Onko teillä muita eläinystäviä kotona kuin koira/koiria? Itsellä ei tällähetkellä ole,ennen
on ollut kaneja ja marsuja. Itseäni on jostain syystä kiinnostanut joku lisko esmes piikki/leopardileguaani tai aavikkoiguaani.
Ovat jotenkin rumankauniita ja sympaattisia.
Mitä muita lemmikkejä?
16
644
Vastaukset
- pikkuhaukku
Niin niitä on kahden koiran lisäksi, en vaan tiedä kuinka kauan enää on marsuja. :'(
- wuffis
Joku akvaario homma kuulemma tulossa - siihen hommaan mä en kyllä sekaannu mitenkään.
- Koirakko
kissaa koiran lisäksi. Ja villakoirat tekevät tuloaan tämän tämä;)
- Lizzie013
Mulla on kani-herra koiran lisäksi. Tulevat hyvin juttuun keskenään kun ovat pienestä asti olleet yhessä:)
- mindetys
koiran lisäksi kani.Ovat nykyään kuin parhaat kaverukset ainakin:)
- Pleura
On luppakorva kani herra Mörkö nimeltään...ja sitten vielä Vili-hamsteri..ja tietenkin Emma koira.
- issu56
Impi-Olavi löytyy meiltä koirien lisäksi.
- FAU
naurattaa, olin jo autuaasti unohtanu ton sun konnas nimen...
- issu56
FAU kirjoitti:
naurattaa, olin jo autuaasti unohtanu ton sun konnas nimen...
Vaan et kyllä ikinä osaa arvata mikä on Laura-Aapeli. Hee, sen verran avitan, että ei ole hengittävä, eikä aivoja omaava ;o))))
- FAU
issu56 kirjoitti:
Vaan et kyllä ikinä osaa arvata mikä on Laura-Aapeli. Hee, sen verran avitan, että ei ole hengittävä, eikä aivoja omaava ;o))))
no enpä kyllä tiedä, mutta arvaan,onkos se joku puska? Taikka sitten auto.
Koirien lisäksi meillä on kaksi isokauluskaijaa,
jotka osaavat haukkua, kuin pienet koiranpennut.
(Veera ja Elvis)- tahmatassun
Persialaiskissa Heikki. Kaneja joskus on ollu, mut ei ol ennää muuta.
- Ranali00
eilen saapui kotiimme kissan pentu! =)
- toscan
Onnea teille.
Tuli taas ikävä, meidän kissa kun lähti paremmille metsästysmaille kuukausi sitten. Oli jo parikymppinen, joten pitkän hyvän elämän eli.
- Sutte
Meillä on 4kk vanhan koiruuden kaverina kohta 2,5v kissa. Vilinää ja vilsketä riittää :)
- Iinuli
Meillä on ollut iso Molukkienkakadu mutta se myytiin kun olin n.3 vuotias koska se oli yksinäinen meillä (ei lajitoveria) :(
:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874