virukset lymyää roskapostissa? Eli epämääräisen postin liitetiedostoa ei sitten kait pidä avata?
Voiko varsinaisen mailin poistaa avaamatta ja jos niin miten?
Liitetiedostoissako ne...
2
386
Vastaukset
- äpyli.
Liitetiedoistoissa ne viirukset yleensä tosiaan lymyää.
Kaikkein varminta on se ettei avaa mitään liitetiedostoa tuli se keneltä hyvänsä vaikkapa tutulta.
Mie olen sanonut kaikille tutuille etteivät koskaan lähetä liitetiedostoa viestin mukana.
Aktivoi se posti jonka haluat poistaa ja klikkaa poista. Poista ne myös roskakorista.- Ramppa
Kyllä itse viestikin saattaa sisältää koodia, joka aktivoi sen viruksen.
Vielä pikku lisäys noihin ohjeisiin. Esikatseluikkuna pois päältä. Kun sen viestin valitsee poistoa varten ja se esik.ikkuna on päällä, niin silloinhan se viesti on avattu.
Nimim kantapään kautta opittua. Itsellä tuli juuri tuon takia aikanaan yksi virus koneeseen. Ainoa viesti, joka tuli ja sehän näkyi tietenkin heti siinä esikatselussa ja samantien palomuuri älähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080