kun POLIISI hakkaa

pahimmat gangsterit täällä ...

toissaperjantaina, olin kavereitteni kanssa nautiskelemassa alkoholia ehkä turhankin julkisella paikalla, poliisi sai vihiä siitä joltakin. kaverini tyhjensi juuri viimeisen viinipullonsa ja asetti sen maahan että voisin maiharillani potkaista sen rikki, olin juuri potkaisemassa, kun kulman takaa tulee poliisiauto suoraan eteen, en kuitenkaan huomaa ja potkaisen pullon rikki, sitten tulee pahapoliisi setä autosta ja valittaa "pullon rikkipotkaisemisesta päin poliisiautoa" jos olisin sanonut että vahinko, ei varmana olisi uskonu, muutenkin, kaikilla paitsi kaverillani jonka pullon rikoin oli vielä juomia repussa ja kaikki alaikäisiä - joten tuhatta ja sataa karkuun, kaikki lähti eri suuntiin ja jonkin ajan päästä uskallettiin tulla jo piiloista, tosin toisista ei mitään tietoa.
kaverini, jolla ei ollut enää juomia, oli kadottanut poliisin kimpustaan ja meni grillin viereen istuskelemaan ja polttamaan tupakkaa, sitten tulee poliisi, pysähtyy, tarkastaa ettei ole enää alkoholia ja puhalluttaa tulee 0.9 promillea, vissiin poliisilla ei ollut tarpeeksi hyvää syytä viedä häntä asemalle joten rupeaa provosoimaan ja vittuilemaan kaverilleni hänen takkinsa rintanapeista ja hihamerkeistä, jossa esiintyy usein tämä anarkia A. poliisi sanoo kaverilleni "onko sinulla jotain valtioo vastaan HÄ?!??!!?" kaveri sanoo että on, ja poliisi rupeaa repimään merkkiä irti, kaverini erehtyy hätäpäissään potkaisemaan poliisia jalkaan, sitten kummatkin poliisit ottavat pampun, hakkaavat kaverini maahan, vievät autoon, hakkaavat siellä lisää, vievät asemalle, paikkaan jossa ei tietenkään ole kameroita, paiskovat häntä seinää vasten ja hakkaavat pampuilla, vaikka kaverini ei potkaisun jälkeen muuta tehnyt kuin käytti "henkistä väkivaltaa" poliisien hakattua kaverini jalan ja kyljen mustelmille vievät ne hänet johonkin toimistoon kai, jossa käskevät hänen laittaa kätensä pöytää vasten, joilloin poliisi soittaa jollekkin "tämä kaveri näyttäis vähän siltä että tällä vois olla heroiinia" joten tulee lisää tyyppejä suorittamaan ruumiintarkastusta, kaverilta otetaan niitit ja vyöt ja hupparikin pois, housut kintussa hänet talutetaan putkaan naurujen kera. 2,5 tunnin päästä hän vasta saa soittaa vanhempansa hakemaan hänet sieltä pois.
eilen tuli kirje poliisilaitoksesta kaverilleni, että tulossa mukava sakko pidätyksen väkivaltaisesta vastustamisesta sekä pullon rikki potkaisemisesta päin poliisiautoa (sen tein minä ja poliisi huomasi sen KYLLÄ)
kohta hän sitten makselee sakkoa...
kaverini muuten linkuttaa vieläkin.
valitusmahdollisuutta ei oikein ole kun ei ole todistajia, vain alaikäinen poliisinvihaaja-anarkisti ja kaksi isoa "kunnioitettavaa" poliisimiestä. ja kumpaahan ne sitten uskovat?
mitähän tällaisessa tilanteessa kuuluu tehdä?

26

5312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollasia

pellejä pitää turpaan antaa,ihan oikein.ikävää että sulle ei käynnyt pahemmin,vitun pelle

• SecurityCat

HEH!! Kiitos hupaisasta aamun aloituksesta:D Tällä jaksaa pirteänä koko päivän! Kyllä oli vaan mukava satu:)Harvoin otan kantaa, mut nyt oli kyllä ihan pakko kun sait mut näin hyvälle tuulelle:):)

• ja linnaaan

Ei tyhmepää voi olla kuin lasipullojen rikkominen!
      Lasin siruista on suunnattomasti vaivaa ja ne ovat vaaraksi muille kulkijoille.

Viime vuoden aikan jouduin viemää koirani kolmasti eläilääkärille jotta tassusta poistettaisiin lasinsirut ja ommeltaisiin tikki. Koiran tassudda oleva haava vuotaa aivan uskomattoman paljon. Lisäksi se on hyvin altis tulehduksille.

Tämä kaikki vain muutaman pulloja rikkovan häirikkönuoren takia. Ehkä poliisien olis kaiken tuon kertomasi lisäksi pitänyt pistää teidät myös kävelemään paljain jaloin noiden lasinsirpaleiden päällä. Periaatteetomat luihulapamadot.

• ...

Heh!

Hyvä että mielikuvitusta kirjoittajalla löytyy, tarina aika kaukana todellisuudesta

• pahimmat gangsterit täällä ...

pitihän se arvata ettei kukaan täällä uskois noista "kunnioitettavista" poliisisedistä minkäänlaista pahaa.
        ja edelleen ne hakkas siellä missä tiesivät ettei ole kameroita.
        ja oon kuullu noita juttuja monta tapahtuneen joensuussa "meidänlaisille" ihmisille.
        ja itsekin omistan koiran, mutta humalassa en paljo ajatttele mitä teen (kerran hajotin pullon oman kadun varteen ja aamulla suututti vitusti kun käytin koiraa ja osuin paikalle ja muistin tapahtuneen, pitipä sitten kantaa se painava saksanpaimenkoirasekoitus siitä yli :/ )
        enkä ikinä vois ajatella hakevani poliisikouluun,
        vihaan poliisia, vaikka niistä kyllä tositilanteissa ois hyötyäkin, niin ei ne tietenkää sillon voi paikalle tulla ajoissa ku pitää olla ryyppääviä nuoria kiusaamassa.
        eikä tuo ollu mikään satu, mutta en voi tota todistaa teille tapahtuneeks millään. miks vitussa oisin kirjottanu ton jos en tarkottas tossa mitä sanon? ja siis tuo tapahtui kaverilleni EI minulle.

• Joensuun
        pahimmat gangsterit täällä ... kirjoitti:

pitihän se arvata ettei kukaan täällä uskois noista "kunnioitettavista" poliisisedistä minkäänlaista pahaa.
        ja oon kuullu noita juttuja monta tapahtuneen joensuussa "meidänlaisille" ihmisille.
        ja itsekin omistan koiran, mutta humalassa en paljo ajatttele mitä teen (kerran hajotin pullon oman kadun varteen ja aamulla suututti vitusti kun käytin koiraa ja osuin paikalle ja muistin tapahtuneen, pitipä sitten kantaa se painava saksanpaimenkoirasekoitus siitä yli :/ )
        vihaan poliisia, vaikka niistä kyllä tositilanteissa ois hyötyäkin, niin ei ne tietenkää sillon voi paikalle tulla ajoissa ku pitää olla ryyppääviä nuoria kiusaamassa.
        eikä tuo ollu mikään satu, mutta en voi tota todistaa teille tapahtuneeks millään. miks vitussa oisin kirjottanu ton jos en tarkottas tossa mitä sanon? ja siis tuo tapahtui kaverilleni EI minulle.

skineistä suurin osa ole mustalaisia? Ainakin kirjoitusvirheistä päätellen...

• spol
        pahimmat gangsterit täällä ... kirjoitti:

"vihaan poliisia, vaikka niistä kyllä tositilanteissa ois hyötyäkin, niin ei ne tietenkää sillon voi paikalle tulla ajoissa ku pitää olla ryyppääviä nuoria kiusaamassa"
        Perkele mieti nyt hieman...juuri teidänkin sikailun takia saattoi jonkin oikeaavuntarve viivästyä ratkaisevat minuutit.Kenties syystänne joku jopa menetti henkensä.Olkaa perkele ihmisiksi!Vittu tollasten hupparijuippien ei pitäis liikkua ulkona klo23:n jälkeen.

• putkassa

En ole poliisi mutta valvon kameroita poliisasemlla jossa on säilöönotetuja ja pidätettyjä:

Jos vastaavaa on tapahtunut siunun pitäisi ilmoitaa asiasta rikospoliisille joka määrää asian tutkittavaksi, tutkittava piiri ei voi olla sama joten tutkija tulee eri piiristä missä olit tutkittavana / missä asut ja jos oikein tutkinta menee tiedot saa kameroista.

Itse olen vartiana Keski-Suomen piirissä ja polisiit luulevat itsekin etten nauhoita tai en säilytä vidoita mutta todellisuudessa säilytän kaiken väh.2vk ja selaan joskus vidoita läpi pikakelauksella. Jos näissä on jotain otan varmuuskopion jota säilytän hamaan tulevaisuuteen. Ps Olen polisin ja teidän turvallisuuden tae en puolusta kumpaakaan olen nähnyt molempiein rikkovan koksemattomuus poykälää

• mut pakko kysyä

Jäikö poliisikoulun pääsykokeet äidikielestä kiinni?

• omaa syytäni

Yli kymmenen vuotta sitten, kun poliisi teki mulle ruumiintarkastusta, niin kysyin, et "ootko sä joku homo?" Siitähän ne sedät riemastu ja antoivat muutaman iskun vatsaan. Kyllä vitutti...toisaalta pitääkö sitä jäädä kiinni ja vittuilla niille..oma vika!

• Hauska vedätys

provo! Tai ellei ollut, niin opettele manne kirjoittamaan oikein.

• eikä tuollaista ole edes ta...

mene pikkuskidi vetään käteen ja näplään pleikkaa.tollasia saatanan nappuloita saakin kurmoottaa jos pyörivät viinien kans kylillä.perkele joku roti pitää olla.

• vai?

Ai ei tule pampusta mustelmia? Haluatko sitten, että näytän mistä tulee?

• kyllä

kokemuksesta voin kyllä sanoa että pampusta tulee mustelmia

• kiitos

Ihan oikein teille.

Ja kerrankin olen myötätuntoinen poliisia kohtaan.

• kiintiö täys?

että joensuun poliisi touhuaa vähän sillä "harmaalla alueella"
      No itsekkin saattasin pätkiä turpaan teitä hupparilökäpöksyjä, mutta poliisin kuuluisi kyllä käyttäytyä...
      Itselläkin on kokemuksia joensuun poliisin "hienosta" toiminnasta. Olin täysin selvinpäin kerran kuskina, kun kaverini käveli kävelykadun poikki. No maija kaartaa paikalle ja huomaa että toi kaveri horjuu pikkusen! Kiinni kun leipään vaan!! Kaverilta kädet selän taakse oikein kahden miehen voimin, käsiraudat NAPS! ja maijaan! Ja kaveri ei muuta tehny kun käveli kadulla humalassa!!

• ljlkj

" Ja kaveri ei muuta tehny kun käveli kadulla humalassa!!"

Ja näinhän se varmasti menikin.

• kiintiö täys?
        ljlkj kirjoitti:

" Ja kaveri ei muuta tehny kun käveli kadulla humalassa!!"

Ja näinhän se varmasti menikin.

juuri näin se meni! Itse olin TÄYSIN SELVINPÄIN todistamassa tätä tapausta. Jos olisin ollut humalassa, en uskoisi muistiini... Mutta selvinpäin kun ominsilmin näkee ja kuulee niin uskottava on.
        Tuudittaudu sinä vain siihen luuloon että suomessa kissalanpojat ovat kaikki lainkuuliaisia... Toivottavasti pilvilinnasi räjähtää päin näköä joku kaunis päivä

• bamari
        kiintiö täys? kirjoitti:

juuri näin se meni! Itse olin TÄYSIN SELVINPÄIN todistamassa tätä tapausta. Jos olisin ollut humalassa, en uskoisi muistiini... Mutta selvinpäin kun ominsilmin näkee ja kuulee niin uskottava on.
        Tuudittaudu sinä vain siihen luuloon että suomessa kissalanpojat ovat kaikki lainkuuliaisia... Toivottavasti pilvilinnasi räjähtää päin näköä joku kaunis päivä

...mahdollista, että kaverisi oli aiemmin tehnyt jotakin, jonka takia poliisi halusi hänet kiinni? Tai sitten he erehtyivät henkilöstä? Niinkin voi käydä. Kaverisi taatusti päästettiin aika nopeasti vapaaksi jos oli ihan viaton.

• JURPPIIIIII

Oisivat saanu antaa vähä sakin hivutusta sulle ja kavereilles...eikä ihan vähääkään. Ei tollasia vollottajia kukaan tänne kaipaa. Pysykää pois kadulta. Oot säälittävä luuseri joka kitisee pienistä ja liioittelee vitusti. You motherfucker!!!

• No joo

Käy potkaseen vapaana olevaa koiraa ja kerro miten kävi...=) Turha itkeä kun tilaa itselle "paskaa" niskaan... Oppikaa kantamaan vastuu teoista ja seurauksista.

• kyllä

keksitty juttu ketä luulet huijaavasi mieti vähän olisit lukenut ton sun tarinas eka läpi

• eikka.v

Vajaakirjoitustaitoinen asialla, hah-ah-hah-haaaa!
      Toivottavasti tuollekin opetetaan vankilassa kirjoitustaitoa.

• ass

anarkistipelle mitä iniset? jos olet anarkisti hoida ite asias äläkä marise. just tollaset urpot on sen laadun syöpäläisiä että turpaan kuuluukin tulla. toivottavasti saatte ens kerralla koko porukka niin että tuntuu.

• suvitus..

no joo.. tääl lapis poliisit on sellassii että jos porukka on josaki juomassa ja ne sattuu kuulee paikan mis porukka juo niin ne tulee häätää ja osan vie putkaan ilman syytä !! mut on heitetty melko makeesti maijan sikaosastolle.. oli kiva kattoo seuraavana päivänä mustelmii jaloista ja käsi varsista... kyl noi kytät meinaa olla vähän turhan virkaintoilijoita!!

• joku

Järjestyslaki
        4 §
        Päihdyttävän aineen nauttiminen

Päihdyttävän aineen nauttiminen on kielletty yleisellä paikalla taajamassa ja julkisessa liikenteessä olevassa kulkuneuvossa.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske erityisen luvan tai ilmoituksen mukaista anniskelualuetta taikka yksityisessä käytössä olevan kulkuneuvon sisätilaa. Se ei liioin koske alkoholijuoman nauttimista puistossa tai muulla siihen verrattavalla yleisellä paikalla siten, että nauttiminen sekä siihen liittyvä oleskelu ja käyttäytyminen ei estä tai kohtuuttomasti vaikeuta muiden oikeutta käyttää paikkaa varsinaiseen tarkoitukseensa.

"niin ne tulee häätää ja osan vie putkaan ilman syytä"

Eli syyttäkö on häädetty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      127
      3202
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2637
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      74
      2370
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1394
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1138
    Aihe