ja sen ostovoima euroon verrattuna ?
Mikä on Bulgarian
9
1195
Vastaukset
- ääni
Valuutta on Bulgarian leva (BGN). 10 € = n. 20 BGN
- tarkoittaa
BGN ?
- BGN
tarkoittaa kirjoitti:
BGN ?
mistä sanoista se tulee ?
- Jeesus
tarkoittaa kirjoitti:
BGN ?
BGN tarkoittaa Bulgarian
BulGariaN
- - - = BGN - "tietosi" on luul...
Jeesus kirjoitti:
BGN tarkoittaa Bulgarian
BulGariaN
- - - = BGNtoivottavasti uskosi säilyy...
vielä 10 vuotta sitten Bulgarian levan "yksikkäkoodi" oli BGL, Bulgarian lev (=engl.), kuten Suomen markan oli FIM.
1 leva = edin lev
2 levaa = tva leva
Kun leva sidottiin Saksan markkaan, koodiksi tuli BGN, levaa nimitettiin "uudeksi levaksi", uusi on bulgariaksi nov/nova (mask./fem.)
Arvailen, että N tuossa koodissa merkitsisi "nov lev'iä" sitä uutta levaa. Siitä se N-kirjain.
Valottakaa, jos tiedätte paremmin ! - lev
"tietosi" on luul... kirjoitti:
toivottavasti uskosi säilyy...
vielä 10 vuotta sitten Bulgarian levan "yksikkäkoodi" oli BGL, Bulgarian lev (=engl.), kuten Suomen markan oli FIM.
1 leva = edin lev
2 levaa = tva leva
Kun leva sidottiin Saksan markkaan, koodiksi tuli BGN, levaa nimitettiin "uudeksi levaksi", uusi on bulgariaksi nov/nova (mask./fem.)
Arvailen, että N tuossa koodissa merkitsisi "nov lev'iä" sitä uutta levaa. Siitä se N-kirjain.
Valottakaa, jos tiedätte paremmin !ja BGN on sen kansainvälinen yksikkökoodi.
leva ei tarkoita suinkaan "bulgarian".
- Albena
Muuntimella levat euroiksi
http://www.valuuttalaskuri.org/bulgarian-leva-euro.html
ja toisinpäin
http://www.valuuttalaskuri.org/euro-bulgarian-leva.html - sadasti käynyt
Jestas, kerro tai jaa kahdella. Siinä noin summittainen ohje.
- Lentäjän Poika
Bulgarian leva (BGN) on sidottu euroon kiinteällä kurssilla 1 EUR = 1,9558 BGN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265