Kauneimmassa auringonlaskussa
lehdettömät puunoksat
hajottivat taivaanrannan sirpaleiksi
Tunsin palavani siinä tunteessa, joka
sinun tuntemattomuudessa ja
minun kaikkeuden siihen keskittyessä
loi rantaamme raskasta oranssia usvaa
Alkoholin liikakäyttö
oli lisääntynyt haluni ajaa suhteeni karikolle
ja jatkuva ensirakkauden kaipuu sinusta
Tunsin palavani
kun lumi suli masennuksenani pois ja
toi sinun oranssisen ensirakkautesi poltteen
Minun ja mustahiuksisen väliin kehittynyt vuori
oli sinun kauneutesi
jota huipulta havittelin
Rakkauden ylpistämät kasvoni repivät
terävällä parransängellä hänen ranteisiinsa haavoja
Ennen kaikkea oli mustaa ja
päälläni nahkatakki
salamasodan jälkeinen hiljainen tila
oli hajalle revitty suhde ja minun uudelleen syntyminen
Valtava polte kasvoi minun sieluni repeytyneiden haavojen eheytymisestä verenpisaraa, joka loi minusta raskaimman planeetan sinun tähdenlentosi eteen, repien mereni ja mantereeni
Mitta-asteikot romuttuivat
sinä hetkenä jolloin
ilman liikettä tunsin olemassa olosi
Jatkuva palo ja
minun ja mustahiuksisen suhde
turha kuin riimiin pilattu runo,
sana joka harmoniallaan pilasi sisällön
Ihosi uurnissa aallot
kauneimmasta syntymästä
jotka nyt nenäsi ja korvasi kaarteissa
ovat minun orastava rakkauden liekki
Kaikkoava luovattomuuden tuoksu ympärilläni ja
eheässä auringonlaskussa, palan viimein loppuun
sinun ihollasi
olet lopulta minulle elämä
kelvollinen minkä tahansa vertauskuvaksi
Riimiin pilattu runo
mykkä
1
161
Vastaukset
- sanat on
kuinka voisin
olla sanaton, vaikka
todellinen kauneus vetääkin hiljaiseksi
mustista mustin hetkikin
ja ajatuksissani olen kiivennyt sille vuorelle
josta oranssin hehkun näin,
kun kurkistin vain alaspäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012518Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211276Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1845170Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373803Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1973614Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss563307Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092974Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky162843Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie962299Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025