mä ostin vasta kyseisen kameran ja huomasin rungon ja putken (mukana tullut ultrasonic)yhteensopivuus ongelman! optiikan ja rungon sovitus on tosi väljä, zoomatessa ääriasentoihin
kuva etsimessä heilahtaa,eli putki liikahtaa sovituksessa. sama ongelma oli toisessa liikkeessä olevassa kamerassa. onko muilla havaitoja samasta asiasta???
huom!. 350d omistajat.
10
2854
Vastaukset
- sä vaan...
Ei ole havaintoja.
Keksipäs nyt parempi provo!
"mukana tullut USM", hih - havaintoa
ultrasonichan tarkoittanee juuri USM:ää. Eka kerran kuulen tuollaisesta viasta eikä muutakaan havaintoa ole. Sitähän kysyit. Hae sellainen "ei-maanantai"kappale.
- minä edelleen!!!
katsopa tuolta sivulta! ja ei mun tarvi provosoida mitään, edellinen kamera oli
300D.
http://www.oulunkuva.fi/tuotteet.phtml?id=10 - Eikö kansalla ole mielikuvu...
Olenhan nähnyt sellaisen Sigmankin, joka ei mennyt runkoon kiinni ollenkaan.
Bajonetti niin väärin mitoitettu. - Mikki
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
Joillakin vain käy tuuri.
Omassani ei ole ilmennyt mitään häiriötä, ei canonin eikä sigman kanssa.- näin on.
Sama juttu mulla kuvasin 300D:llä reilu vuoden
oli kovassa käytössä muutama tuhat kuvaa tuli otettua ei mitään vikaa ilmennyt
koskaan,
oli monessa mukana koti että ulkomailla koviakin koki välillä mutta silti toimi aina,
samoin Canonin objektiivi ja Sigma,
ja toimii edelleenkin.
- Testata
Jos kuva heilahtaa ei ole kyseessä välttämättä kameran ja bajonetin välinen väljyys, vaan objektiivin linssiryhmien suuri toleranssi.
Tuollaista ilmiötä olen nähnyt erittäin monissa objektiiveissa merkistä riippumatta muutaman vuoden käytön jälkeen.
Jopa paremmissakin, kun objektiivin rungon kiinnitysruuvit on löystyneet on objektiivi ollut kuin "kumiputki".
Vika on ollut helppo itsekin korjata ruuvimensselillä.
Täytyypäs kokeilla noita leluja useampia, onko objektiivisarjassa vikaa.- ongelmat
Netistä löytyneiden tietojen mukaan kyseessä on muovisten halpasarjan zoomien ongelma tai piirre. Kuvanlaatuun sillä ei sinänsä ole merkitystä. Mekaanisten osien valmistustoleranssit eivät taida olla kovinkaan pienet. Toleransssiheittojen sattuessa sopivasti välykset ovat sen verran isot että se näkyy ja kuuluu. Mitään muuta haittaa siitä ei ole.
- Tuli
Bajonetti ei klappaa, eikä zoomaus, mutta tarkennus on melko löysä.
- Marion.T
Kyllä ainakin oma putkeni pysyy paikallaan kuin nenä päässä.
Tyttärelläni on samanlainen kamera eikä siinäkään ole ongelmia.
Molemmat kameramme ovat juuri noita EOS 350D malleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012488Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911250Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543257Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132638Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie572207Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192015