ABC:n yöt:)

Litukka ja kerrosateria...

Mitäs mieltä olette ABC:n yöelämästä (varskinkin viikonloppusin)?? Taitaa olla aika villiä menoo, varsinkin kun Jorgesta tulee porukkaa. Ehkä työntekijöille pitäisi maksaa vaarallisen työn lisää...:D
kaikkea olemme nähneet, hauskaa viihdettä.

33

5883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-joroislainen

sori vaan mutta joroislaiset ei ole siellä riehunu. ne on Kangaslammin idiootteja

• joroislainen

sori vaan mutta kyllä ne joroislaisetkin siellä riehuu.

• se tummasilmäinen tyttö

joka muistuttaa ihan yhtä 24-sarjan näyttelijää.

• vakioasiakas

Siitä tytöstä en tiedä, mut siellä on myymässä yks mies, aivan ihan suklaasilmä:)

• sen likan
        vakioasiakas kirjoitti:

Siitä tytöstä en tiedä, mut siellä on myymässä yks mies, aivan ihan suklaasilmä:)

siellä. Voi olla jo muualla töissä ,mutta kivat hymykuopat ja ruskeet silmät hänellä oli.

• Audrey Raines
        vakioasiakas kirjoitti:

jolta se myyjätyttö näytti.

• minä
        Audrey Raines kirjoitti:

jolta se myyjätyttö näytti.

se nappisilmä on äitiyslomalla, jos ollaan samassa naisessa.

• sama
        minä kirjoitti:

se nappisilmä on äitiyslomalla, jos ollaan samassa naisessa.

likka.

• rouvashenkilö
        vakioasiakas kirjoitti:

pikkupoikiahan ne "miehet" siellä on...

• Turkey
        vakioasiakas kirjoitti:

mina tieta sen, ihaana, joka paiva katsoa sita paljoon :), tanäänkin!!

• mökö

joo ja varattu on se nappisilmä ollu aina,ei vaan näy enää missään..nyyh.

• hohhoijaaa

viestiketju häikäisee tasollaan...

• Kaino

Ai Ai Litukkaa, vai on sitä nähty vaik mitä :) Hulluja noi jorgelaiset!

• Litukka

Missä olet ollut? Minulla on liiterissä kylmä!!! Mutta onneksi minua lohduttaa sininen bmw pihalla ;). Tuotko minulle ruokaa, vaikka purilaisen ja tomaattimajon..

• Kaino
        Litukka kirjoitti:

Missä olet ollut? Minulla on liiterissä kylmä!!! Mutta onneksi minua lohduttaa sininen bmw pihalla ;). Tuotko minulle ruokaa, vaikka purilaisen ja tomaattimajon..

Hei litukka! Minulla on ollut ikävä sinua! Hyvä että edes bmw lämmittää. Täytyy tuoda purilainen sinulle yöllä. Ota veikko kanssasi liiteriin niin voitte lämmitellä yhdessä. :)

• Veiko
        Litukka kirjoitti:

Litukka, tule keskiöyllä kanssani bemariin lämmittelemään, takaan että sulla ei oo sen jälkeen enää kylmä!

• Litukka "Litis"
        Kaino kirjoitti:

Hei litukka! Minulla on ollut ikävä sinua! Hyvä että edes bmw lämmittää. Täytyy tuoda purilainen sinulle yöllä. Ota veikko kanssasi liiteriin niin voitte lämmitellä yhdessä. :)

Kiva että vastasit!!! Kun tuot sen purilaisen, tuotko kurkku ja paprika salaatin, light colan myös.Pitää vähän huolehtia linjoista... Pitäisikö meidän tehdä lapsia??? Olen jo aika vanha, 180vuotta... no mieti.. siihen asti huhuu... keskiyöllä....

• Litukka
        Veiko kirjoitti:

Litukka, tule keskiöyllä kanssani bemariin lämmittelemään, takaan että sulla ei oo sen jälkeen enää kylmä!

Sinäkin vanha ketku täällä vielä kummittelet, luulisi jo puhdin pettävän,mutta ei, muistatko viimeeksi kun olimme bemarissa, sinulla ei oikein sujunut..se ei johtunut kylmästä...no kai mä voisin tulla...ei sotketa penkkejä;))

• Vekou
        Litukka kirjoitti:

Sinäkin vanha ketku täällä vielä kummittelet, luulisi jo puhdin pettävän,mutta ei, muistatko viimeeksi kun olimme bemarissa, sinulla ei oikein sujunut..se ei johtunut kylmästä...no kai mä voisin tulla...ei sotketa penkkejä;))

Ny nolottaa... kerroit intiimeistä hetkistämme julkisella keskustelupalstalla. kiitos viimeyöstä:D

• Litukka
        Vekou kirjoitti:

Ny nolottaa... kerroit intiimeistä hetkistämme julkisella keskustelupalstalla. kiitos viimeyöstä:D

Juu, kiitos itsellesi Veiko, olin jo unohtanu minkälainen olet (uuh...hmmm...).

Anteeksi, kun puhun sinusta yleisellä paikalla, mutta kun olet NIIN IHANA!!!

Toivottavasti bemarin omistaja ei huomaa tahroja penkillä. Saattaapi suuttua!!! Tuningin on pilalla.. Otetaanko yöllä uusiksi?? ;)

• Litukka
        Litukka kirjoitti:

Toivottavasti bemarin omistaja ei huomaa tahroja penkillä. Saattaapi suuttua!!! Tuningin on pilalla.. Otetaanko yöllä uusiksi?? ;)

Ja muille tiedoksi, että olen mies.

• Litukka
        Litukka kirjoitti:

Ja muille tiedoksi, että olen mies.

EN OLE MIES, koska mun poikakaverit on Veiko ja Kaino!!!! Olen herkkä tyttö...

• Veiko
        Litukka kirjoitti:

Litukka on kaunis tyttö, kuinka joku on luullut häntä mieheksi?! En usko että se bemarin omistaja niitä tahroja huomaa, tai jos huomaa, luulee varmaan omikseen:D

• Kaino
        Litukka kirjoitti:

EN OLE MIES, koska mun poikakaverit on Veiko ja Kaino!!!! Olen herkkä tyttö...

Kaino on myöskin tyttönen eikä mies!

• Kaino
        Veiko kirjoitti:

Litukka on kaunis tyttö, kuinka joku on luullut häntä mieheksi?! En usko että se bemarin omistaja niitä tahroja huomaa, tai jos huomaa, luulee varmaan omikseen:D

Millonkas on minun vuoroni saada Veikoa?! En ole saanut 100 vuoteen sen jälkeen kun mieheni kuoli!! Anteeksi kun unohdin tuoda purilaiset tuon ensi yönä.

• Veiko
        Kaino kirjoitti:

Millonkas on minun vuoroni saada Veikoa?! En ole saanut 100 vuoteen sen jälkeen kun mieheni kuoli!! Anteeksi kun unohdin tuoda purilaiset tuon ensi yönä.

Olet tainnut ymmärtää väärin Kaino, minä en ole niitä poikia!

• Veiko
        Litukka kirjoitti:

Lähdetäänkö joku yö reisuun bemarilla, evääksi muutamat kerrosateriat ja tietenkin saat paprika majoneesia:) Ljublutan sinua!

• Litukka
        Veiko kirjoitti:

Lähdetäänkö joku yö reisuun bemarilla, evääksi muutamat kerrosateriat ja tietenkin saat paprika majoneesia:) Ljublutan sinua!

Tottakai lähdetään reisuun bemarilla, mutta minne? Onko jhyviä ehdotuksia? Kaino mukaan myös!! Varmasti!! da ili net? :))

• Veiko
        Litukka kirjoitti:

Tottakai lähdetään reisuun bemarilla, mutta minne? Onko jhyviä ehdotuksia? Kaino mukaan myös!! Varmasti!! da ili net? :))

Litukka, vieläkö olet hengissä kun sinusta ei ole kuulunut mitään??:D Eikö ole kivaa kun tulee kesä ja lämmin? Vien sinut joku ilta ajelulle bemarilla. Pelkääjän paikka on varattu vain ja ainoastaan sinulle:)

• ABC:llä

Siis työntekijöiden puolella?

• minä vaan

ei vaihdu!!!varmaa tieto.

• sepe

Totta .. olen itsekkin sattumoisin nähnyt nämä tapaukset. Joku siellä taisi vähän myös vilauttaa tissejäänkin ;) Ei siinä ihan kivat olivat ;D Juu ja yhtä en ymmärtänyt .. kuulin tytön huutavan jotain "piikistä ja mäyristä" xD

• Litukka

Se on varmaan se tyttö kuka asuu siinä mun naapurissa... Veikokin taitaa olla vähän kiinnostunut siitä:/ oon vähän mustis, vaikka tiedän et Veiko ei mitään tisseistä ymmärräkään:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe