päätit unohtaa minut ja kaiken sen mitä meidän välillä oli? Kummallista miten helppoa se sinulle oli.Enpä olisi uskonut kuitenkaan,että minut voisi noin kevyesti unohtaa.No, tyydyn kohtaloon ja ajattelen tästä lähin mitä meidän välillä olisi voinut olla.Mitähän tää viesti tällä rakkaus osastolla tekee...Anyway,aion kestää tämän.Mahdoton oli mahdotonta.Uskotaan.Tulipa koettua tämäkin asia.Haluan oikeesti vielä kerran sanoa kuinka kamalasti olisin voinut sinusta....äsh,antaa olla.
Sinä sitten
20
3259
Vastaukset
- päätin
todella unohtaa, just joo..
tää ei voinu olla mulle. :)- toi ei
ei toivottavasti ollu sulle - saati sitte mulle.
- sullekaan
toi ei kirjoitti:
ei toivottavasti ollu sulle - saati sitte mulle.
!!!!!!
- arvaas kuka
mulle et se välittää musta,kun mä en enää kestä tätä epätietosuutta....
- -----
niin päättelet, ettei hän välitä sinusta, mitä on tapahtunut? Onko hän mies vai nainen..
- ooooooooooooo
----- kirjoitti:
niin päättelet, ettei hän välitä sinusta, mitä on tapahtunut? Onko hän mies vai nainen..
uuuuuuuuuuuuuuuuu
- unohtanut
Kunpa pystyisinkin unohtamaan, edes hetkeksi, mutta ei. Olet koko ajan mielessäni. Olen jättänyt sinut kuitenkin rauhaan, koska olen saanut sen kuvan, että vain häiritsen sinua. Aina kohdatessamme olet kuin et minua edes tuntisi tai huomaisi.
Kohtalo ei varmasti ole tarkoittanut meitä erilleen ja mikään ei ole mahdotonta, joten älä luovuta vielä, lupaa se minulle.- arvaas kuka
en ole huomannut...?Varmaan enemmän olen yrittänyt jutella sun kanssa kuin sinä mun.JOS OLET SINÄ JONKA TOIVON SUN OLEVAN NIIN VARMASTI VOIN LUVATA,ETTÄ EN LUOVUTA,JOS SITÄ HALUAT.
- unohtanut
arvaas kuka kirjoitti:
en ole huomannut...?Varmaan enemmän olen yrittänyt jutella sun kanssa kuin sinä mun.JOS OLET SINÄ JONKA TOIVON SUN OLEVAN NIIN VARMASTI VOIN LUVATA,ETTÄ EN LUOVUTA,JOS SITÄ HALUAT.
Haluan todella, että et luovuta, koska minäkään en varmasti sitä tee. Mitään en tällä hetkelä haluaisi niin kovasti kuin viettää aikaa kanssasi.
Toivon todella, että se olisit oikeasti sinä ja minä olisin oikeasti se, jota tarkoitat, koska silloin voisin mennä nukkumaan rauhallisin mielin tietäen, että et luovuta. Kuulostipa se taas fiksulta.. no ihan sama, väsyttää liikaa.. - arvaa kuka
unohtanut kirjoitti:
Haluan todella, että et luovuta, koska minäkään en varmasti sitä tee. Mitään en tällä hetkelä haluaisi niin kovasti kuin viettää aikaa kanssasi.
Toivon todella, että se olisit oikeasti sinä ja minä olisin oikeasti se, jota tarkoitat, koska silloin voisin mennä nukkumaan rauhallisin mielin tietäen, että et luovuta. Kuulostipa se taas fiksulta.. no ihan sama, väsyttää liikaa..sinulle!
- ettää
arvaa kuka kirjoitti:
sinulle!
mun onkin kylmä.
Sinullekin talvista pakkaspäivää.
Minulta vaan. - arvaas kuka
ettää kirjoitti:
mun onkin kylmä.
Sinullekin talvista pakkaspäivää.
Minulta vaan.sydämessäsi vai kehossasiko vaiko molemmissa? Päivä on kylmä,jooh:)
- xxxx
Tunnet minut ja tiedät, etten ole sinua unohtanut. Anna minulle vielä mahdollisuus mutta tule itsekin enemmän kuin puolitiehen vastaan - jo heti huomenna.
- tässä kelaan
ihmettelen ja kirjoitan miten helposti minut unohdit, en olis minäkään uskonut. Mutta totta mikä totta. Tyytyminen on mun kans kohtalooni, minkäs tässä muuta voit.
Joo, ihmettelen mitähän tässä minäkin vastailen ihan vieraalle mutta koita nyt lukea tämäkin ja nuo kaikki muut väärälle palstalle kirjotetut jatkot.
Just joo, kestetään kestetään. Tuli koettua, en vaan tiiä samaako me nyt on koettu mutta anyway kuiteski mitä on koettu.- arvaas kuka
samanlaisia tapauksia näin monta.Riudutaan nyt sitten kaikki.Onko tässä mitään järkeä?Minä tunnen menettäneeeni yhteyden häneen,en enää tunnista häntä täältä.Sen perusteella kuvittelev hänen luovuttaneen.Mutta kun hänet seuraavan kerran näen,katse kertoo kyllä enemmän..Hän ei pysty minua huijamaan.
- höpsi
arvaas kuka kirjoitti:
samanlaisia tapauksia näin monta.Riudutaan nyt sitten kaikki.Onko tässä mitään järkeä?Minä tunnen menettäneeeni yhteyden häneen,en enää tunnista häntä täältä.Sen perusteella kuvittelev hänen luovuttaneen.Mutta kun hänet seuraavan kerran näen,katse kertoo kyllä enemmän..Hän ei pysty minua huijamaan.
Mieti puoli tuntia - käyn sillä välin saunassa ja ruokin kissat. Kyllä sinä minut tunnistat. Onpa tyhmää. Ellet sitten luule minua joksikin toiseksi?
- on meitä
arvaas kuka kirjoitti:
aika monta ja loppua ei näy.Kait sinä nyt jotenkin tunnistat hänet tästä ketjusta. Eikä se voi olla niin kauheen vaikeeta.Joo, ei pysty huijaamaan muakaan kunhan tässä hetken vielä mietiskelen.
- M-tyttönen
Tuo sun tilanne sopii aika hyvin minunki tilanteeseen. En toki ole unohtanut sinua, aina vähän väliä tupsahtelet mieleen :) Se olisi ollut upeaa, jos meistä olisi tullut jotain, mutta emme tunteneet toisiamme vielä tarpeeksi. Jäit liian etäiseksi :( Ehkä meidän tosiaan pitäisi yrittää tutustua toisiimme paremmin ja katsoa sitten mihin se johtaa :) edetään hitaasti, kuten sanoit joskus... ollaan yhteyksissä :) kunpa sitä uskaltais vain itekki tarttua kännykkään ja soittaa..nyt pakko lopetella, väsy painaa jo..Kauniita unia sullekki! :)
- omassa mielessäsi
Jos teet päätelmiä sen mukaan, onko sinulle tärkeä ihminen mahdollisesti käynyt näillä sivuilla vai ei ja vielä olet valmis tekemään omat johtopäätöksesi kuvitelmien perusteelle. Niin etkö ole silloin hataralla pohjalla? Päätelmät ja keskustelut käydään aivan muissa ympyröissä kuin täällä. Samoin jos toisesta välittää, niin se sanotaan kasvotusten. Näin vältetään epäselvyydet.
- arvaas kuka
tajusin totuuden tuolla okeessa elämässä ja totean nyt,että taisin nähdä vain unta ja nyt sitten olen herännyt.So sad...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458