kuinka iso kakku

lynax

tulee kun olen 3 vuoden aikana tehnyt vastaavaa: törkeä murron yritys.. 2 törkeää pahoinpitelyä, näpistys, törkeä rattis.. liikenne turvallisuuden vaarantaminen.. vahingon tekoja on 2.. ampuma aserikos.. ja rikos tausta on siis 3 vuotinen?? olen 20 vuotias mies.. lievittääkö ikä tuomiota??.. asiallisista vastauksista kiitokset.. :)

7

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Miksi olet tehnyt nuo kertomasi asiat? Missä kohtaa elämäsi on suistunut raiteiltaan? Kaduttaako? Meinaatko vankilan jälkeen elää kunnollista elämää?

Kyllä minä uskaltaisin noista veikata sellaista 2-3 vuoden vankilatuomiota.

• lynax

olen tehnyt nuo kaikki alkoholin vaikutuksen alaisena.. viina ei sovi mulle pätkääkään ja oon ollu nyt 3 kk:ta kuivilla ja tulen olemaan koko loppu elämäni.. teot kaduttaa mutta ei niitä tekemättömiksi saa... ja aijon elää vankilan jälkeen nuhteettomasti.. :)

• 968
        lynax kirjoitti:

olen tehnyt nuo kaikki alkoholin vaikutuksen alaisena.. viina ei sovi mulle pätkääkään ja oon ollu nyt 3 kk:ta kuivilla ja tulen olemaan koko loppu elämäni.. teot kaduttaa mutta ei niitä tekemättömiksi saa... ja aijon elää vankilan jälkeen nuhteettomasti.. :)

Hyvä jos aiot tehdä muutoksen elämääsi. Muista että vankilassa on kohtalaisen helppo ajautua vääriin piireihin. Jos olet ensikertalainen kiinteällä tuomiolla niin pääset todennäköisesti parempaan taloon. Kannattaa tuoda halusi muutokseen esille oikeudessa ja vankeinhoitoviranomaisille niin voi vaikuttaa vankilasijoitukseen. Tuomioon ei kyllä kauheasti lieventäviä seikkoja löydy. Riippuu paljon siitä koska olet tekosi tehnyt. Alle 18v niin saat alennusta.

• lynax
        968 kirjoitti:

Hyvä jos aiot tehdä muutoksen elämääsi. Muista että vankilassa on kohtalaisen helppo ajautua vääriin piireihin. Jos olet ensikertalainen kiinteällä tuomiolla niin pääset todennäköisesti parempaan taloon. Kannattaa tuoda halusi muutokseen esille oikeudessa ja vankeinhoitoviranomaisille niin voi vaikuttaa vankilasijoitukseen. Tuomioon ei kyllä kauheasti lieventäviä seikkoja löydy. Riippuu paljon siitä koska olet tekosi tehnyt. Alle 18v niin saat alennusta.

selvisin yhdyskunta palvelulla :)

• NannaVanill

Mulla on takana yks ehdollinen jonka koe aika
      on loppunu pari vuotta sitte. Viime vuoden
      aikana on tullu rekisteriin lisää merkintöjä...
      eli muutama h-aineen käyttörikosta ja hallussa-
      pitoa, h-aineen vaikutuksen alaisena ajoneuvon kuljettaminen, tuottamuksellinen kätkemisrikos*2, varkaus, kaks törkeää petosta, kaks väärennöstä, ampuma-ase rikos, henkilön huumaaminen...siinä ne tais olla...on hilkun
      kilkun selviänkö yhdyskuntapalvelulla...
      Sulla ei pitäisi olla vielä mitään hätää,
      ei luulisi kiinteää tulevan.
      Olin kuukauden tutkinta vankeudes, ja sillon
      oli aikaa miettiä mihin suuntaan sitä kelkkansa
      kääntäis...jos sitä vaikka löytäs tällä
      kertaa oikealle tielle...

• lynax

tielle se kannattaa... ei rötöksillä pärjää maailmassa :)

• NannaVanill
        lynax kirjoitti:

tielle se kannattaa... ei rötöksillä pärjää maailmassa :)

Vaikka mietityttää kannattaako täälä
        rehellinen työ, mut on tuo tullu huomattua
        ettei se epärehellinenkää mitenkää kannattavaa
        oo, meinaan jos päämääränä ei oo joutua
        vankilaan...kaukana tuo ei enää oo...
        Toivotaan et saisin vielä yhden mahdollisuuden!
        Samaa toivon muille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe