku ystävyyttä! yritänyt tyttö koota ittes! sori nyt kun sanoin näin mut sanoit et et saa sanoo suoraan mielipiteensää

• envoiunohtaasua
        varjo_lapsi kirjoitti:

no ei kai se nyt sua jaksakaan ku yrität niin epätoivosesti pitää siitä kii...voin kuvitella et susta ihan paistaa se kuin haluisit olla sen kanssa! ehkä se ei enää halua sua...ja miten se vois olla sulle vaan kaveri ku se luulavasti aattelee et yrittäisit jatkuvasti jtn muuta! Koska oot ainaski tekstis perusteella käyttäytyny niin et haluut paljon enemmän ku ystävyyttä! yritänyt tyttö koota ittes! sori nyt kun sanoin näin mut sanoit et et saa sanoo suoraan mielipiteensää

Kiitti teille kaikille, jotka kommentoitte tohon.

Hmm..varjo_lapsi, toi ei kyl oo mahollista, että se luulis mun yrittävän jotain muuta, koska sanoin sille sillon joskus aikoinaan, ku selviteltiin tota sen kusetusjuttua, että välitän siitä edelleen ja haluisin olla sen kaveri. Ja sanoin myös, että sen ei tartte pelätä, että koittaisin iskee sen takasin, koska oon hyväksyny, että meillä ei enää voi olla mtn.
        Ja se vaan toisti, että "KUMPIKAAN EI HALUU OLLA TOISEN KAVERI" ja sano, että mun pitäs unohtaa se, koska se kuulemma on niin paska.
        Ja sitte ku sanoin just, että haluisin vaan, että oltais ees kavereita, ni se sano, että "no ollaan kai sit, mut mä nyt vaan oon tällänen enkä pysty muuttuu"

Mutta voihan olla, että oon sitte huomaamattani ollu jotenki kauheen läpinäkyvä ja epätoivonen :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe