mitähän voisin viedä tuliaisiksi suomesta, thaimaalaiselle ystävättärelleni Olen lähdössä huhtikuussa katsomaan thaimaalaisten uudenvuoden juhlintaa. Olisiko kellään jotain vinkkejä.
mitä viedä tuliaisiksi
26
2629
Vastaukset
- rahaa
minulle on kerrottu ettei kannata viedä mitää muuta. Kun annat rahaa, sillä he voivat ostaa mitä haluavat.
- ylirauma
TOTTA!!.
Salmiakkia ja ruisleipää, hauska katsoa kun sylkäisevät eivätkä pyydä enää koskaan tuliaisia.
Hepatiitti ja aids-testin tulokset voi viedä myös mukanaan.
- ali Rauma
Härmäläistä SPERMAA!!!
- Omasta pussista, tai jos olet laihialta, niin vie kaverilta...- xyz
Mortonkia!
Minä vien mesimarjalikööriä ja hieronta-alan ihmiselle pellavapyyhkeen. jos vaikka kävis hyvin? - nykkii
teikäläisen sperma se vasta arvossaan onkin.se on takuulla käsin vatkattua takuutodistukseksi riittää kun näkee naamasi.Kaikkea hyvää sinulle runkaballe
- kylälähtee
Mustaa makkaraa ja puolukkahilloa,ehdottomasti TAPOLAA.
- pettynyt
Voi vittu viisi vastausta ei kä yhtään järkevää suomi on tumppujen ekshibitionistien luvattu maa Vetäkää vittu kaikki käteenne.en tarvitse enää teitä enkä kannanottojanne.Luulen pärjääväni aivan yksin
- ...
pettynyt kirjoitti:
Voi vittu viisi vastausta ei kä yhtään järkevää suomi on tumppujen ekshibitionistien luvattu maa Vetäkää vittu kaikki käteenne.en tarvitse enää teitä enkä kannanottojanne.Luulen pärjääväni aivan yksin
Tällaiset tumputtajat ne tykkää Thaimaassa käydä ja kysymyksiin vastailla. Ei täällä voikkaan mitään asiallista keskustelua käydä, paitsi ehkä jotakin hintavertailuja tyyliin paljonko maksan...etten nyt vaan maksais liikaa!
- Alanporista
... kirjoitti:
Tällaiset tumputtajat ne tykkää Thaimaassa käydä ja kysymyksiin vastailla. Ei täällä voikkaan mitään asiallista keskustelua käydä, paitsi ehkä jotakin hintavertailuja tyyliin paljonko maksan...etten nyt vaan maksais liikaa!
Itse et vastannut kysymykseen,arvostelit vain muita kirjoittajia.olet itse melkoinen tumputtaja.
- suomi.
suomessa tehtyä ja suomesta tunnettua(:löylykauha,makkaraa,himin levy,joku poroesine;)
tai jos olet nainen ja viet naiselle joku marimekontuote on kiva:)nämä kaikki on siis vain minun ehdotuksia..- aloittaja
Kovasti kiitoksia runsaista ja ennenkaikkea erittäin kivoista vinkeistä.Tiesin ,että palstan lukijoilta saan tarvitsemani avun.Vastaajien joukossa taisi olla jopa yksi aikuinenkin. hauskaa kesän odotusta vaan kaikille ja toivottavasti paranette pian
- kun voi sentään kun
aloittaja kirjoitti:
Kovasti kiitoksia runsaista ja ennenkaikkea erittäin kivoista vinkeistä.Tiesin ,että palstan lukijoilta saan tarvitsemani avun.Vastaajien joukossa taisi olla jopa yksi aikuinenkin. hauskaa kesän odotusta vaan kaikille ja toivottavasti paranette pian
minä en ehtinnä vielä edes vastata, saisinko vielä vastata?
- okei, okei
kun voi sentään kun kirjoitti:
minä en ehtinnä vielä edes vastata, saisinko vielä vastata?
vastaa vaan!!!
- aloittaja
okei, okei kirjoitti:
vastaa vaan!!!
