Laittakaapa talvirenkaat uuden civikin alle ,15 tai 16 tuumaset ja kattokaa Honta hb:tä takavinkkelistä!...mikä tulee mieleen?... oisko lada 110 hb ! ja ajokokemuksen perusteella väitän,että ladassa on parempi suuntavakavuus... sivutuulessa ei ollu kauheasta kaukana! Honda muute kyllä parempi "tietenkin"
Honda vs lada
7
1736
Vastaukset
- kattoo
Muijaas takaviistosta jos sulla sellanen on. Voi kauhia.
- pettynyt
Fanaattinen saa olla,muttei niin paljon,ettei kestä kritiikkiä! Ens vuonna on civikkiä vähän käytettynä saatavana joka liikkeestä.... Pettyneitä ostajia tulee olemaan!
- Ajuri
pettynyt kirjoitti:
Fanaattinen saa olla,muttei niin paljon,ettei kestä kritiikkiä! Ens vuonna on civikkiä vähän käytettynä saatavana joka liikkeestä.... Pettyneitä ostajia tulee olemaan!
....ja omistanut yhteensä 11 Hondaa ja niistä olen neljä ostanut niin, että en ole nähnyt muuta kuin esittely kuvan. Minä en ole ainakaan eiemmin pettynyt. Niin,- ja on tähän ikään tullut ajettua monenmerkkisellä autolla, joten kokemusta on. Aina toki on ihmisillä valintoja, joita katuu, tai ei täytä odotuksia.
- pettynyt
Ajuri kirjoitti:
....ja omistanut yhteensä 11 Hondaa ja niistä olen neljä ostanut niin, että en ole nähnyt muuta kuin esittely kuvan. Minä en ole ainakaan eiemmin pettynyt. Niin,- ja on tähän ikään tullut ajettua monenmerkkisellä autolla, joten kokemusta on. Aina toki on ihmisillä valintoja, joita katuu, tai ei täytä odotuksia.
Olet aivan oikeassa,näinhän se on! Luin just uuden tuulilasin ja sielläkin moittivat luikertelevaksi! että minun koeajolla sattui olemaan sivutuulta "Luikerteli tosi paljon" Suomessa tuulisia kelejä riittää ja matka-ajoakin pitäis harrastaa.
- Hondaa
Se ei vastaa sinun tarpeitasi.
Olet öljysorminen runkkaaja.- joooo
Pikkupojat hieroo pippeliä mut tosimiehet runkkaa kunnolla.
- hohohohoh
Idiootti..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415