Maatuska-kloonit katukuvassa

H.Moilanen Jr

Suomen katukuvassa näkyy nykyään
entistä enemmän maatuska-klooneja. Seuraatteko naiset niin voimakkaasti auktoriteettia ja miellättekö myös nakkikioskitunnelman
omaksenne ? Onko Suomessa nykyään muotia
pukeutua välinpitämättömästi vai onko se vain
presidentinvaalin aiheuttaman huuman seurausta
siitä, että on vapauduttu miesten "pakkovallasta"?

18

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheeeh, ookkonää väärällä ...

Me suomalaiset 40 naiset viis veisataan sexy-
      korkkareista, jaloilla mukava olla higherseissä,
      on pakkasella topat, tai verkat joitten alla
      pässinpökkimät, ei purista kengät.

Mutta kokeileppa kuule venakooden ihailija,
      kävellä ihte 10 km päivässä, 20 cm korkkareilla
      minihameessa -10 pakkasessa, ja hymyillä
      heheehhh,

Siinähän nähtääs miten kauniilta näyttäsit,
      ootas kun ne tamineet riisutaan, on meillä
      suomi tytööllä edelleen lämmin syän, mitäs
      on niillä ilolinnuulla, jaloossa rakot, ja
      nailonit jäätyneet iholle, ja kenties ,
      sahanpurua korvien väliss, ja sydän jaettu
      200 sua ennen ja 500 urokselle sun jäläkehen

• Jokseenkin samaa mieltäN

Maatuska-look. Jaahas. Se on jotenkin niin helppo miesten marista. Kukaan ei näe, mitä kuosia on housunlahkeiden alla ;)

Vaatteiden alkuperäinen tarkoitus lienee lämmittää, suojata jne. Jos mennään siihen, että on koikkelehdittava puolialastomana näissä pakkasissa vain siksi, ettei näyttäisi maatuskalta, niin VOI ITKU! Te, joista nainen on kauniimpi ulkomailla, Thaimaassa, Venäjällä, Virossa, eikun rahalompsa levälleen ja menoks. Sieltä nainen taloon tai vaikka yksintein koko haaremi.

• valitettavasti

Katsos kun napapaita ei oikein pue tämänikäistä, ja ommella ei osaa. Pakko pukea vain niitä kledjuja mitä kaupat meille tarjoaa.

• Ilona

Meidän kun pitää matsata teidän miesten Turhapuro-tyyliin

• vaikuttaa olevan

muotia

• Kyllästynyt
        vaikuttaa olevan kirjoitti:

muotia

Naisten ulkonäköä jaksetaan arvoistella,katsoisitteko joskus itse peiliin

• tilanteen mukaan

...ehkäpä olisi kummankin sukupuolenedustajan hyvä vilkaista itseään peilistä, eihän kukaan ole Suomen missi tai mr ikuisesti eivät edes he. Ulkokuori on vain osa ihmistä kaikella on kaksipuolta.

• Penelope Peapody

Katso katukuvan suomalaista miestä. Vatsakas, läähättävä verenpainelääkityksellä oleva olutsieppo, joka ei huomaa vuosien jättääneen jälkensä myös häneen. Toinen yleistys on pitkätukkahevirokkaristit, joiden pärstää koristaa mickjaggermainen laskostus, mies-/kunto on 100 vuotiaan ja vaatetus on 80-luvulta. Mutta tuleehan se nyt muotiin taas *HiH* Sätissä uljailla uroilla on kanttia haukkua suomalaista naista, kuten näköjään keskustelupalstallakin, huomaamatta että hänenkin peilinsä valehtelee apaut 20 vuotta.

Poliittinen kannanottosi kuuluu toiselle palstalle.

• Animus

Sillä:

Naiset ja kissat tekevät mitä haluavat,
      miesten ja koirien on parempi tottua siihen!

• hMakkonen

minun akka lähti justiisa äskön paanalle ja oli muuten hyvän näkönen. Vieläpä Suomalainen akka. Oli lämpimät rytkyt peällä van niin pirun tyylikkäät.

• helppo kuvitella

minkä näköinen miehen kuvatus tuonkin kirjoituksen takana on. Minä olen 40 nainen ja pukeudun tasan tarkkaan tilanteen mukaan: kotona rennosti, ulkoillessa lämpötilan mukaan, töissä oma tyyli, juhlissa oma tyyli. Jos vaatetus sitten ei miestä miellyttä, niin se on kyllä tasan sen miehen ongelma, ei minun.

• N. O. Hääppönen

aika yllättävän nopeasti. Kouluaikaiset sirmakat tyttöpuoliset ikätoverit, ovat nykyisin leveäpersiisiä kottikärryntyöntäjätyyppisiä tanttoja. Valitettavasti. :-\

• haukotus

Olen aina ihmetellyt miesten kykenemättömyyttä nähdä omaa rupsahtamistaan. Päivästä toiseen siihen vain törmää, niin täällä kuin livessäkin.

Luin tänään lehdestä, että n.60% miehistä jättää vilkaisematta peiliin ulos lähtiessään. Vastaus taisi olla siinä. Ei kai sitä omaa rupsahtamista huomaa, jos ei kerran koskaan peiliin vilkaise.

• Penelope Peapody
        haukotus kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miesten kykenemättömyyttä nähdä omaa rupsahtamistaan. Päivästä toiseen siihen vain törmää, niin täällä kuin livessäkin.

Luin tänään lehdestä, että n.60% miehistä jättää vilkaisematta peiliin ulos lähtiessään. Vastaus taisi olla siinä. Ei kai sitä omaa rupsahtamista huomaa, jos ei kerran koskaan peiliin vilkaise.

Väittämäni perustelen sättimiesten kertomien omakehuisten sanojen, heidän lähettämiensä valokuvien ja livekohtaamisen välisellä hätkähdyttävällä erolla. Sekä katsomalla katukuvaa.

Miehet todellakin kuvittelevat itsestään ja mitoistaan aivan jotain muuta mitä todellisuus on.

Suurin osa heistä ei osaa edes pukeutua sen jälkeen, kun vaimo otti ja lähti, eikä huolla enää reppanoiden asianmukaisesta vaateuksesta.

Ilolla katselen 20-30 vuotiaiden kaupunkilaismiesten pukeutumista; rentoa, tyylikästä ja jopa muodikkaampaa kuin Tukholman katukuvassa.

• SavonSanni tuu

samanlaisina hautaan saakka... jopa tuoksukin säilyy :))

• N. O. Hääpönen
        haukotus kirjoitti:

tulee käytyä 4 -5 krt viikossa lenkillä a 10 km. Kroppa timmissä kunnossa. Muutenkin asiat balanssissa. Mikäs tässä ollessa ! Vuodet kohdelleet lempeästi tätä nimimerkkiä. :-D

• (.)Y(.)

Itä naapurist tuotavii nukkei?.. ;))
      Jokka haluuvatten olla, ain silleesti sisäkkäin.. ;)
      Mut tuskin, kadulla sentään?.. :DD
      Eipä oo osunu silmään...

• SavoN Sanni

Haluaa olla aina sisäkkäin :)) Hyi minua...mutta, ei mitään.... :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      152
      4934
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2861
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2611
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1645
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      151
      1485
    9. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe