tulee kun olen 3 vuoden aikana tehnyt vastaavaa: törkeä murron yritys.. 2 törkeää pahoinpitelyä, näpistys, törkeä rattis.. liikenne turvallisuuden vaarantaminen.. vahingon tekoja on 2.. ampuma aserikos.. ja rikos tausta on siis 3 vuotinen?? olen 20 vuotias mies.. lievittääkö ikä tuomiota??.. asiallisista vastauksista kiitokset.. :)
kuinka iso kakku
7
1013
Vastaukset
- ...
Miksi olet tehnyt nuo kertomasi asiat? Missä kohtaa elämäsi on suistunut raiteiltaan? Kaduttaako? Meinaatko vankilan jälkeen elää kunnollista elämää?
Kyllä minä uskaltaisin noista veikata sellaista 2-3 vuoden vankilatuomiota.- lynax
olen tehnyt nuo kaikki alkoholin vaikutuksen alaisena.. viina ei sovi mulle pätkääkään ja oon ollu nyt 3 kk:ta kuivilla ja tulen olemaan koko loppu elämäni.. teot kaduttaa mutta ei niitä tekemättömiksi saa... ja aijon elää vankilan jälkeen nuhteettomasti.. :)
- 968
lynax kirjoitti:
olen tehnyt nuo kaikki alkoholin vaikutuksen alaisena.. viina ei sovi mulle pätkääkään ja oon ollu nyt 3 kk:ta kuivilla ja tulen olemaan koko loppu elämäni.. teot kaduttaa mutta ei niitä tekemättömiksi saa... ja aijon elää vankilan jälkeen nuhteettomasti.. :)
Hyvä jos aiot tehdä muutoksen elämääsi. Muista että vankilassa on kohtalaisen helppo ajautua vääriin piireihin. Jos olet ensikertalainen kiinteällä tuomiolla niin pääset todennäköisesti parempaan taloon. Kannattaa tuoda halusi muutokseen esille oikeudessa ja vankeinhoitoviranomaisille niin voi vaikuttaa vankilasijoitukseen. Tuomioon ei kyllä kauheasti lieventäviä seikkoja löydy. Riippuu paljon siitä koska olet tekosi tehnyt. Alle 18v niin saat alennusta.
- lynax
968 kirjoitti:
Hyvä jos aiot tehdä muutoksen elämääsi. Muista että vankilassa on kohtalaisen helppo ajautua vääriin piireihin. Jos olet ensikertalainen kiinteällä tuomiolla niin pääset todennäköisesti parempaan taloon. Kannattaa tuoda halusi muutokseen esille oikeudessa ja vankeinhoitoviranomaisille niin voi vaikuttaa vankilasijoitukseen. Tuomioon ei kyllä kauheasti lieventäviä seikkoja löydy. Riippuu paljon siitä koska olet tekosi tehnyt. Alle 18v niin saat alennusta.
selvisin yhdyskunta palvelulla :)
- NannaVanill
Mulla on takana yks ehdollinen jonka koe aika
on loppunu pari vuotta sitte. Viime vuoden
aikana on tullu rekisteriin lisää merkintöjä...
eli muutama h-aineen käyttörikosta ja hallussa-
pitoa, h-aineen vaikutuksen alaisena ajoneuvon kuljettaminen, tuottamuksellinen kätkemisrikos*2, varkaus, kaks törkeää petosta, kaks väärennöstä, ampuma-ase rikos, henkilön huumaaminen...siinä ne tais olla...on hilkun
kilkun selviänkö yhdyskuntapalvelulla...
Sulla ei pitäisi olla vielä mitään hätää,
ei luulisi kiinteää tulevan.
Olin kuukauden tutkinta vankeudes, ja sillon
oli aikaa miettiä mihin suuntaan sitä kelkkansa
kääntäis...jos sitä vaikka löytäs tällä
kertaa oikealle tielle...- lynax
tielle se kannattaa... ei rötöksillä pärjää maailmassa :)
- NannaVanill
lynax kirjoitti:
tielle se kannattaa... ei rötöksillä pärjää maailmassa :)
Vaikka mietityttää kannattaako täälä
rehellinen työ, mut on tuo tullu huomattua
ettei se epärehellinenkää mitenkää kannattavaa
oo, meinaan jos päämääränä ei oo joutua
vankilaan...kaukana tuo ei enää oo...
Toivotaan et saisin vielä yhden mahdollisuuden!
Samaa toivon muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464896Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183527Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322808Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu942560Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81468Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1361389Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267