Ehkä kuvittelen vain, mutta jotenkin tuntuu, että pian alkaa olla viimeiset hetket viedä tätä kuviota eteenpäin, ennen kuin kaikki romahtaa. Odotat ja olet koko ajan odottanut, että minä tekisin sen ratkaisevan liikkeen. Se on kuitenkin vain niin vaikeaa, enhän minä tälläkään palstalla muuten pyörisi. Kun näet, mikä tilanne on ja muutenkin tunnet minut, miksi et tulisi (enemmän kuin) puolitiehen vastaan?... Vaikka alan kyllä olla niin loppuun asti puristettu, etten kohta pysty enää pitämään tunteita sisälläni... Mutta tämä hiljaisuus - siis tunteista puhumattomuus - aiheuttaa ahdistusta ja väärinkäsityksiä.
Voi voi...
12
1596
Vastaukset
- vähän x:iä
jotta voisin vastata....
- ihanaa.............
kun voi huoletta jättää tuollaiset omaan arvoonsa, vastaan kyllä sitte ku on tarvetta.
- minut aivan
varmaksi, mutta minäpäs en - minä vielä vain kuvittelen. Olen siis tullut reilusti yli puolitien.
- xxxx
...vaan en tiedä - siis ihan aidosti en tiedä, ja etenkään nyt sen jälkeen, mitä kerran vastasit erääseen kysymykseeni - et siis ole tullut vielä tarpeeksi vastaan.
- viestisi
xxxx kirjoitti:
...vaan en tiedä - siis ihan aidosti en tiedä, ja etenkään nyt sen jälkeen, mitä kerran vastasit erääseen kysymykseeni - et siis ole tullut vielä tarpeeksi vastaan.
oli muutenkin todella lyhytsanainen ja epämääräinen, minä en tiennyt miten olisi pitänyt suhtautua joten ajatelin että parasta pitää matalaa profiilia.
- Tappava hiljaisuus
Eikö kaikki sitten ole jo romahtanut? Mielestäni jo aikaa sitten... Odotin kauan mutta en enää ole pitkään aikaan jaksanut vaivata sillä päätäni.
Mikä sitten on tilanne nyt? Miksi tulisin puolitiehen vastaan? Jotta saisit loukata, satuttaa ja pettää minut taas... Pahoittelen, en lähde samaan peliin enää. En edes tiedä mikä ratkaiseva liike tässä tilanteessa voisi olla enkä miten voisin tulla puolitiehen vastaan.
Voisitko edes kertoa sukupuolesi ja jonkin noista neljästä kirjaimesta?- xxxx
...oikea henkilö, sillä kaikesta päätellen tällä asialla vaivataan päitä edelleenkin. Joka tapauksessa nimessäni on 5 kirjainta, ja nimi alkaa M:llä olen m.
Hienoa, kun tämä palsta tuo helpotusta tähän kaikkeen epätietoisuuteen ;-) - jospa vain
xxxx kirjoitti:
...oikea henkilö, sillä kaikesta päätellen tällä asialla vaivataan päitä edelleenkin. Joka tapauksessa nimessäni on 5 kirjainta, ja nimi alkaa M:llä olen m.
Hienoa, kun tämä palsta tuo helpotusta tähän kaikkeen epätietoisuuteen ;-)näkisimme kasvotusten niin tulisin enemmän kuin puolitiehen vastaan.. ; )
- provoista..
xxxx kirjoitti:
Hienoa, kun tämä palsta tuo helpotusta tähän kaikkeen epätietoisuuteen ;-)Äksät lisääntyy kysynnän mukaan.
- provoista...
provoista.. kirjoitti:
Äksät lisääntyy kysynnän mukaan.
Ja nimikirjain/sukupuoli määräytyy sen mukaan mitä aikaisemmissa viesteissä on kaipailtu.
- täällä
provoista... kirjoitti:
Ja nimikirjain/sukupuoli määräytyy sen mukaan mitä aikaisemmissa viesteissä on kaipailtu.
ole kaikki samaa tuubaa ; )
- tunnen näin:
Se on nurkan takana, kun käännähdän, hän on siinä
ja sulkee minut pitkään kiihkeään syleilyynsä. Ja kaikki murhe, ikävä unohtuu sillä silmänräpäyksellä! Se on tulossa, se tulee..loppuhuipennus-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623