kuinka paljon kerkeän laihtua 2 kuukaudessa jos syön joka päivä alle 500 kaloria?
ja 4 tuntia viikossa on liikuntaa.
kuinka paljon?
7
1654
Vastaukset
- neppari
oon 174/58 jos auttaa.
- perkule
Olet kyllä olemattoman laiha!!!!!!laihuta vain ihmeessä lisää. Tolla taktiikalla kuolet 2 kuukaudessa!!
- ...
Onko peruskoulussa tai lukioissa nykyisin jo neljä tuntia liikuntaa viikossa? Jotain hyvää tässäkin mailmassa jos niitä ovat lisänneet.
- hemuli
haha, all5 500 kcal päivässä? ei sellasilla määrillä kyllä mitään urheilla! urheilen itse melkein joka päivä ja syön reilusti 3 kertaa enemmän. enkä todellakaan ole lihava. SYÖKÄÄ ihmiset!!
- neppari.
hemuli kirjoitti:
haha, all5 500 kcal päivässä? ei sellasilla määrillä kyllä mitään urheilla! urheilen itse melkein joka päivä ja syön reilusti 3 kertaa enemmän. enkä todellakaan ole lihava. SYÖKÄÄ ihmiset!!
pakollista liikuntaa on vain 2 tuntia. mutta mulla on valinnaisaineena tanssia vielä 2 tuntia.
- neppari
neppari. kirjoitti:
pakollista liikuntaa on vain 2 tuntia. mutta mulla on valinnaisaineena tanssia vielä 2 tuntia.
voisko joku vastata?
älkää turisko tyhmiä vaan vastatkaa.
- Katjuska
Et laihdu yhtään jos syöt vaan alle 500
kaloria.Etkä välttämättä jaksa ees liikkua
koska sulla ei riitä energiaa siihen.Ne
vähätkin energiat jotka saat niin kuluu jo
pelkästään tuolissa istumiseen.Kannattaa
syödä ennemmän vaikka 800 kaloria niin
laihdut paremmin.500 kaloria on oikeestti
liian vähän.Syö terveelisestti niin et liho.
esim.puuroa,salaattia,kasviksia,pastaa jne.
Voi hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474