Te, joilla atooppinen iho, käytättekö e-pillereitä?Oletteko huomanneet vaikutusta ihoon? Kuulin, että eivät kuulemma tee hyvää iholle, ja omalla kohdalla tuntuu, että koko atooppista ihottumaa ei ollut ennen e-pillereiden aloitusta.
Atoopikot
+ehkäisy
3
538
Vastaukset
- Nimetön
en ole itse huomannut mitään vaikutusta pillereistä.. Olen kuullut että ne voisivat akneen auttaa kyllä.Mun atopia on täysin ennalta-arvaamaton ja hallitsematon=( olen pitänyt päiväkirjaa olenko stressanut,mitä syönyt/juonut,uinnut. Ollut töissä tai lomalla..Ei mitään väliä. Jos menee pahaksi niin menee. Kortisoni tai sandimmuni auttaa.. ja etelämatkat:) Tsemppiä sinulle,eikä saa raapia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573