Teetätin velipojalle t-paidan omalla tekstillä ja oli kuulemma paras lahja (punastuu)!
Paikka Helsingissä, Hitsaajankadulla ja muistaakseni Megaprint. Etolan viereinen talo ja näkyy Itäväylälle. Löytyy netistä tietoja. Itse menin paikan päälle ja tilasin samantien. Yleensäkin tälläisissa asioissa en tykkää jutella jonkun koneen kanssa koska en tiedä oikeesti mitään mitä olen tilannut ja mitä sitten tulee postissa joskus aikojen kuluessa. Jos tulee ennen synttäreitä niin ihan hyvä, mutta en tykkää epävarmoista asioista. Samanlaisia firmoja tietysti löytyy pitkin Suomea. Netistä ehkä apua?
TOSI HYVÄ ja helppo lahjaidea!
SYNTTÄRI-IDEA
4
1668
Vastaukset
- Tilasin netin kautta
Älkää uskoko että nämä nettikaupat toimivat ainakaan paitatilauksissa. Minulle luvattiin t-paita painettuna viikon päästä mutta asiasta kulunut jo 3 kuukautta eikä vieläkään ole näkynyt saati kuulunut mitään. Ei edes meiliä. Se siitä. Ideana tosi hyvä mutta tilattava henkilökohtaisesti eikä anonyymisti jostain ruudun takaa.
- T-PAITA
Tästä vinkistä olen ikionnellinen. Kiitos vielä kerran.
Kummipojat (kaksoset) saavat ikimuistoisen ja käyttökelpoisen lahjan:
JESSE JANNE
10 10
- paidan etumukseen. Musta paita ja valkoisella, onnistuukohan?
- idea
Huippuidea on teettää kakku jollakin hauskalla kuvalla ja tekstillä.Itse olemme tilanneet joskus osoitteesta www.kakkulahetit.fi
- t-paita
Painettu paita on tosi hyvä ja helppo lahjaidea. Itse teettänyt monia paitoja esim. kuvalla ja tekstillä. Kuvapaita kertoo enemmän kuin tekstipaita. Nämä halvat vesiväripaidat eivät kyllä ole mitään järkeviä lahjoja koska 2-3 pesua ja blancoja. Kyllä sen pitää olla kunnon t-paita! Kuvapaita tai tekstipaita sopii sitäpaitsi vaikka bolttareille tosi hyvin. Kerran näin tytöillä (kännissä kuin kanat) tosi rohkeat paidat päällään menossa jonnekin bolttarijuttuun ja kansalla oli kyllä hauskaa. Missähän olisi paikka joka painaisi vähän uskaliaampiakin juttuja paitaan? Tai vaikkapa pikkuhousuihin olisi kiva saada oman kull(?)n kuva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249