ja epäluuloinen, mene ja tiedä oletko lintu vaiko kenties kala.Mahdollisesti huijari ja pilkkaaja, sekin vielä.Olen saavuttanut elämässäni pisteen, jossa mulle riittää hyvät yöunet ja en missään nimessä jaksa analysoida pellehermannin viimeisimpiä koitoksia.
Typerää ja turhaa esittää mitään.Kadehdin sinua hetkinä kun kelaan olisko miehenä onnellisempi elämä.Sitä sulla kai on, elä nyt sitä p*hana.
loverboy in the night, who's the next ms.right.
Käsitykseni sinusta
11
1591
Vastaukset
- Lintu JA kala
Voisitko vihjata kenelle tää on? Ettei taas puolet porukasta ala sekoamaan.
- tämä.
Sanot minusta: lintu tai kala? Huijari, pilkkaaja ja pelle?
Sanon sinusta: Itsekäs pieni tyttö aikuisen naisen kehossa. Sinulla ei ole hajuakaan mitä todella haluat. Olin sitten lintu tai kala, tarkoituksesi oli pyydystää ja tehdä trofee minusta. Kun et siinä onnistu, petyt ja suutut. Sorry, sitä se teettää.
Dead I am the dog, hound of hell you cry. Devil on your back, I can never die.- juna meni jo
En tee trofeella mitään niin kuin en enää sinullakaan. Tarkoitusperäni olivat puhtaat ja aidot enkä suuttunut siitä, etten saanut sinua, vaan siitä miten ala-arvoisesti itse olet käyttäytynyt.
Pistä pää pensaaseen tälläkin kertaa. Se on ohi eikä itketä. - vähän
juna meni jo kirjoitti:
En tee trofeella mitään niin kuin en enää sinullakaan. Tarkoitusperäni olivat puhtaat ja aidot enkä suuttunut siitä, etten saanut sinua, vaan siitä miten ala-arvoisesti itse olet käyttäytynyt.
Pistä pää pensaaseen tälläkin kertaa. Se on ohi eikä itketä.harkita mitä kirjoitat..joku voi nyt luulla että toi ole hänelle vaikkei ollutkaan..
pura kiukkusi, mutta kadu tekoasi. - en ole
vähän kirjoitti:
harkita mitä kirjoitat..joku voi nyt luulla että toi ole hänelle vaikkei ollutkaan..
pura kiukkusi, mutta kadu tekoasi.tehnyt mitään mitä pitäisi katua tässä tapauksessa.
- ei ollut junaa!
juna meni jo kirjoitti:
Pistä pää pensaaseen tälläkin kertaa. Se on ohi eikä itketä.Pää pensaaseen? Voi sinua parkaa. Miksi pistäisin pään pensaaseen? Kohtasit voittajasi, siinä kaikki. Oliko ensimmäinen kerta? Muut saattavat tanssia sinun pillisi mukaan, minä en. Sinun pelisi olivat läpinäkyviä heti minulle, niinpä kokeilin sinun kykyjäsi pelata sitä peliä. Ei ehkäpä itketä tällä kertaa mutta jatka samaan malliin niin sekin aika tulee.
- uskonpuute
ei ollut junaa! kirjoitti:
Pää pensaaseen? Voi sinua parkaa. Miksi pistäisin pään pensaaseen? Kohtasit voittajasi, siinä kaikki. Oliko ensimmäinen kerta? Muut saattavat tanssia sinun pillisi mukaan, minä en. Sinun pelisi olivat läpinäkyviä heti minulle, niinpä kokeilin sinun kykyjäsi pelata sitä peliä. Ei ehkäpä itketä tällä kertaa mutta jatka samaan malliin niin sekin aika tulee.
uskoa et olis sulle.
- olisihan...
uskonpuute kirjoitti:
uskoa et olis sulle.
se helpompi jos tietäisi että on oikea ihminen kyseessä.
- uskonpuute
olisihan... kirjoitti:
se helpompi jos tietäisi että on oikea ihminen kyseessä.
on käynyt niin et olen hetkellisesti uskonut noita juttuja erään kirjoittamaksi,mutta sitten aina mietin asian uudelleen enkä usko aina kaikkea.
- viimeinen
ei ollut junaa! kirjoitti:
Pää pensaaseen? Voi sinua parkaa. Miksi pistäisin pään pensaaseen? Kohtasit voittajasi, siinä kaikki. Oliko ensimmäinen kerta? Muut saattavat tanssia sinun pillisi mukaan, minä en. Sinun pelisi olivat läpinäkyviä heti minulle, niinpä kokeilin sinun kykyjäsi pelata sitä peliä. Ei ehkäpä itketä tällä kertaa mutta jatka samaan malliin niin sekin aika tulee.
tai kumpikaan. En sanoisi tässä kummankaan olevan voittaja. En ole pelannut mitään peliä eikä tapani ole tanssittaa muita mieleni mukaan. Kiitos kuitenkin, että paljastit omat korttisi niin varhaisessa vaiheessa. Taisin välttää pahimman.
- kuulla...
En huijannut sinua mitenkään. En tajua, miksi kutsut minua huijariksi ja pilkkaajaksi? Kaikki mitä sanoin tuli sydämestä, eikä sydän valehtele. Luulin että ymmärsit miksi minun piti lähteä sinun elämästä. Anteeksi jos et ymmärtänyt. Välitän sinusta edelleen paljon ja aika ajoin iskee kauhea ikävä. Se, ettet tunne samoin osoittaa että tein oikean ratkaisun.
No one.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603