huom!. 350d omistajat.

minä vaan...

mä ostin vasta kyseisen kameran ja huomasin rungon ja putken (mukana tullut ultrasonic)yhteensopivuus ongelman! optiikan ja rungon sovitus on tosi väljä, zoomatessa ääriasentoihin
kuva etsimessä heilahtaa,eli putki liikahtaa sovituksessa. sama ongelma oli toisessa liikkeessä olevassa kamerassa. onko muilla havaitoja samasta asiasta???

10

2854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä vaan...

Ei ole havaintoja.

Keksipäs nyt parempi provo!

"mukana tullut USM", hih

• havaintoa

ultrasonichan tarkoittanee juuri USM:ää. Eka kerran kuulen tuollaisesta viasta eikä muutakaan havaintoa ole. Sitähän kysyit. Hae sellainen "ei-maanantai"kappale.

• minä edelleen!!!
    • Eikö kansalla ole mielikuvu...

Olenhan nähnyt sellaisen Sigmankin, joka ei mennyt runkoon kiinni ollenkaan.
      Bajonetti niin väärin mitoitettu.

• Mikki

Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
      Joillakin vain käy tuuri.
      Omassani ei ole ilmennyt mitään häiriötä, ei canonin eikä sigman kanssa.

• näin on.

Sama juttu mulla kuvasin 300D:llä reilu vuoden
        oli kovassa käytössä muutama tuhat kuvaa tuli otettua ei mitään vikaa ilmennyt
        koskaan,
        oli monessa mukana koti että ulkomailla koviakin koki välillä mutta silti toimi aina,
        samoin Canonin objektiivi ja Sigma,
        ja toimii edelleenkin.

• Testata

Jos kuva heilahtaa ei ole kyseessä välttämättä kameran ja bajonetin välinen väljyys, vaan objektiivin linssiryhmien suuri toleranssi.

Tuollaista ilmiötä olen nähnyt erittäin monissa objektiiveissa merkistä riippumatta muutaman vuoden käytön jälkeen.
      Jopa paremmissakin, kun objektiivin rungon kiinnitysruuvit on löystyneet on objektiivi ollut kuin "kumiputki".
      Vika on ollut helppo itsekin korjata ruuvimensselillä.

Täytyypäs kokeilla noita leluja useampia, onko objektiivisarjassa vikaa.

• ongelmat

Netistä löytyneiden tietojen mukaan kyseessä on muovisten halpasarjan zoomien ongelma tai piirre. Kuvanlaatuun sillä ei sinänsä ole merkitystä. Mekaanisten osien valmistustoleranssit eivät taida olla kovinkaan pienet. Toleransssiheittojen sattuessa sopivasti välykset ovat sen verran isot että se näkyy ja kuuluu. Mitään muuta haittaa siitä ei ole.

• Tuli

Bajonetti ei klappaa, eikä zoomaus, mutta tarkennus on melko löysä.

• Marion.T

Kyllä ainakin oma putkeni pysyy paikallaan kuin nenä päässä.
      Tyttärelläni on samanlainen kamera eikä siinäkään ole ongelmia.
      Molemmat kameramme ovat juuri noita EOS 350D malleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12488
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11250
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3257
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2638
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      57
      2207
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2015
    Aihe