mutta en kuullut äännähdystäkään eikä sinuakaan näkynyt siellä. Kello oli n. 04:00 kun lähdin. Ajoin vanhaa tietä kirkonkylään täältä metropolin kupeesta. Missä piileksit ?
Kävin pöllö-
8
530
Vastaukset
- olin
sun täytyis nukkua kanssa vähän.. eikös juu?
- kun rakkaasi
oli sykähdyttäviä kokemuksia etsimässä. No, hyvä kun joku nukkuu. Kyllä minäkin nukun, mutta vähän eri aikaan kuin sinä...VÄÄRYYTTÄ!
- minähän nukun
kun rakkaasi kirjoitti:
oli sykähdyttäviä kokemuksia etsimässä. No, hyvä kun joku nukkuu. Kyllä minäkin nukun, mutta vähän eri aikaan kuin sinä...VÄÄRYYTTÄ!
milloin tahansa, sitä se on kun on vapaa - ainakin vielä hetken.
- aamuyöllä?
Minä en ainakaan menisi yksin seisoskelemaan minnekkään pimeeseen, hrrr, ja sitä paitsi en kuulisi oman sydämen jyskytykseltä ja korvien suhinalta, vaikka legioona pöllöjä pitäisi orgioita jalkojen juuressa :)
- kuullut?
Huhuilin siellä. HU-HUU, HU-HUUUUU.
Jätä ens kerralla ne korvatulpat kotio. - tollo-retkellä
pubissa, kutukurlutusta, jes!
- Huuhkajatar
...olin ja kurkistelin sieltä. Etkö nähnyt minua ? Ei kun oikeesti nukuin syvää unta, olin niiiiin väsynyt.
- lähteä hiukan
liian aikaisin - luulen. Minä näin yhden pöllön jonkun verran myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583