tuossa eilen ihan yhtääkkiä ilimesty tuommonen patti tuohon kaulaaan ja nyt se on alakanut mieltä vaimaamaan.. se on tuossa kaulan vasemmalla puolella ja on kova ja sattuu jonkin verran painaessa ja päätä käännellessäkin tuntuu.. punottaa jonkin verran ja on n 1cm pitkä.. mistähän tämä voisi johtua?
patti kaulassa
4
2272
Vastaukset
- veijola
Kovasti epäilen kyseessä olevan tässä tapauksessa
ns nuppivika,joten ei hätää. - myös patillinen
Jos pysytään asiassa. Minulla oli myös patti kaulan vasemmalla puolella ruokatorven vieressä. Se näkyi ulospäin kohoumana ja liikkui ihon mukana. Suvussa oli yksi ruokatorven syöpään kuollut, joten menin lääkärille. Kyseessä oli lipooma (vaaraton rasvakasvain). Se poistettiin paikallispuudutuksella. Parasta oli, että pääsin pelostani. Jos patti huolettaa, mene ihmeessä näyttämään lääkärille äläkä hermostu kotona.
- kasvain
Kannattaa näyttää sitä lääkärille. Minulla oli myös muutama vuosi sitten patti tuossa vasemmalla puolella kaulalla ja hermoilin sitä monta päivää. Mieheni sitten pakotti minut lääkäriin ja se todettiin muutamien tutkimusten jälkeen kilpirauhasen kasvaimeksi. Kasvain poistettiin ja todettiin hyvänlaatuiseksi. Ei kannata kovin kauaa hermoilla.
- pattikaula
mulla on ollu lapsesta asti kans pattikaulassa.
sen todettiin olevan hyvänlaatuinen kasvain ja jätettiin sikseen.
ajan saatossa se on pienentynyt miltei olemattomaksi mutta kyllä sen vielä tuntee kun kokeilee.
lekurii vaa jos rassaa tietämättömyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593