Näin on helpompi vaikka sinua ajattelenki.Tiedät sen varmasti..Sanoit joskus pois silmistä pois mielestä.Tähän asti se ei ole auttanut mutta ehkä piakkoin..Sanoit myös ettei aika muuta mitään, siltä se vähän vaikuttaa..Et tiedä kuinka haluaisin....no.Sillä ei ole enää väliä mitä minä haluan..Toivottavasti sinä saat mitä sinä haluat..
Sinulle M (m)
8
1591
Vastaukset
- Koliharu
enkä mitään muuta, enkä halua unohtaa sinua, päinvastoin haluan muistaa sinut ikuisesti...
- M (n)
Minäkin olen tuntenut sinut M(m). Kuin sinun suustasi. Aikaa odotellessa, kun en enää näe sinusta unia --- kun en enää katsele täysikuuta ja mieti menneitä --- kun en enää odota sinun saapuvan --- kun taas voin kulkea kaupungilla ilman pelkoa siitä että kohtaan sinut --- sitä aikaa odotellessa nyt elän.
- M (m)
Mä olisin halunnu sut, sä tiedät sen.. Oisin oikeesti.. Mutta haaveeks se vaan jäi.. Mä en ole unohtanu sua, vaikka siitä onkin jo aikaa kun viimeksi nähtii. Elämän on ollu pakko jatkuu, mutta silti mulla ollu monesti ikävä sua. Toisaalta pelkään sitä tavattais yhtäkkiä kaupoungilla, toisaalta haluisin kuulla miten sulla menny. Ei aika oo poistanu sitä, että pidän susta, ei mulla ole mitää syytä olla pitämättä..
- M (n)
M (m) kirjoitti:
Mä olisin halunnu sut, sä tiedät sen.. Oisin oikeesti.. Mutta haaveeks se vaan jäi.. Mä en ole unohtanu sua, vaikka siitä onkin jo aikaa kun viimeksi nähtii. Elämän on ollu pakko jatkuu, mutta silti mulla ollu monesti ikävä sua. Toisaalta pelkään sitä tavattais yhtäkkiä kaupoungilla, toisaalta haluisin kuulla miten sulla menny. Ei aika oo poistanu sitä, että pidän susta, ei mulla ole mitää syytä olla pitämättä..
Skeptinen olen. Etkö muka unohtanut minua "sen puhelun" jälkeen, kun jätin sinut...?
- M (m)
M (n) kirjoitti:
Skeptinen olen. Etkö muka unohtanut minua "sen puhelun" jälkeen, kun jätin sinut...?
Hmm. Me kaksi ei taideta tuntea.. Eipä kyllä ihme, taitaa meitä M alkusia olla suomesa aika paljon 8-)
- M (m)
mitä sinä haluat!?
Jospa vihdoinkin ottaisit sen yhden askeleen...- enää mekitystä
jos voisin ajatella vain itseäni voisin tehdä muita ratkaisuja
- olla..
...niin, että jos haluan sinut...mites silloin,
eihän fairi sitä, poista silmistä tai mielestä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624