synnytyksen jälkeen on teillä muilla jotka täysimetätte kestänyt ennenkuin on ekat menkat tulleet? Mulla tyttö 3 kk, täysimetyksellä, ja menkat ilmeisesti alko tänään..ei kai tämä voi mitään jälkivuotoakaan enää olla!? Outoa...
Luulin että menkat olisi pysyneet poissa vielä ainakin muutaman kuukauden.
Miten kauan
8
837
Vastaukset
- blondi-72hki
kesti joka synnytyksen ja imettämisen jälkeen noin 2kk.
- 3 kk tytön äiti
3 viikkoa synnytyksestä. siitä asti ollut säännölliset.mielelläni olisin ollut vielä ilman... =)
- tiitun mami
Olin yllättynyt kun tuli niin pian synnytyksen jälkeen. Olin toivonut et ois saanut olla useamman kuukauden viel ilman niitä, mut niin ne vaan tuli.
- Mursu
Luulisin, että johtui siitä, kun pikkuinen lopetti yöllä syömisen 1,5kk:n ikäisenä ja alkoi nukkumaan 7-9 tuntia yössä. Aikaisemmilla kerroilla on alkanut myöhemmin.
- molemmilta
kerroilta menkat alkoi vasta kun lopetin imettämisen kokonaan. Toista imetin 6kk ja toista 10kk!
- ilman menkkoja
Menkat alkoi 7 kuukautta synnytyksen jälkeen. Oli kyllä mukava olla ilman, mutta pienoinen järkky kun ne sitten taas alkoivat. Sitten olin vielä toiset 7 kuukautta ilman kemiallista ehkäisyä, kun halusin, että kuukautiskierto tasaantuu ennen seuraavaan hormooniryöppyä.
- minä
...eli kunnes lopetin imetyksen.
- minä
tarkoitan 1v2kk :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754