G:seksistä

Mammuttimamma

Ajattelinpa kysyä mitä muut mammat on mieltä siitä mitä seksiin kuuluu ja mitä ei.
Jokin aika sitten tuolla perhekerhon sivuilla tuli puheeksi esim.anaaliseksi.
Siellä osa äideistä oli sitä mieltä ettei sanaa äiti ja anaaliseksi saa edes mainita samassa lauseessa.Osa sanoi ettei sanaa seksi ja äitiys saa mainita samassa lauseessa. Ja osa taas oli sitä mieltä että äitikin on seksuaalinen olento ja se mikä tekee kummallekin hyvää on ok.
Osa taas oli sitäkin mieltä että seksi ylipäänsä on yliarvostettua ja kuka sitä edes tarvitsee,ja että seksiä harrastetaan kun tehdään lapsia ei juuri muuten.

Noh tuosta ketjusta inspiroituneena ajattelin kysyä: mitä/mikä nykypäivän äidin mielestä kuuluu seksiin ja onko se ok vaikka ollaan äitejä?

Itse voisin aloittaa sanomalla että kyllä vaikka olen äiti pidän itseäni varsin seksuaalisena olentona.En ole sitä mieltä että seksiä harrastetaan vain jälkikasvun toivossa vaan että seksi on ihanaa muutenkin.Minusta seksiin kuuluu kaikki mikä pariskunnasta vain hyvältä tuntuu.
Itse en karsasta anaaliseksiäkään enkä suuseksiä minusta ne ovat oiva mauste seksiin.

12

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mammuttimamma

Niin ja lisään vielä galluppiin että tuletteko seksissä?
      Itse tulen aina ja helposti ja kaveri piirissäkin kun puhutaan niin hekin tulevat seksissä.
      Joten olen aina luullut että se ettei nainen tule seksissä on joku urbaani legenda mutta ilmeisesti se on totta jossakin tapauksissa.

Joten lisäys galluppiin tuletko seksissä?

Itse olen aina tullut.

• Mamma-79kla

Itselläni halut heräsi vasta nyt uudestaan.Eli aika hiljaiseloa oli kokonaiset 7vuotta. toki mieheni sai seksiä koko 7 vuoden ajan,mutta vain n.1kk.
        Anaaliseksiä en ole suostunut,mies haluaisi kokeilla. Suuseksiä harrastetaan puolin ja toisin. ja kyllä,minäkin saan tosi helpolla orgasmin.opin tekniikan jo hyvin pienenä.

• kolmen äiti...

Kovasti vaihtelee tuo seksin määrä, joskus on kausia, ettei niitä haluja ole, syitä on monia. Silloin kuitenkin nautimme ihan pelkästä läheisyydestä. Raja menee meillä siinä, että molemmista täytyy tuntua hyvältä, ja väkipakolla ei edes yritetä. Joskus halut ei kohtaa, ja muut asiat menevät seksin ohi.

Pahinta mielestäni on silloin, kun lapset valvottavat, ei yksinkertaisesti jaksa, ja silloin kun jaksaisi, ei lapsilta saa tilaisuutta. Vaikka lapset nukkuisikin, on koko ajan takaraivossa pieni pelko, että kohta joku kuitenkin herää itkemään.

Kyllä saan orgasmin seksissä melko helpostikin, jos vaan oikeasti haluttaa. Poikkeuksena on ollut synnytysten jälkeen muutaman kuukauden tauot.

• ja kyllä

Itse kuulun niihin ihmisiin jolle seksin harrastaminen on oikeastaan se ainoa oikea harrastus. Harrastamme sitä edelleen kolmen lapsen jälkeenkin useana kertana viikossa. Rakastan seksiä, sekä anaali- että suuseksiä ja vaate- sekä roolileikit ne vasta hauskoja onkin.

Kun ei olla ihan varmoja lasten nukkumisista, vetäydytään kellariin tai pesuhuoneeseen ja kun lapset eivät ole kotona harrastetaan sitä keittiön pöydällä, eteisessä, roikkuen puolapuissa...ihan missä tahansa.

Ja kyllä saan orgasmin.

• aina olla

kuten apina tai sika...

Mitä enemmän ääntä, sitä varmemminkin tuo orgasmi lähti:(

• säälin sinua
        aina olla kirjoitti:

kuten apina tai sika...

Mitä enemmän ääntä, sitä varmemminkin tuo orgasmi lähti:(

Ole sinä vain katkera kun et saa etkä osaa antaa.

• ´Nitta`

Seksiin kuuluu ne asiat mitkä siihen haluaa kuuluvan.
      ÄITI-IHMINENKIN HARRASTAA SEKSIÄ, JOSKUS JOPA IRSTASTA SELLAISTA. ;) Tai ei kaikki, joille se seksi tosiaan on vaan ipanoiden tekoon, kaikki eivät osaa ja/ tai kehtaa nauttia siitä.
      Seksi on luonnollinen normaali asia, ja minä ainakin pidän seksistä todella paljon. Se sitten taas ei muille kuulukkaan, millaisesta seksistä.
      Jokaisella on omat mieltymyksensä, toinen tykkää ruoskimisesta, toinen anaaliseksistä, kolmas perusjutuista, ihan sama, koska se on parisuhteen asia.

• kiihottaa,

kun haluat tänne tästä kirjoittaa ja siitä lukea!

• on niitä

On niitäkin naisia kotkä eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Ystäväni kuuluu tähän joukkoon. Hän ei halua edes koskea itseään sinne, koska pitää sitä jotenkin likaisena. Seksiäkään hän ei mielellään harrasta ilman kumia, ja kerran kuussa riittää... Olin hiukan järkyttynyt, kun kuulin tämän, mutta meitä on moneen junaan.

• olento

Kysyit että mitä seksiin kuuluu.. No, kaikki mikä kummastakin osapuolesta tuntuu hyvälle.

Tietysti vanhemmillakin on oikeus nauttia toistensa intiimistä läheisyydestä mahdollisuuksiensa mukaan. Sehän vain tekee parisuhteesta paremman, lähentää sekä lujittaa vanhempien suhdetta.. näin ainakin meillä.

Meillä kyllä harrastetaan sekä suuseksiä että anaaliyhdyntää, enkä pidä sitä mitenkään irstaana. En osaa ajatella että jokin mikä meistä molemmista tuntuu hyvälle olisi jotenkin väärin. Pitää antaa itselleen lupa tuntea mielihyvää ja olla onnellinen, myös omasta seksuaalisuudestaan.

Jos joku haluaa harrastaa seksiä vain lapsentekomielessä, se on jokaisen oma asia, mutta meillä sekään ei onnistu, kun lapsia emme voi luonnollisin keinoin saada.
      Seksistä nautimme silti kumpikin ja toivon että näin pysyy jatkossakin.

• -77

mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen,olitpa äiti taikka et.
      Itse olen äiti,enkä tunne itseäni mitenkään epäseksuaaliseksi.Jos joskus ei haluta,siihen on erit syyt.
      Ja suuseksiä meillä harrastetaan joka kerta...sehän on kivaa!

• Seksuaalinen olento

Ja niin myös minäkin. Ikävä kyllä mieheni on hieman kömpelö fyysisessä kontaktissa ja laukeaa edelleen liian nopeasti. Eikä pidä suuseksistä. Ja silti olemme yhdessä ja rakastamme toisiamme ja meillä on lapsia. Seksuaalisia haluja meillä on molemmilla ihan riittävästi kuitenkin. Ja mieheni fyysiset ulottuvuudet ovat minulle erinomaisen sopivat ;)

Anaali on ehdoton raja - siitä en lipsu edes alkoholia otettuani. Kukaan ei työnnä mitään minun peräaukkooni. Enkä minä koske kenenkään toisen peräaukkoon. Paskaa mitä paskaa - vaikka kuinka huuhtelisit itsesi peräruiskeilla ja paastoaisit pari päivää sen lisäksi etukäteen - täynnä anaerobisia bakteereja. En käsitä mikä siinä toisia edes voi viehättää? Sekö, ettei sitä kautta voi tulla raskaaksi?

Muuten pidän monipuolisesta seksistä - aika ja paikka vapaa, kumpi tahansa aloitteentekijänä, saan orgasmin, pidän itse suuseksistä myös jne.

Seuraavaksi on harkinnassa tutustuminen Tantra-seksiin, jospa se auttaisi miestäni kestämään pidempään. Vaikka onhan siinäkin puolensa lapsiperheessä - äiti/isi on hoitanut hommansa nopeasti alta aikayksikön - eikä tarvitse pelätä pieniä häiritsijöitä kesken kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe