seksuaalinen ahdistelu?

sehän nähdään

Olis simmone tapaus. Itse täytän muutaman viikon päästä 16 vuotta. Tää kysessä oleva poika on mun ikänen, hieman nuorempi vain.
Se tapahtu jo viime keväänä mut oon antanu asian olla.
Jätkä kosketteli väkisillä mua alapäästä ja rinnoista, vaikka käskin tätä lopettamaan ja tiesi hyvin että en sitä tahtonu. Mutta kun olen tällainen pieni ja hento, niin ei voimat riitä puolustautumaan simmoselta "jättiläiseltä". Eli voiko tää jätkä saada mitää rangaistusta siitä? ja vielä kun itsekin on alle 16 vuotta. Sen tiedän että sillon ainakin saisi jonkun rangaistuksen jos olisi vanhempi. Mitään todisteita mulla ei ole, kuin henkisiä. Ja ystävät tästä tietää. Ja jätkä on kaikille sanonut vaan että "kiusasi vähän". Mut mun mielest on jo vähä liikaa.

Ja toinen on se, että kys.oleva jätkä käytti mun humalatilaa hyväksi (juotti humalaan) ja sitten sai houkuteltua yhdyntään tämän kanssa. Ei ole mun mielestä ihan oikei, jos viä tietää että olen humalassa helposti suostuteltavissa.

Ei kai sitten muuta.
kiitos.

6

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhhh

ootte kyl aikamoisii pikkuhinttareit. Tuskinpa poliisi tekee asialle mitään ja jos ollaan rehellisiä, niin minä en kehtaisi tuosta edes kellekkään kertoa. Minä olisin läpsinyt kaverin pois tai mennyt karkuun, jos olisin aistinut hänen haluavan peräsuolipenetraatiota.

• sehän nähdään

Se vaa ny sattuu olemaa aika vaikeeta juosta karkuu, jos pidetää nii tiukasti kii, että ei pääse hievahtaan mihinkään suuntaan.
        ja tässä kun aletaan hinttareiksi haukkumaan, niin tiedotan nyt viä sen minkä unohdin, että tyttö olen.

• vain
        sehän nähdään kirjoitti:

Se vaa ny sattuu olemaa aika vaikeeta juosta karkuu, jos pidetää nii tiukasti kii, että ei pääse hievahtaan mihinkään suuntaan.
        ja tässä kun aletaan hinttareiksi haukkumaan, niin tiedotan nyt viä sen minkä unohdin, että tyttö olen.

Sitten tilanne on vakavampi. Oletin sinunkin olevan jätkä. Epäilen silti, että poliisille kertominen ei juuri auta.

• neandertal

Tuollainen koskettelu täyttää täysin seksuaalisenahdistelun tuntomerkit.

Vakavasta aiheesta huolimatta tilanne kyllä näyttää hieman koomiselta, kun syytät henkilöä seksuaalisesta ahdistelusta(koskettelusta)ja kuitenkin olet eriajankohtana suostunut sukupuoliyhdyntään tämän kanssa. Se ei tietenkään oikeuta mihinkään mitä itse et halua, mutta anyway...

Ahdistelu tilanteessa pitää selvästi sanallisesti(EI, LOPETA) kieltää tekijää ja puollustautua fyysisesti ja huutaa apua(saa mahd.sitä apua ja ennenkaikkea todistajia).
      Ja välittömästi tilanteesta selvittyäsi ilmoitus poliisille(10022).

Tuo tarjottujen juomien nauttiminen ja sitten seksiin suostuminen on täysin omavalintaista, eikä
      se mitenkään riko mitään lakia.(ellei kyseessä ole
      aikuisen alaikäiselle tarjoama alkoholi tai alle 16v seksikumppani). Siihen ei kukaan pakota ketään, ja vastuussa on ihminen itselleen. Niitä juomia ja jatkoja tullaan sinulle tarjoilemaan parin vuoden päästä baareissa joka ilta, jos vähänkään olet viehättävän näköinen.

Ja nimenomaan jos on tiedossa että olet helposti suostuteltavissa...:)

• khyll

neandertal : tiedän että vapaehtoisesti olen juonut jne. mutta oikeuttaako se silti siihen, että olen niin kovassa humalassa -> sammun. Jätkä hässii mun päällä vaikka oon tajukankaalla.

Tietenkään en itse tiedän mitään, mutta paikalle oli tullut pojan ja minun ystävät.
        Ja jätkä on vielä itse myöntänyt sen että "tuli tehtyä kaikenlaista".

• laki mies

4 § (24.7.1998/563)

näin laki sanoo:

Pakottaminen seksuaaliseen tekoon

Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1 §:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

Pakottamisesta seksuaaliseen tekoon tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, saa hänet ryhtymään 1 momentissa tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan. (13.5.2011/495)

Yritys on rangaistava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4803
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      130
      3256
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2449
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe