runescapeko huono peli?

tuuoomaas

jotku homot sanoo et rune on perseestä mut mun mielestä se on tosi hyvä peli.

7

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtavaa

Siis ihan turhia aiheita ei tollasta paskaa pitäis ees kirjoittaa tänne!

• Sanahirviö

Polkupyörä on kevyt liikuntaväline eikä vaadi ajokorttia. Toisaalta polkupyörä ei myöskään ole Rolls Royce tai edes Lada.

Mitä MMORPG-genreen tulee Runescape on lystikäs kokeilu java-koodin mahdollisuuksista, mutta teknologisesti kivikaudelta. Sen tituleeraaminen täysiveriseksi online-roolipeliksi aiheuttaa melko kohtuutonta vertailua kaupallisiin tuotteisiin.

Runescape sopii mainiosti OnLine-pelaamiseen tutustumiseen sekä kivaksi pikku puuhasteluksi perheen pienimmille.

Jos pätäkkää löytyy edes muutama euro kuussa kannattaa ehdottomasti kokeilla oikeita pelejä.

• Kimmo333

Painu sinä vaan makuhuoneeseen niin saat nähdä oikeita "pelejäsi"!! No unohtakaa tuo.

Minun mielestä runescape on kuule ihan oikea peli!!!???

• Irezum
        Kimmo333 kirjoitti:

Painu sinä vaan makuhuoneeseen niin saat nähdä oikeita "pelejäsi"!! No unohtakaa tuo.

Minun mielestä runescape on kuule ihan oikea peli!!!???

Itse olen jo melko kyllästynyt Runescapeen, koska olen löytänyt muuta itseni mielestä parempaa pelattavaa.

En kuitenkaan kiistä, että Runescapessa on huonot grafiikat, mutta juoni kertoo paljon pelistä.
        Ei ole minun mielestäni huono peli, vaikka olenkin kyllästynyt ja grafiikka huono.

• oot löytänyt?
        Irezum kirjoitti:

Itse olen jo melko kyllästynyt Runescapeen, koska olen löytänyt muuta itseni mielestä parempaa pelattavaa.

En kuitenkaan kiistä, että Runescapessa on huonot grafiikat, mutta juoni kertoo paljon pelistä.
        Ei ole minun mielestäni huono peli, vaikka olenkin kyllästynyt ja grafiikka huono.

Mitkä pelit olis parempia ja runen kaltaisia, jotka ehkä maksavat?

• Vanha mummo27

Ai että perheen pienimmille? Itse olen 27v nainen ja pelaan runea, tiedän myös etten ole yksin! Olen törmännyt pelissä niin yksinhuoltaja-äiteihin kuin lähes viiskymppisiin äijänköriläisiin!

Tämä juuri tekee runescapesta ainutlaatuisen pelin, harva peli kiinnostaa jokaista ikäluokkaa.
        Eikä minua kiinnosta ns. "kaupalliset pelit", tässä elämänvaiheessa kaipaa pelejä, joissa voi samalla keskustella ihmisten kanssa ja tehdä asioita yhdessä.

Ehkä nuoriso on tottunut toisenlaisiin peleihin, mutta jos omaa nuoruuttani ajattelee niin ei mistään tämänkaltaisesta osattu edes unelmoida!

• Irezum
        Vanha mummo27 kirjoitti:

Ai että perheen pienimmille? Itse olen 27v nainen ja pelaan runea, tiedän myös etten ole yksin! Olen törmännyt pelissä niin yksinhuoltaja-äiteihin kuin lähes viiskymppisiin äijänköriläisiin!

Tämä juuri tekee runescapesta ainutlaatuisen pelin, harva peli kiinnostaa jokaista ikäluokkaa.
        Eikä minua kiinnosta ns. "kaupalliset pelit", tässä elämänvaiheessa kaipaa pelejä, joissa voi samalla keskustella ihmisten kanssa ja tehdä asioita yhdessä.

Ehkä nuoriso on tottunut toisenlaisiin peleihin, mutta jos omaa nuoruuttani ajattelee niin ei mistään tämänkaltaisesta osattu edes unelmoida!

Maailma nyt on täynnä "parempia" pelejä kuin Runescape, en ala luettelemaan.
        Mutta en edelleenkään väitä, että Runescape olisi huono peli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      6
      3431
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2669
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1178
    Aihe