Aivan aivan,juuri tätä tarkoitin.Näin kulkee suomalaisten sivistyneitten ihmisten viestiketju. Kahta edellistä viestiä ja niiden sanomaa miettiessä tuli kyynel silmään
- mun ehdotus
okei, okei kirjoitti:
vastaa vaan!!!
mitens olis Aalto maljakko.
niitä saa nyt ihan uusissa väreissäkin.
onko hyvä?
ps. kiitti et sain vastata :D - mun ehdotus
mun ehdotus kirjoitti:
mitens olis Aalto maljakko.
niitä saa nyt ihan uusissa väreissäkin.
onko hyvä?
ps. kiitti et sain vastata :Dkatsoppas täältä:
http://www.iittala.com/designor/web/iittalawww.nsf/pages/8242FB299B040F14C2256BE4003A47D2!OpenDocument&Expand=9
on niin kivan näkösiä että ihan tekis mieli ostaa itellekiin! - Iittala
mun ehdotus kirjoitti:
katsoppas täältä:
http://www.iittala.com/designor/web/iittalawww.nsf/pages/8242FB299B040F14C2256BE4003A47D2!OpenDocument&Expand=9
on niin kivan näkösiä että ihan tekis mieli ostaa itellekiin!Halvimmillaan "lammikko" jotakin 138 euroa.
Sitäpaitsi thait arvostavat jotakin koristeliseenpaa, mitä harvoin Suomesta löytyy...
Kultaa ja kimallusta... - ...
Iittala kirjoitti:
Halvimmillaan "lammikko" jotakin 138 euroa.
Sitäpaitsi thait arvostavat jotakin koristeliseenpaa, mitä harvoin Suomesta löytyy...
Kultaa ja kimallusta...Löytyy joka lentoasemalta, taatusti suomalaista. Ja joka väreissä, ihan ulkomaalaisia ajatellen.
- Nääs nääs
Voitko kertoa mitä talvista on löylykauhassa,makkarassa,yms.Erittäin hyviä vinkkejä kaikki,sen huomasi myös viestin aloittaja,josta myös kiitokset lausui.En vaan ymmärrä miksi minun pitää vetää käteen,kun ehdotukseni oli aitoa Suomalaista tuotetta.Tapolaa ja puolukkahilloa.
- suomi.
Nääs nääs kirjoitti:
Voitko kertoa mitä talvista on löylykauhassa,makkarassa,yms.Erittäin hyviä vinkkejä kaikki,sen huomasi myös viestin aloittaja,josta myös kiitokset lausui.En vaan ymmärrä miksi minun pitää vetää käteen,kun ehdotukseni oli aitoa Suomalaista tuotetta.Tapolaa ja puolukkahilloa.
tarkoitin tuolla otsikolla yhtä asiaa jota voi sitten itse miettiä.
- Arjatar
Thaimaalainen on erityisen otettu, jos muistat myös hänen perhettään. Vaikka et olisikaan tavannut hänen isäänsä tai äitiään, voit viedä isälle vaikka pullon viskiä (hyvää merkkiä) ja äidille vaikkapa suomalaisen suklaarasian (tai muita herkkuja).
Ystäväsi tuliainen taas riippuu ystävyytenne lajista. Onko hän tyttöystäväsi? Onko hän ystäväsi, työtoverisi jne.? Lahja ei saa olla kovin intiimi, jos ette ole hyvin läheisiä. Suomalainen koru on hyvä tuliainen, jos saaja on nuori. Sinun täytyy tällöin myös osata selittää korun merkitys. Parasta on, jos korun kerrotaan tuovan onnea. Nuoret arvostavat nykyään etnisiä kuvioita koruissa (kuin myös tatuoinneissa).- suomi.
tuli mieleen edellisestä että kalevala-koru on aika kiva;)
- Sverige
suomi. kirjoitti:
tuli mieleen edellisestä että kalevala-koru on aika kiva;)
Kalevala koru voisi olla tosi jätte bra!
Nyt valikomaan kuuluvat myös Ruotsalaiset Muumi aiheet. Muumithan ovat tosi kova juttu aasiassa.
http://www.kalevalakoru.fi/
Tietääkö ketä paljonko nämä maksavat?
- VAIKKA
Suomalainen Aku Ankka!
- suosiossa
hajuvesi,isälle viski mamalle 10 000thb..
vaikka kyllä sillä on kaappi täys hajuvesiä,
ja isä on ihan juoppo ja mamalla tiliilä jo sievoinen summa,et varmaan ole ainoa.. - sulle
suosiossa kirjoitti:
hajuvesi,isälle viski mamalle 10 000thb..
vaikka kyllä sillä on kaappi täys hajuvesiä,
ja isä on ihan juoppo ja mamalla tiliilä jo sievoinen summa,et varmaan ole ainoa..vittuako se sulle kuuluu mitä niillä on, kysymys kuului .Mitä vien tuliaisiksi.voin kertoo että mullakin on aika paljon.Eikä nyt puhuta prolejen lahjoista toisille proleille vaan koulutuksen saaneista ihmisistä jotka haluavat ilahduttaa toisiaan jollain lahjoilla.joten ole hiljaa,siihen sinulla on varaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128