Opel Assistant on mielestäni suurta kusetusta!!!
Autoni, siis Opelin 2005 vasen takajarru oli aamulla jäässä ja jouduin lähtemään töihin vaimoni autolla 60km:n päähän. Töistä soitin Assistantiin ja sieltä puhelu yhdistettiin Tiepalveluun. Tiepalvelun mies sanoi vaan, että laske illalla kuumaa vettä renkaan päälle, ehkä se on vain jäässä!
Voi v....!!! Ehkä on jäässä, ehkä ei, mutta jos autossa on takuu voimassa Opel Assistant, niin ei kai se ole omistajan ongelma alkaa ihmetellä miksei auto lähde liikkeelle!
Mitä hyötyä on Opel Assistantista???
6
1895
Vastaukset
- o.moilanen
olisin itte nostanu tossavaiheessa metelin..
johan jo täyskaskotkin korvaa sijaisauton jos auto ei lähde liikkeelle.
Äidilläni kerran kaksi vuotta vanhassa ooppelissa vuonna 2001 loppui akku työpaikan pihaan. (vika akussa) Ei soiteltu assistanceen vaan suoraan opel-liikkeeseen, josta tultiin hinausautolla hakemaan auto pois ja mamma mittariautolla kotiin! Eikä maksanut mitään!!! Meni takuun eikä vakuutusyhtiön piikkiin.- viia
ostin käytetyn ompun jossa oli assistance vielä voimassa. akku tyhjeni parkkihallissa eikä turvalukossa olleet ovet avautuneet. tiepalvelun mies ajoi hiacen halliin, ahersi pari tuntia auton käyntiin ja lähti. rahasta ei puhuttu.
- kai.
viia kirjoitti:
ostin käytetyn ompun jossa oli assistance vielä voimassa. akku tyhjeni parkkihallissa eikä turvalukossa olleet ovet avautuneet. tiepalvelun mies ajoi hiacen halliin, ahersi pari tuntia auton käyntiin ja lähti. rahasta ei puhuttu.
Olipa keksitty juttu.
Ei akun tyhjeneminen merkitse mitään,
"turvalukossa olleet ovet avautuneet", toimintaan.
Ei ainakaan minun 2001, 2003 JA 2004 OPELEISSANI.
Kun vain on oikea avain, et edes tiedä oletko painanut lukitusta kerran vai kaksi.
Sillä olen tehnyt noin kymmeniä kertoja.
Kun lähden ulkomaille, parkkihallissa,
avaan konepellin,
painan ovet lukitukseen jotta ei voi napeista avata,
otan akunkengän irti,
jotta ei akku tyhjene viikon parin odotustilassa,
kun tulen matkoilta,
avaan oven aivan normaalisti autoin avaimella,
laitan sitten kaapelikengän kiinni ja lähden.
Teen aina näin, koska tiedän useita
akun tyhjenemisiä ja
tiedän useita, auton tavaroiden tyhjenemisiä,
ovat jotenkin päässeet sisään ja ulos jälkiä jättämättä.
(jos ei ole jälkiä, ei kannata vakuutuksesta mitään pyytää, eikä kannata tehdä jälkiä,
sillä pitäisi osata ne jäljetkin oikein tehdä) - viia
kai. kirjoitti:
Olipa keksitty juttu.
Ei akun tyhjeneminen merkitse mitään,
"turvalukossa olleet ovet avautuneet", toimintaan.
Ei ainakaan minun 2001, 2003 JA 2004 OPELEISSANI.
Kun vain on oikea avain, et edes tiedä oletko painanut lukitusta kerran vai kaksi.
Sillä olen tehnyt noin kymmeniä kertoja.
Kun lähden ulkomaille, parkkihallissa,
avaan konepellin,
painan ovet lukitukseen jotta ei voi napeista avata,
otan akunkengän irti,
jotta ei akku tyhjene viikon parin odotustilassa,
kun tulen matkoilta,
avaan oven aivan normaalisti autoin avaimella,
laitan sitten kaapelikengän kiinni ja lähden.
Teen aina näin, koska tiedän useita
akun tyhjenemisiä ja
tiedän useita, auton tavaroiden tyhjenemisiä,
ovat jotenkin päässeet sisään ja ulos jälkiä jättämättä.
(jos ei ole jälkiä, ei kannata vakuutuksesta mitään pyytää, eikä kannata tehdä jälkiä,
sillä pitäisi osata ne jäljetkin oikein tehdä)vinkeistä. olin ostanut ompun muutamaa kuukautta aikaisemmin. tapahtuneen jälkeen - hitaasti - selvittelin asiaa. akusta vuotaa n. o,25 ah, normaali vuoto on o.o15 ah eli ylläpidon vaatima ilmeisesti. nyt on asennettu ylim. katkaisin.
tapahtui taloyhtiön hallissa, tiedoksi.
mutta kiitos vihjeestä, että voin laittaa ovet turvalukkoon ja irrottaa kengän.. kyseisen tilanteen jälkeen on vain jäänyt pelko turvalukon käyttämiseen, kun kävi ilmi, että autoon ei pääse, jos virtaa ei ole. avain vain naksuu yli, ja akku oli täysin tyhjä.
huoltokin väitti, että ovi aukeaa avaimella myös kuvaamassani tilanteessa, mutta kokemukseni on eri.
kyseessä on 16.5.2002 ensirekisteröity omega 2.2 automaatti.
luen tekstiäsi ja ihmettelen, mutta en silti uskalla uskoa, että se on noin. sillä yksi oma kokemus vastakkaisesta painaa enemmän. mutta kiitos provosta, varsinaisessa merkityksessään. - viia
viia kirjoitti:
vinkeistä. olin ostanut ompun muutamaa kuukautta aikaisemmin. tapahtuneen jälkeen - hitaasti - selvittelin asiaa. akusta vuotaa n. o,25 ah, normaali vuoto on o.o15 ah eli ylläpidon vaatima ilmeisesti. nyt on asennettu ylim. katkaisin.
tapahtui taloyhtiön hallissa, tiedoksi.
mutta kiitos vihjeestä, että voin laittaa ovet turvalukkoon ja irrottaa kengän.. kyseisen tilanteen jälkeen on vain jäänyt pelko turvalukon käyttämiseen, kun kävi ilmi, että autoon ei pääse, jos virtaa ei ole. avain vain naksuu yli, ja akku oli täysin tyhjä.
huoltokin väitti, että ovi aukeaa avaimella myös kuvaamassani tilanteessa, mutta kokemukseni on eri.
kyseessä on 16.5.2002 ensirekisteröity omega 2.2 automaatti.
luen tekstiäsi ja ihmettelen, mutta en silti uskalla uskoa, että se on noin. sillä yksi oma kokemus vastakkaisesta painaa enemmän. mutta kiitos provosta, varsinaisessa merkityksessään.ompun siis maaliskuussa 2004, sillä oli silloin ajettu 108.000, entinen taksi. kuinka todennäköistä on, että edellinen omistaja, taksitarkastaja, olisi pahoinpidellyt lukkoa.
mutta lukko on mikä on enkä halua enää tutustua siihen tästä näkökulmasta. km on 170t, ja näkee kuinka paljon vielä kertyy ennen vaihtoa seuraavaan kuskinpukilta tilavaan automaattiin. - heiska^
Ensinnäkin, täyskasko ei korvaa mitään sijaisautoja, vaan siihen on oltava erillinen lisävakuutus!
Jos rengas siis on jäässä, ja sait neuvoja että sulata se vedellä, niin mihin ihmeeseen tarvitset kädestäpitelijää, joka auttaa sinua sitä vettä kaatamaan? Voi avuttomuuden huippu! Varmasti, kun autossa on "oikea" vika, apua järjestetään paikalle. Ja apuahan se on neuvot puhelimessakin vai mitä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803