Tänään klo 23.50 Oulun eteläisen alueella.
Sää, pilvetön, kuuton tähtitaivas.
Ulkona tupakalla käydessäni kiinnitin huomion tähtien hetkittäiseen katoamiseen.
Tarkemmin katsellessani havaitsin tumman esineen liikkuvan hitaasti taivalla, peittäen tähdet.
Taivas oli aika pimeä joten esineen muodosta voin sanoa, että se oli soikea, tai kolmiomainen. Esineessä ei ollut minkäännäköisiä valoja, eikä se ollut esim. pilvi.
Mitään ääntä ei kuulunut.
Esineen kokoa ei voi mitenkään määritellä, mutta se näytti todella suurelta.
Esine liikkui idästä länteen.
Onko muita havaintoja tästä ilmiöstä?
Outo havainto
19
2870
Vastaukset
- please
olisit kuvia napsinut, niin saataisiin jotain muutakin aihetta kommentoida havaintoasi, kuin että se oli se pilvi, jos ei trolli.
- Ihmettelijä...
Kuvat ei olis onnistuneet, oli aika pimeää.
Eikä kyllä tullu kamera ekana mieleen, piti vaan seurata ja ihmetellä.
Luulis jonku muunkin huomanneen?
- katoaminen
Jospa olet sittenkin katsellut pilviä.
- jotain vastaavaa,
mutta en osannut yhdistää sitä mihinkään esineeseen.
Mutta ihmettelin, kun oli niin kirkas ja pilvetön ilma, että mistä se tuo musta pilvi vyöryy.
En jäänyt tarkemmin sitä katsomaan, mutta minusta se näytti hanskalta.
Lipui meillepäin ja hävisi takaisin pohjoiseen päin.
Sitä ennen oli taivaalla kirkas revontulikaari, joka hävisi.- Bofling
Jokunen päivä sitten näin Oulun kaupunin yllä päiväsaikaan auringossa kiiltelevän ison soikean hopean värisen esineen ajaessani linja-autolla pohjoisesta päin kaupunkiin.
Ajattelin ensin että se on helikopteri, mutta siinäpä ei näkynyt helikopterin osia. Sitten ajattelin että jokin lähellä oleva katulapmpun kupu kiiltelee, mutta ei se siltäkään näyttänyt.
Seurasin sitä niin pitkään kuin se oli näkyvissä, ehkä 15 sekuntia. Kukaan muu ei näyttänyt hyuomaavan mitään ihmeellistä. - dansku
Bofling kirjoitti:
Jokunen päivä sitten näin Oulun kaupunin yllä päiväsaikaan auringossa kiiltelevän ison soikean hopean värisen esineen ajaessani linja-autolla pohjoisesta päin kaupunkiin.
Ajattelin ensin että se on helikopteri, mutta siinäpä ei näkynyt helikopterin osia. Sitten ajattelin että jokin lähellä oleva katulapmpun kupu kiiltelee, mutta ei se siltäkään näyttänyt.
Seurasin sitä niin pitkään kuin se oli näkyvissä, ehkä 15 sekuntia. Kukaan muu ei näyttänyt hyuomaavan mitään ihmeellistä.Ota kuvia . Muu ei auta.
- Bofling
dansku kirjoitti:
Ota kuvia . Muu ei auta.
Ei ollut kameraa. Eikä siinä kuvaaminen edes käynyt mielessä. Kunhan katsoa äljötin.
- dansku
Bofling kirjoitti:
Ei ollut kameraa. Eikä siinä kuvaaminen edes käynyt mielessä. Kunhan katsoa äljötin.
Kyllähän mä uskon näihin alieneihin. Mutta , toivottavasti et loukkaannu ne ei voi tulla sentään sun taka-pihalle
- Bofling
dansku kirjoitti:
Kyllähän mä uskon näihin alieneihin. Mutta , toivottavasti et loukkaannu ne ei voi tulla sentään sun taka-pihalle
Mitä horiset?
- dansku
Bofling kirjoitti:
Mitä horiset?
en mittään. tuli kirjoitus virhe.
- -siepattu-
mitä silloin tapahtu on että me nähtii kirkas valo ja yllättäin kaikilla oli 'mustat silmät' ja koira meni ihan sekasten...
siis jos mää olisin ollut yksin niin se menis varmaan mun mielikuvituksen piikkiin mutta meitä oli neljä koira- raato2
yhteyttä ehdottomasti UFO tutkijoihin ne ovat kiinostuneita sinun sieppauksesta.
- dansku
kuules nyt. etäisyydet on valtavat ett´ miten nää ´´ ufot ´´ pääsis tänne.
- Ensio(ma-uni)
Kuuleppas tytönhupakko!? Ufoalukset partioivat koko ajan ilmakehässämme ja poistuvat emoaluksiin jotka sijaitsevat todennäköisimmin kuun kiertoradan takana.Lue näistä jutuista netistä otsikolla galaktinen liitto.Sille siepatulle,ja varsinkin niille,jotka eivät hänen tarinaansa usko,tiedoksi että ei ole mikään ihme,nimimerkillä kokemusta on että jokin avaruusalus laskeutuisikin tutkiakseen meitä ihmisiä.Itsekin olin silloin 3.10.2005 liikkeellä koiran kanssa,kun ufo kävi tosi lähellä.Teidän on helppo mollata siepattua sanomalla"mene hoitoon" tai "ota lääkkeesi",mutta se joka on aidon kokemuksen joskus saanut niin osaa kyllä asettua siepatun asemaan,mikä ei totisesti ole helppo,koska täytyy koko ajan kysellä itseltään onko tämä totta? ja muille ihmisille kertominen on turhaa,sillä eivät he usko,ennenkuin kokevat samankaltaista itse.
- dansku
Ensio(ma-uni) kirjoitti:
Kuuleppas tytönhupakko!? Ufoalukset partioivat koko ajan ilmakehässämme ja poistuvat emoaluksiin jotka sijaitsevat todennäköisimmin kuun kiertoradan takana.Lue näistä jutuista netistä otsikolla galaktinen liitto.Sille siepatulle,ja varsinkin niille,jotka eivät hänen tarinaansa usko,tiedoksi että ei ole mikään ihme,nimimerkillä kokemusta on että jokin avaruusalus laskeutuisikin tutkiakseen meitä ihmisiä.Itsekin olin silloin 3.10.2005 liikkeellä koiran kanssa,kun ufo kävi tosi lähellä.Teidän on helppo mollata siepattua sanomalla"mene hoitoon" tai "ota lääkkeesi",mutta se joka on aidon kokemuksen joskus saanut niin osaa kyllä asettua siepatun asemaan,mikä ei totisesti ole helppo,koska täytyy koko ajan kysellä itseltään onko tämä totta? ja muille ihmisille kertominen on turhaa,sillä eivät he usko,ennenkuin kokevat samankaltaista itse.
Mä en oo tyttö vaan poika. No tapahtuiko Independence- dayta ei mars hyökkää ei. no laskeutuiko tänne jotain ei. hahhaa ja mä oon poika. ja se oli varmaan venäläinen ufo. hahhaa kuka teitä skeptikoita uskoisi
- mölli
dansku kirjoitti:
Mä en oo tyttö vaan poika. No tapahtuiko Independence- dayta ei mars hyökkää ei. no laskeutuiko tänne jotain ei. hahhaa ja mä oon poika. ja se oli varmaan venäläinen ufo. hahhaa kuka teitä skeptikoita uskoisi
tunnut olevan jo ylikierroksilla.Jos ei ole kykyä asialliseen keskusteluun,leikkikehiä löytynee muista chattiluukuista.tervemenoa!
- dansku
mölli kirjoitti:
tunnut olevan jo ylikierroksilla.Jos ei ole kykyä asialliseen keskusteluun,leikkikehiä löytynee muista chattiluukuista.tervemenoa!
puhuinko muka asiattomasti. Ei ollut tarkoituksena
- Kajaani
aluksen näin kerran minäkin. Se oli kolmoimainen eikä siinäkään ollut valoja- muualla kuin kärjessä. Kärjessä ollut valo oli kirkkaan vihreä piste joka ei valaissut ympäristöään. Alus ei myöskään äännellyt mitenkään.
- Talouselämä
Pilvet kulkee nyt pirun lujaa täällä Helsingissäkin. Oudot pakkaskelit.
Joskus yöllä olen huomannut säännöllisen muotoisen pilvimassan liikkeen tähtien edessä. Ilmiö on hieno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564426Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal834115- 703578
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963500Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102527- 352368
- 372252
- 242249
- 382229
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232114