Lihava nainen sängyssä..

Kannattaako??

Tervehdys!

Olen ihan normaalivartaloinen herrasmies itse ja olen koko ikäni ihaillut ja myös ihastunut tavallisesti joko hoikkiin tai normaaleihin naisiin. Entinen avovaimoni oli suhteemme alkuvaiheessa hoikka, pyöristyi suhteemme aikana ja kun erosimme on jo lihavuuden rajamailla..

Mutta nyt olen omaksikin hämmästyksenikin ihastunut elämäni ensimmäistä kertaa sanalla sanoen lihavaan naiseen, tapailumme ovat jo siinä vaiheessa että seksi on ainakin kohta ajankohtainen, itseasiassa hän on jo vähän ehdotellutkin siihen suuntaan.. ;)

Nyt haluaisin kysellä teiltä mahdolliset lihavaa naista/miestä seksiä harrastaneet, mitenkä on kannaattaako? erityisesti miehet ovatko lihavat naiset parempia sängyssä?

Ps. viestini kuulostaa suhteellisen provosoivalta ja pyydän nöyrästi anteeksi kömmähtäviä sanakäänteitä..

36

25202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyksesi

      kuulu vaikka tuonne seksi-palstalle! Kannattaako?!
      On sinullakin asenne, voi tsiisus. Siis miten niin kannattaako?

    • mielipiteeni...

      Riippuu siitä, onko sinulla itsetunto kohdallaan ja myös onko naisellasi itsetunto kohdallaan. Jos voit naisystäväsi kanssa kulkea muutenkin, niin jos suhteenne toimii, toimii se varmaan myös sängyssä. Muista kuitenkin, että jos arvostelet toisen ihmisen vartaloa, oli sitten lihava tai laiha, ei varmisti onnistu.

      Itse olen ylipainoinen nainen ja uskoakseni minuun pätee sama kuin muihinkin naisiin: hellyys, hyväksyntä, ihailu. Näillä pääset varmasti pitkälle... Ei seksi ole kiloista kiinni. Ja naisilla useimmiten halut alkavat hyrrätä "korvien välissä", joten älä siirry suoraan "maaliin", vaan ala esileikki "korvien välistä".

      Nautinnollisia hetkiä rakkaasi kanssa (ei koko ole este onnelliselle parisuhteelle eikä myöskään onnistumisen tae, onnellisuudelle, kun ei anneta vakuutuksia misttään vakuutusyhtiössä).

      P.S Miksi ei muka tällä palstalla voi vastata em. kysymykseen, eihän siinä ollut mitään pahaa. Minusta ainakaan. Ehkä vähän epävarmuuttaa.

    • Tosi runsaan naisen ystävä

      Hei!
      Lyhyesti, paljastan ison "salaisuuden" joka toivottavasti ei kuitenkaan käännä miesten makumieltymyksiä päälaelleen, sillä sahaisinhan omaa oksaani. Siis ei valtaosa miehistä tiedä millaisia ihanuuksia he menettävät jos ohikatsovat lihavat naiset (käytän sanaa lihava neutraalin positiivisessa merkityksessä); seksi lihavan naisen kanssa on lukuisten kokemuksieni mukaan aivan fantastista. Tarkoitan tässä todella lihavan; itseään lihavaksi kutsuvat n. 165 cm/85 kg naiset ovat minun mittakaavassani lähinnä riisitautisia. Ja jos epäilet onnistuuko seksi, niin voin väittää 110 prosentin varmuudella että takuulla. Kokeile ihmeessä ja ihastu. Älä kerro tätä kaikille.
      Hyvää jatkoa sulle!
      Nimim. lihavasta naisesta kiihottuva.

      • Anonyymi

        Samoin


    • 140 kilonen

      Seksitaidot eivät ole kiloista kiinni, kokemuksen kautta sitä oppii ei kilojen.

      • Tosi runsaan naisen ystävä

        Hei, kiitos kun kirjoitit, ihan mun rupesi tekeen mieli..


    • minusta ainakin

      No oli vähän kömmähtävä kysymys kyllä. Ei kait se ihmisen koosta ole kiinni onko se hyvä seksissä vai ei????? Tai onko mun hoikempana "saavuttamat" seksitaidot jonnekin hävinneet kun painoa on tullut 15 kg lisää?
      On mulla ollut tosi hoikkia seksikumppaneita sängyssä, jotka on niin kömpelöitä miehiä ettei niistä ole iloa ollut kuin kärsivällisen opettamisen jälkeen ja joskus ei vielä sittenkään.
      Kuinkas herran omat seksitaidot? Ajattelit siis että sinä olet hyvä sängyssä kun olet "normaalivartaloinen"? Oletko normaalivartaloinen vain omasta mielestäsi vai onko se absoluuttinen totuus? Olenpa kuullut senkin ihmeen että kaljamahainen äijä arvostelee ohikulkevia naisia lihavaksi ja on sitä mieltä että on itse normaalivartaloinen. Eikä millään mittarilla mitaten ollut.
      Sitä paitsi: hyvä sängyssä - on subjektiivinen kokemus. Se ei merkitse samaa kaikille. Pahvi.

    • Thin lizzy

      Toden näköisesti lihavat pistää kaiken osaamisensa peliin sängyssä ja suostuu mihin vaan että saisivat miestä. Tästähän oli jokin tutkimuskin olemassa ja tällä palstalla siitä myös keskustelu.

      • jokunen

        No hohhoh sentään, jopas pomppasi. Taidat olla vaan kade siitä että he ovat hyviä sängyssä :D


      • *_*

        tee kenestäkään vielä hyvää seksipartneria että suostuu mihin vaan. Voihan sitä maata kuin lahna tai rantautunut valas, toinen pistää mihin reikään vaan keksii, mutta ei silloin voi puhua hyvästä seksistä.


      • Pullukka

        Ei kuule lihavankaan sängyssä tarvitse suostua ihan mihin vaan, jotta miestä saisi. Jos se mies jo siellä sängyssä on, niin eiköhän sekin jo jotain siitä saamisesta kerro. Me lihavat vaan osataan nauttia seksistä erilailla kuin laiheliinit, se on tosi asia. Oletko kateellinen, että lihavatkin osaavat kaikenlaisia temppuja sängyssa ja jopa pystyvät ne kiloista huolimatta toteuttamaan. Suosittelen sinullekin, että kokeile seksiä lihanvan kanssa ja nauti kunnolla.


      • Thin lizzy
        Pullukka kirjoitti:

        Ei kuule lihavankaan sängyssä tarvitse suostua ihan mihin vaan, jotta miestä saisi. Jos se mies jo siellä sängyssä on, niin eiköhän sekin jo jotain siitä saamisesta kerro. Me lihavat vaan osataan nauttia seksistä erilailla kuin laiheliinit, se on tosi asia. Oletko kateellinen, että lihavatkin osaavat kaikenlaisia temppuja sängyssa ja jopa pystyvät ne kiloista huolimatta toteuttamaan. Suosittelen sinullekin, että kokeile seksiä lihanvan kanssa ja nauti kunnolla.

        Saisin siitä vaan traumoja. Siis ei kiitos:)


    • AIKUISEN miehen...

      ...tuommoisia kyselevän. Melkoisen epävarma kaveri taidat olla!
      Peitätkö epävarmuutesi sanan "herrasmies" taakse ?

      • leijonana

        ..kysyjää koska monet miehet todella ovat asian suhteen kokemattomia ja siksi epävarmoja . Itse olen iso ja minulla on sekä hyviä että huonoja kokemuksia . Ei ainakaan omien kilojeni vuoksi ole tullut ongelmaa asiassa . Jos ei onnistu se on yleensä muusta kiinni .


    • on se

      joka on rakas!

      • Laiha nainen

        Voi sanoa nyrkkisääntönä sen, että kaikki riippuu persoonasta, niin kauan kun toinen alkaa olla niin laiha että katkeaa tai niin lihava, että liikkuminen rajoittuu sänkypuuhissa. Siinä. Jos tykkäät lihavasta niin sitten tykkäät. Onnea.


      • onnittelusta
        Laiha nainen kirjoitti:

        Voi sanoa nyrkkisääntönä sen, että kaikki riippuu persoonasta, niin kauan kun toinen alkaa olla niin laiha että katkeaa tai niin lihava, että liikkuminen rajoittuu sänkypuuhissa. Siinä. Jos tykkäät lihavasta niin sitten tykkäät. Onnea.

        elämäni on kieltämättä mukavassa vaiheessa. Olinko kuitenkin lukevinani perusnaisellista kateutta rivien välistä? Pyrin ilmaisemaan, että paras on se rakas, oli sitten lihava tai laiha. Kaikesta vastakkainasettelusta huolimatta miehiltä löytyy myös tunneälyä, joskin sen kehittyminen on monesta seikasta ja elämänkokemuksista kiinni.


    • xdfhxdfhgxdf

      No on ainakin rasvaa ympärillä mikä voitelee, ei kitka ole yhtä suuri. Varo kuitenkin ison massan ja maan vetovoiman välistä vaikutusta.

      • laiha nainen

        En osaa sanoa, mutta en minä ainakaan ole kenellekään kateellinen. Miksi näin luulet? Tarkoitin, että todellinen laihuus ja lihavuus ovat terveysriskejä, mutta niiden ollessa jokseenkin kohtuullisia, niin vain se merkitsee, ketä kohtaan tunteet herää. En minä läskejä vihaa, osa kavereistakin on hyvin ylipainoisia ja se on oma asia. Joidenkin kohdalla tietenkin harmittaa juuri ne terveysriskit, lähinnä tärkeimpien kohdalla.


      • ettäs
        laiha nainen kirjoitti:

        En osaa sanoa, mutta en minä ainakaan ole kenellekään kateellinen. Miksi näin luulet? Tarkoitin, että todellinen laihuus ja lihavuus ovat terveysriskejä, mutta niiden ollessa jokseenkin kohtuullisia, niin vain se merkitsee, ketä kohtaan tunteet herää. En minä läskejä vihaa, osa kavereistakin on hyvin ylipainoisia ja se on oma asia. Joidenkin kohdalla tietenkin harmittaa juuri ne terveysriskit, lähinnä tärkeimpien kohdalla.

        että pyöreämmällä naisella on yleensä tiukka reikä ja aaah muodot venuksen daa daa...


      • törkeää
        ettäs kirjoitti:

        että pyöreämmällä naisella on yleensä tiukka reikä ja aaah muodot venuksen daa daa...

        Minkä takia tätä viestiä ei ole poistettu?
        Heti jos sanoo et on löysä, viesti poistetaan, mut jos kertoo et on kiree, ni se ei sitten haittaa vai?


      • ON JOO OIKEASTI

        Hyi kamala, tuo on oikeasti oikea seksintappaja, ajattelkaa tuo musta hieronut läiskä jalkojenvälissä ja mummukalsarit niin avot, lakkaa seisomasta ja heti


      • mitä sekoot

        taitaa ittelläs ol paikat jo ruskeen..


    • Alkuperäinen kirjoittaja

      Kiitokset vaan kaikille kommenteista ja mielipiteistänne, vaikka taisi ainakin paikoitellen juttu lipsua turhan rumille sivupoluille..

      joku kyseli pidänkö itseäni vain normaalivartaloisena vai onko se tosiaan absoluuttinen totuus. totuus löytyy kaurapuurosta ja terveellisistä elämäntavoista, joita olen ikäni noudattanut ja olen siis oikeastikin normaalivartaloinen.

      tosiaan nyt olen löytänyt vihdoin vastauksen alkuperäiseen kysymykseeni että kannattaako lihava nainen sängyssä ja viime yön ja tämän aamun perusteella vastaan että KANNATTAA! :)

      • Lihava nainen

        Olisin voinut sinulle heti tuon kertoakin,jos olisin keskustelun aikaisemmin löytänyt.

        Toisaalta hyvä, että uskalsit itsekin sen kokeilla ja hyväksi todeta.
        Itse olen sellainen 165 cm ja painoa tällä hetkellä 154,6 kg ja nautin seksistä jokaisella solullani. Eikä minun tarvitse suostua ihan mihin vaan sen takia, että saisin seksiä,,, kuten tuolla jossain joku mainitsi. Itse hallitsen itseäni, vaikka lihava olenkin. Monesti miehen ovat tosi ennakkoluuloisia lihavan naisen ja seksin suhteen, mutta kokeiltuaan seksiä, niin joutuvat pyörtämään puheensa ja innostuvat jopa seksistä lihavan naisen kanssa. Minä rohkaisen kaikkia epäileviä kokeilemaan seksiä lihavan kanssa ilman ennakkopelkoja. Monesti me lihavat annamme sen parhaan nautinnon sen seksin suhteen,, ihan vaan olemalla oma itsemme ja nauttimalla täysillä. Suosittelen siis !! Ja sinulle oikein nautinnollisia seksihetkiä oman rakkaasi kanssa,,, nauttikaa ja unohtakaa kaikkien muitten mielipiteet !!


      • ei kannata
        Lihava nainen kirjoitti:

        Olisin voinut sinulle heti tuon kertoakin,jos olisin keskustelun aikaisemmin löytänyt.

        Toisaalta hyvä, että uskalsit itsekin sen kokeilla ja hyväksi todeta.
        Itse olen sellainen 165 cm ja painoa tällä hetkellä 154,6 kg ja nautin seksistä jokaisella solullani. Eikä minun tarvitse suostua ihan mihin vaan sen takia, että saisin seksiä,,, kuten tuolla jossain joku mainitsi. Itse hallitsen itseäni, vaikka lihava olenkin. Monesti miehen ovat tosi ennakkoluuloisia lihavan naisen ja seksin suhteen, mutta kokeiltuaan seksiä, niin joutuvat pyörtämään puheensa ja innostuvat jopa seksistä lihavan naisen kanssa. Minä rohkaisen kaikkia epäileviä kokeilemaan seksiä lihavan kanssa ilman ennakkopelkoja. Monesti me lihavat annamme sen parhaan nautinnon sen seksin suhteen,, ihan vaan olemalla oma itsemme ja nauttimalla täysillä. Suosittelen siis !! Ja sinulle oikein nautinnollisia seksihetkiä oman rakkaasi kanssa,,, nauttikaa ja unohtakaa kaikkien muitten mielipiteet !!

        ei kannata! No ehkä jotkut todella perverssit, epätoivoiset tai muuten häiriintyneet voivat todella haluta noinkin ylipainoista ihmistä seksuaalisesti. Mukavia ihmisiä lihavat voivat toki olla. (jos heidän kanssaan puhuu puhelimessa) mutta että seksuallisesti haluattavia tai edes kannattavia, tuskin! Suosittelisin alkuperäiselle kirjoittajalle ystävyydessä pysymistä tämän naisesi kanssa, niin et joutuisi kokemaan niin suuria pettymyksiä ja järkytyksiä.


      • pikkuhukka01
        ei kannata kirjoitti:

        ei kannata! No ehkä jotkut todella perverssit, epätoivoiset tai muuten häiriintyneet voivat todella haluta noinkin ylipainoista ihmistä seksuaalisesti. Mukavia ihmisiä lihavat voivat toki olla. (jos heidän kanssaan puhuu puhelimessa) mutta että seksuallisesti haluattavia tai edes kannattavia, tuskin! Suosittelisin alkuperäiselle kirjoittajalle ystävyydessä pysymistä tämän naisesi kanssa, niin et joutuisi kokemaan niin suuria pettymyksiä ja järkytyksiä.

        Olen ollut naimisissa laihan kanssa ja kokeillut sitä ennenkin tarpeeksi laihoja ja "normaalipainoisia". Eipä ole monesti seksin laatu päätä huimannut, kauneus on ollut naisen ainut avu. Monet ovat tosi kyvyttömiä ja itsestään liikaa luulevia narsisteja. Parhaat kyydit on nyt antanut uusi kultani, joka on 158 cm ja 116 kg. On iloinen ja ennakkoluuloton, seksistä nauttiva ja nautintoa antava oikea nainen, jonka silmät säihkyvät innostuksesta.


      • hailaiva
        pikkuhukka01 kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa laihan kanssa ja kokeillut sitä ennenkin tarpeeksi laihoja ja "normaalipainoisia". Eipä ole monesti seksin laatu päätä huimannut, kauneus on ollut naisen ainut avu. Monet ovat tosi kyvyttömiä ja itsestään liikaa luulevia narsisteja. Parhaat kyydit on nyt antanut uusi kultani, joka on 158 cm ja 116 kg. On iloinen ja ennakkoluuloton, seksistä nauttiva ja nautintoa antava oikea nainen, jonka silmät säihkyvät innostuksesta.

        ...nuo teidän kommentit! Kyllä pullukka nainen kelpaa siinä missä hoikempikin! Luulenpa, että ikävien kommenttien takana oli useita ns normeihin mahtuvia naisia, tai miehiä, joiden itsetunto on niin kehno, että sitä on pönkitettävä "näyttelykelpoisella" naisella.

        Ja tämä kauneusihanne, eli hoikka nainen, on mielestäni juuri näiden hoikkien naisten luoma, eikä miesten, kuten usein väitetään. Pelänneekö sitten hoikat, että olisi loukkaus naiseudelle, jos mies valitseekin pullukan naisen. On hienoa, että on miehiä, jotka näkevät luonteen ja hyvän itsetunnon pehmeämuotoisten naisten sisällä. Aivan samallalailla pullukka nainen pystyy tyydyttämään miehen -ja nauttimaan täysin itsekkin seksistä kuin laiha nainen. Ei siihen vaakaa tarvita, kun itsensä arvostus on kohdillaan, se heijastuu kaikkeen, aivan kaikkeen elämän saralla.

        Ei ole olemassakaan täydellistä vartaloa, sileää marmoria, jokikisessä ihmisessä on puutteita tai vikoja, jos niitä on kerran etsittävä. Laihan naisen luut voivat tuntua monen käsissä inhalta, kun taas pehmeä pyöreys on aistikasta ja miellytävää. Näissäkin tapauksissa on tottakai eroja, toinen tuntee toisin kuin toinen. Vaan suoralta kädeltä pullukan naisen kanssa oleminen kun tuomitaan; en suosittele, tummuneet reidet, pakarat...-Voi hyvänen aika! Jokainen kokee asiat eri tavoin, jokainen nauttii eri asioista, vaan jos löytyy kaksi ihmistä, joiden tuntemukset ja arvot ovat likellä toisiaan, ei siinä tarvitse tuijottaa ulkonäköön tai peiliin tai vaakaan, vaan antaa onnen ja hyvien tunteiden tulla!

        Itse olen 165cm, 85kg, siis pullukka, ylipainoinen, lihava, miksi kukakin haluaa nimittää. Minullekkin painonnousu oli järkytys alkuunsa, sairauteni myötä se nousi ja nousi, pitkä ja raskas tie olisi edessä nyt sairauden taltuttua päästä takaisin normaalipainoon. Yötä päivää mietin ja ahdistuin, miten siihen pääsen, kunnes sisäistin ajatuksen, että eihän luonteeni ja minuuteni ole hukkunut minnekkään rasvakerroksen alle, siellä minä olen, samanlaisena, huolimatta 25kg.n painonnoususta.
        Ja yllätys, yllätys,-avomieheni on huippu-urheilija lajissaan. Ruokavalio, painontarkkailu, treenit ja itsensä timmissä kunnossa pitäminen ovat hänelle elintärkeitä asioita tämän takia. Vaan hyvin olen kelvannut tällaisenakin, seksi on molemminpuolin nautittavaa, ja samalla lailla hän kuljettaa minua mukanaan urheilupiireissä, häpeilemättä tai edes kiusaantumatta, ei selittele kenellekkään ulkoista muotoani. Ihminen voi olla täydellinen toisen silmissä, painoi 50-tai 150kg!


      • Kokemuksista_viisastunut

        Ei kannata. Aivan kauheita kokemuksia itselläni.


    • Perusjamppa69

      Itselläni ei ole kokemusta kuin laihoista tytöistä/naisista ja voin sanoa että suurin osa on sitä lahnaavaa laatua. Kaikkea pitää kokeilla paitsi laskuvarjohyppyä ja kansantanssia ;) lihavuus voi olla ihanuus :)

    • doglover

      vain se yksi sama asento sopiva

    • näinonnäreet1

      Lihavat ihmiset eivät ole seksuaalisia olentoja ja ne pitää jättää rauhaan. Kunhan tulevat järkiinsä ja alkavat elämään normaalista, kuten normaalipainoiset ihmiset, niin sitten saavat harrastaa seksiä.

    • Anonyymi

      Onko lihava tuommoinen rakennusnosturilla siirreltävä läskikertymä tyyliin hengenvaarallisesti lihava-sarjan mukaan,vai XL-malli? Molempien kanssa voi hauskaa pitää ihan aidosti.Kyllä ne värkit on läskeilläkin ja miespuoliset läskit onkin mukavia, kun eivät voi aina tuijottaa omaan napaansa!!

    • Anonyymi

      Kyllähän lihavuus on luonnotonta. Se on sitä siis seksipuuhissakin. Lihavuus on seuraus evoluution luoman sopeutumiskyvyn ja nyky-yhteiskunnan törmäyksestä. Liikaa kaloreita, liian vähän liikuntaa ja liian helppoa.
      Länsimaissa pullukat yrittävät taivuttaa lihavuutta normaaliksi. Eihän se sitä koskaan tule olemaan.

    • Anonyymi

      Lihavat naiset on kauniita.

    • Olisi todella ihana hyväillä naisen isoa, pyöreää ja pehmeää masua :) Erityisesti jos nainen nauttisi tästä erittäin paljon ja tämä kiihottaisi minua erityisen paljon. Kaikista ihaninta olisi jos nainen olisi syönyt masun täyteen herkkuja ja masu olisi selvästi pulleampi, niin voisi auttaa parantamaan oloa lempeästi ja kevyesti masua hieromalla.

      Olen aina haaveillut että pääsisi tätä kokeilemaan ja olisi ihana löytää iso mahainen nainen tyttöystäväksi, joka nauttisi herkuttelusta ja ei häpeilisi isoa masua.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe