Nämä kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, onko aidot vai EI?
http://www.miialakkisto.com/?GALLERIA:Mallorca
Silikonia vai ei?
8
2107
Vastaukset
- kaunis nainen
Ihania kuvia, kiltin ja kauniin näköinen nainen. Varmaan kiltti onkin, siitä tosi hyvälle miehekkäälle miehelle aarre.
- mariah
tuskinpa on kovinkaan kiltti. en selittele enempää.
- maalistonttu
mariah kirjoitti:
mariah on selkäänpuukottaja.
en selittele enempää - valtsu 79
Jos mä saisin ton näkösen naisen viereeni vaikka yheksi yöksi sen muistais koko loppuelämänsä..se on vielä tosi söpö..muistan kun Miia oli viimeksi miss suomi finaalissa niin se Tampereella laitettiin hääpuvussa lavalle vaikka oli loukannu jalkansa..siinä on vasta nainen oli silikonit tai ei..ei ole vaan mulle tommosta naista tarkotettu.vaikka en laittais pahakseni jos olis..
- katkera akka
mariah kirjoitti:
Oletko katkera mariah? En selittele enempää.
- mulle kans
Noh voin sanoa ettei ainakaan a-kupista saa tuollaista rintavakoa vaikka ois mitä kanafileitä biksuissa.
Verratkaapa tissejä miian pään kokoon niin huomaa että joko täytettä paljon tai c-kupin sisätäytteet. - ihan varmasti
Kyllä näyttää noissa kuvissa selvästi olevan silarit. Tiedän tasan tarkkaan omasta kokemuksesta. Kyllä silarinainen toisen samanlaisen tunnistaa!
- Mimmi
Ihan selvästi tytöllä on silikoonit.
Mitäs sitä kieltämään jos on moiset itselleen hommannut.
TAAS saatiin uusi tissityttö julkisuuteen ja Seiskaan poseeraamaan :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478