Nyt Marcelo kaivaa kuoppaa Tarjalle viimesen päälle. Tällä menolla Tarja menettää kaikki kannattajansa ja puolestapuhujansa Marceloa lukuunottamatta. Marcelo kun ei ole mikään Matti Nykänen eikä Tarja Mervi!
http://www.iltalehti.fi/2006/02/03/200602034049113_uu.shtml
Oi Oi Marcelo!
50
5035
Vastaukset
- AnimusKopio
Aika hitsin läpinäkyvää touhua.
Ärsyttää pirusti!
Onhan tuokin tapa rahastaa, kuten Marcelolla on tapana ;)) Kirjan saa julkaista jos maksaa 250.000 eukkaa. Pyh. Onneks pojat on fiksuja eikä allekirjota mitään soopaa...- frfvr
Äijähän on täysin kakka! AHNE perkele! Onneksi asiat ei mene niinkuin hän ja vaimonsa vaativat.
Hyvää mainosta kirjalle. Pitääpä lukea. - toisinpäin
frfvr kirjoitti:
Äijähän on täysin kakka! AHNE perkele! Onneksi asiat ei mene niinkuin hän ja vaimonsa vaativat.
Hyvää mainosta kirjalle. Pitääpä lukea.Marcelo yrittää parhaansa mukaan suojella Tarjaa lisäkolhuilta. Kirja takuulla heittää paskaa Tarjan päälle ja sitä paskaahan on minunkin mielestäni tullut Nightwishin pojilta ihan kylliksi. Oikein toivon, että Tarja tekisi saman tempun pojille. Mutta eihän se käy! Eihän Tarja saa puolustaa itseään, koska pojathan ovat pyhimyksiä! Suoraan päin naamaa he eivät uskalla sanoa yhtään mitään, vaan käyttävät katalasti erokirjeitä, tulevaa kirjaa ja Iltalehteä apunaan. Varsinaisia pelkuriraukkoja. Ja rahanahneita lisäksi: yrittävät Tarjan avulla vieläkin rahastaa joka käänteessä. Keskittyisivät musiikintekoon, eikä paskan heittämiseen.
Vai eivätkö pojat pärjääkään ilman Tarjaa? - ent.Nightwish-fani
toisinpäin kirjoitti:
Marcelo yrittää parhaansa mukaan suojella Tarjaa lisäkolhuilta. Kirja takuulla heittää paskaa Tarjan päälle ja sitä paskaahan on minunkin mielestäni tullut Nightwishin pojilta ihan kylliksi. Oikein toivon, että Tarja tekisi saman tempun pojille. Mutta eihän se käy! Eihän Tarja saa puolustaa itseään, koska pojathan ovat pyhimyksiä! Suoraan päin naamaa he eivät uskalla sanoa yhtään mitään, vaan käyttävät katalasti erokirjeitä, tulevaa kirjaa ja Iltalehteä apunaan. Varsinaisia pelkuriraukkoja. Ja rahanahneita lisäksi: yrittävät Tarjan avulla vieläkin rahastaa joka käänteessä. Keskittyisivät musiikintekoon, eikä paskan heittämiseen.
Vai eivätkö pojat pärjääkään ilman Tarjaa?Marcelo yrittää vaan suojella Tarjaa, niin kuin kunnon aviomiehen pitääkin. Kunpa mäkin joskus saisin samanlaisen miehen, eikä mitään raukkamaisen Tuomaksen tapaista paskiaista, jolla ei ole munaa sanoa mitään suoraan. Mutta Tuomashan on niin "herkkä".
- Taival
toisinpäin kirjoitti:
Marcelo yrittää parhaansa mukaan suojella Tarjaa lisäkolhuilta. Kirja takuulla heittää paskaa Tarjan päälle ja sitä paskaahan on minunkin mielestäni tullut Nightwishin pojilta ihan kylliksi. Oikein toivon, että Tarja tekisi saman tempun pojille. Mutta eihän se käy! Eihän Tarja saa puolustaa itseään, koska pojathan ovat pyhimyksiä! Suoraan päin naamaa he eivät uskalla sanoa yhtään mitään, vaan käyttävät katalasti erokirjeitä, tulevaa kirjaa ja Iltalehteä apunaan. Varsinaisia pelkuriraukkoja. Ja rahanahneita lisäksi: yrittävät Tarjan avulla vieläkin rahastaa joka käänteessä. Keskittyisivät musiikintekoon, eikä paskan heittämiseen.
Vai eivätkö pojat pärjääkään ilman Tarjaa?Kukaanhan ei ole estänyt Tarjaa kirjoittamasta/kirjoituttmasta kirjaa jossa hän voi kertoa oman versionsa, jos se kerran on niin erilainen?
Bändi "rahastaa" eli tienaa rahat elämisennsä urallaan. Ei sille nyt mitään voi, että Tarja sattuu olemaan osa sitä uraa. Millainen osa suhteessa muuhun... Sitä voimme tutkailla kun bändi on lopettanut sitten joskus.
Mutta kyllä meidän Marselo on aika epeli, sanon minä.
- se kuupo
on oikeen puuhannut Tarjan ja bandin kanssa. kai siellä jotain aika merkillistä on sattunut, viitaten siihen erokirjeeseen. toivottavasti kirjassa viimein kerrottais miten cp se ukkeli on.
- NaitVitsin
Ei ole liioilla älynlahjoilla pilattu tämä Marcelo. Kukaan ei ole niin hullu, että suostuisi jälkikäteen tekemään vaitiolosopimuksen. Tuollainen sopimus olisi pitänyt esittää jo aikoja sitten Tarjan bändissä pysymisen ehdoksi ja silloinhan Tarja olisi saanut potkut jo siinä vaiheessa.
- laajemmin
Tuntuu siltä, että te "poikien" fanit ette näe nokkaanne pitemmälle.
Ensinnäkin vaitiolopaperi on jo esitetty viime lokakuussa. Todennäköisesti siksi, että kevääksi julkaistavaksi aiottu kirja sisältää taas samoja törkeyksiä Tarjaa kohtaan kuin mitä "pojat" syyllistyivät julkisessa erokirjeessään. Kysymys: miksi vasta nyt "pojat" vaahtoavat vaitiolopaperista oikein isoilla kirjaimilla? Vastaus=raha.
Toiseksi, Tarja ei suostu allekirjoittamaan End of Era -live DVD:n julkaisulupaa. Tämä levyhän on juuri siitä surullisen kuuluisasta viimeisestä Arenan konsertista, jonka jälkeen Tarja sai "poikien" raukkamaisen kirjeen. Jos olisin Tarja, en takuulla itsekään antaisi "poikien" hyötyä juuri siitä konsertista, jonka jälkeen potkittiin päähän niin perusteellisesti. Eli jälleen kerran "poikien" motiivit: raha.
Nyt sitten "pojat" kitisevät Iltalehdessä vanhasta vaitiolopyynnöstä, jossa "Sopimuksessa vaaditaan myös, että kukaan osapuolista ei saa antaa julki mitään, millä voisi olla vahingollista vaikutusta toiseen osapuoleen. Mahdollisesta sopimusrikkeestä rangaistaisiin sopimuksen mukaan 250 000 euron sakolla."
Totta kai Suomessa on sananvapaus ja "pojat" saavat kirjassaan julkaista mitä tahansa. Mutta kirjan tuotto on pikkurahaa verrattuna End of Era -levyn myyntituloihin. Kaikkihan haluaisivat sen, koska se on viimeinen minkä Tarja ja "pojat" esittävät yhdessä. Eli jälleen metelin syy=raha. (Kuka se sanoikaan, että pelkästään Tarja on rahan perään ja "pojat" ovat rahan vallasta vapaita idealisteja, jotka pelkästään haluavat tehdä musiikkia?)
Raha, raha, raha ja jälleen kerran raha, on Nightwishin "poikien" syy tulla julkisuuteen haukkumaan milloin Tarjaa ja milloin hänen aviomiestään.- Naitvisu
Tarjan tekemiset ovat jo pidemmän aikaa näyttäneet siltä, että nappulaa pitäisi saada tai pisu on noussut päähän. Tarjasta en haluaisi em. asioita ensimmäisenä uskoa joten syytänkin tästä hänen manageriaan eli miestään. Jos vika ei ole managerissa, niin sitten Tarja "saa mennä", vaikka pahalta tuntuisikin.
- mahdollisuus
Tarjan puolelta ainoa tapa lopettaa tämä "poikien" aloittama loan- ja paskanheitto on todellakin tällainen sopimus. Kirja tulisi kuitenkin olemaan tasan tarkkaan Tuomaksen siivilän läpi suodatettua ja sopivasti muunneltua tietoa, jolla saa oman pesän pidettyä puhtaana. Olen AIVAN varma siitä että Tuomaksella ei ole puhtaat jauhot pussissa suhteessaan Tarjaan... ei ole ollut kymmenen vuotta sitte eikä ole nytkään (lue: kolmiodraama). Se mitä "poikiin" tulee, niin niillä ei ole periaatteessa varaa yhteenkään poikki-telaan Tuomasta vastaan tai yht'äkkiä saattaakin löytää itsensä etsimässä uusia töitä itselleen... ihan vaan sen takia että nimenomaan TUOMAS yksin omistaa kaikki oikeudet bändiin nimeltä nightwish. Vaikka muut pojat olisivatkin sisimmässään valmiita allekirjoittamaan sopimuksen ja olisivat mielellään olleet allekirjoitttamatta Tarjan erokirjettä, niin oletan että RAHA ja ura nimekkäässä bändissä painoivat vaakakupissa enemmän kuin yhden Tarjan kohtalo.
En epäile hetkeäkään etteikö Tarja ja Marcelo antaisi täyttä tukeaan toisilleen! Kyllä tästä tivolista on ja pitääkin olla fanit ja fanien aliarvioiminen kaukana...KAUKANA!
UGH, olen puhunut. - katsonut
Naitvisu kirjoitti:
Tarjan tekemiset ovat jo pidemmän aikaa näyttäneet siltä, että nappulaa pitäisi saada tai pisu on noussut päähän. Tarjasta en haluaisi em. asioita ensimmäisenä uskoa joten syytänkin tästä hänen manageriaan eli miestään. Jos vika ei ole managerissa, niin sitten Tarja "saa mennä", vaikka pahalta tuntuisikin.
Olen pitemmän aikaa seurannut Nightwish-poikien touhuja ja tämänpäiväisen Iltalehden jutun tarkoituksena on puhtaasti puffata keväällä ilmestyvää kirjaa. Jos kirja saa etukäteen iltäpäivälehdissä tarpeeksi huomiota, vaikkapa ikivanhalla vaitiolopyynnöllä, niin sitä paremmin se myy. Julkisuuteen tulemisen syy=raha.
Miksi pojat eivät tuoneet vaitiolopyyntö-juttua aikaisemmin julkisuuteen? Miksi vasta kirjan julkaisemisen kynnyksellä?
Rahanahneuttako vai eivätkö pojat kykene tekemään sitä, mitä he mainostavat arvostavansa: musiikkia? Tarja taasen on pärjäillyt laulumarkkinoilla ihan loistavasti. Hänen konserttinsa ovat saaneet hyvän vastakaiun. Ilmeisesti Tarjalla on rahaa tarpeeksi, ettei hänen tarvitse allekirjoittaa End of the Era -levyn julkaisemislupaa ja antaa poikien rahastaa hänen äänellään. Toivottavasti levyä ei koskaan julkaista, niin Nightwishin poikien on pakko tulla toimeen pelkästään omien avujensa varassa. Silloin todella nähtäisiin, onko heistä mihinkään muuhun kuin Tarjan avulla rahastamiseen. - puhuit
mahdollisuus kirjoitti:
Tarjan puolelta ainoa tapa lopettaa tämä "poikien" aloittama loan- ja paskanheitto on todellakin tällainen sopimus. Kirja tulisi kuitenkin olemaan tasan tarkkaan Tuomaksen siivilän läpi suodatettua ja sopivasti muunneltua tietoa, jolla saa oman pesän pidettyä puhtaana. Olen AIVAN varma siitä että Tuomaksella ei ole puhtaat jauhot pussissa suhteessaan Tarjaan... ei ole ollut kymmenen vuotta sitte eikä ole nytkään (lue: kolmiodraama). Se mitä "poikiin" tulee, niin niillä ei ole periaatteessa varaa yhteenkään poikki-telaan Tuomasta vastaan tai yht'äkkiä saattaakin löytää itsensä etsimässä uusia töitä itselleen... ihan vaan sen takia että nimenomaan TUOMAS yksin omistaa kaikki oikeudet bändiin nimeltä nightwish. Vaikka muut pojat olisivatkin sisimmässään valmiita allekirjoittamaan sopimuksen ja olisivat mielellään olleet allekirjoitttamatta Tarjan erokirjettä, niin oletan että RAHA ja ura nimekkäässä bändissä painoivat vaakakupissa enemmän kuin yhden Tarjan kohtalo.
En epäile hetkeäkään etteikö Tarja ja Marcelo antaisi täyttä tukeaan toisilleen! Kyllä tästä tivolista on ja pitääkin olla fanit ja fanien aliarvioiminen kaukana...KAUKANA!
UGH, olen puhunut.UGH!
- iida-sofia
Naitvisu kirjoitti:
jotkut teistä on sitä mieltä että pojat tarvitsevat rahaa... mietitään...
kuka ehdotti sopimusta? = MARCELO!!
että jos sen rikkoo seuraavan KYMMENEN VUODEN AIKANA sakkoa 250 000.
ja sama henkilö ei suostu allekirjoittamaan sen levyn sopimusta...
se on niin kuin pettäisi fanit!!!!!!!!!!!!
mä olen odottanut sitä keikka dvd:tä niin kauan kun mä kuulin että sellainen tulee.... eli aika kauan. ja niin varmaan moni muukin!!
samoin kirjan kanssa!
mä olen petynyt... niin tarjaan (kun antoi sen valtakirjan marcelolle) ja sitten marceloon.. - purnau
...muistaa, että kuka on säveltäny Nigthwishin kappaleet.Se ei nimittäin ole Turunen vaan Holopainen.Ja jos joku ajattelee, että "pojat" yrittävät rahastaa Tarjan äänellä niin haistakoon pitkän paskan.Tarja on diiva ja siitä minulla on sisäpiiri tietoa kohtalaisen luotettavalta taholta. Suurin kunnia menestyksestä kuuluu säveltäjälle eikä kappaleen tulkitsijalle. Miettikääs sitä.
- kummankaan,
purnau kirjoitti:
...muistaa, että kuka on säveltäny Nigthwishin kappaleet.Se ei nimittäin ole Turunen vaan Holopainen.Ja jos joku ajattelee, että "pojat" yrittävät rahastaa Tarjan äänellä niin haistakoon pitkän paskan.Tarja on diiva ja siitä minulla on sisäpiiri tietoa kohtalaisen luotettavalta taholta. Suurin kunnia menestyksestä kuuluu säveltäjälle eikä kappaleen tulkitsijalle. Miettikääs sitä.
Tarjan tahikka Tuomaksen nyt keskittyä loanheittoon, menee arvokasta peliaikaa hukkaan musiikin tekemiseltä...?
- Funtsaaja
kummankaan, kirjoitti:
Tarjan tahikka Tuomaksen nyt keskittyä loanheittoon, menee arvokasta peliaikaa hukkaan musiikin tekemiseltä...?
Missä sitten on nykyisen Nightwishin musiikki? Jos kerran Tuomas on niin helvetin loistava säveltäjä ja lauluntekijä, miksi se ei tuo niitä kappaleita markkinoille? Mä luulen, ettei se uskalla siitä pelosta, ettei sen kappaleet enää myiskään kun Tarjaa ei ole mukana. Pelkuri mikä pelkuri.
Tarja sentään laulaa vieläkin julkisesti ja laulaa hyvin kaiken lisäksi. - paskaa
iida-sofia kirjoitti:
jotkut teistä on sitä mieltä että pojat tarvitsevat rahaa... mietitään...
kuka ehdotti sopimusta? = MARCELO!!
että jos sen rikkoo seuraavan KYMMENEN VUODEN AIKANA sakkoa 250 000.
ja sama henkilö ei suostu allekirjoittamaan sen levyn sopimusta...
se on niin kuin pettäisi fanit!!!!!!!!!!!!
mä olen odottanut sitä keikka dvd:tä niin kauan kun mä kuulin että sellainen tulee.... eli aika kauan. ja niin varmaan moni muukin!!
samoin kirjan kanssa!
mä olen petynyt... niin tarjaan (kun antoi sen valtakirjan marcelolle) ja sitten marceloon..Onks sitten Tuomaksen pakko heittää paskaa? Senhän ei sopimuksen mukaan tarttis maksaa senttiäkään, jos se lopettais Tarjan vainoamisen.
Ihan oikein ettei Tarja anna julkaista sitä biisiä. Jotkut fanit ne ei ajattele muuta kuin omaa mielihyväänsä: vaikka paskaa lentäis Tarjan päälle lapiokaupalla, niin biisi meidän on saatava. - Fani jostain
katsonut kirjoitti:
Olen pitemmän aikaa seurannut Nightwish-poikien touhuja ja tämänpäiväisen Iltalehden jutun tarkoituksena on puhtaasti puffata keväällä ilmestyvää kirjaa. Jos kirja saa etukäteen iltäpäivälehdissä tarpeeksi huomiota, vaikkapa ikivanhalla vaitiolopyynnöllä, niin sitä paremmin se myy. Julkisuuteen tulemisen syy=raha.
Miksi pojat eivät tuoneet vaitiolopyyntö-juttua aikaisemmin julkisuuteen? Miksi vasta kirjan julkaisemisen kynnyksellä?
Rahanahneuttako vai eivätkö pojat kykene tekemään sitä, mitä he mainostavat arvostavansa: musiikkia? Tarja taasen on pärjäillyt laulumarkkinoilla ihan loistavasti. Hänen konserttinsa ovat saaneet hyvän vastakaiun. Ilmeisesti Tarjalla on rahaa tarpeeksi, ettei hänen tarvitse allekirjoittaa End of the Era -levyn julkaisemislupaa ja antaa poikien rahastaa hänen äänellään. Toivottavasti levyä ei koskaan julkaista, niin Nightwishin poikien on pakko tulla toimeen pelkästään omien avujensa varassa. Silloin todella nähtäisiin, onko heistä mihinkään muuhun kuin Tarjan avulla rahastamiseen.ON SE NIIIIIIN HEL*ETIN VAIKEAA:
KUKAAN BÄNDISTÄ EI SAA PENNIÄKÄÄN/SENTTIÄKÄÄN KIRJASTA. KOKO KIRJAN TUOTTO MENEE TOIMITTAJA MAPE OLLILALLE, JOKA ON KIRJAN KIRJOITTANUT. KIRJA ON HÄNEN OMA PROJEKTINSA, EI NIGHTWISH:IN TAI TUOMAS HOLOPAISEN.
Ottaisitte nyt edes perusfaktoista selvää, ennekuin alette kirjoittamaan tavalliseen tapaan täyttä roskaa.
Mitä tulee Marcelo Cabuliin, niin metallimusiikin piireissä äijän kusetusmeininki on ollut tunnettua jo parikymmentä vuotta. - Fani jostain
Funtsaaja kirjoitti:
Missä sitten on nykyisen Nightwishin musiikki? Jos kerran Tuomas on niin helvetin loistava säveltäjä ja lauluntekijä, miksi se ei tuo niitä kappaleita markkinoille? Mä luulen, ettei se uskalla siitä pelosta, ettei sen kappaleet enää myiskään kun Tarjaa ei ole mukana. Pelkuri mikä pelkuri.
Tarja sentään laulaa vieläkin julkisesti ja laulaa hyvin kaiken lisäksi.Ja roskakirjoitukset jatkuvat, kun ei ole mitään tietoa/oikeaa asiaa yhtään mistään.
Holopainen kertoi juuri bändin kotisivuilla, että 14 uutta biisiä on valmiina. Studiot on varattu tulevaksi syksyksi jolloin materiaalia mennään työstämään. Samaan aikaan / ennen tätä etsitään uutta vokalistia.
Ja se on ylipäätään ihan turha yrittää arvostella Holopaista. Hän ne kaikki Nightwish:in maailmanmaineenseen tuoneet biisit on viimeisen kymmenen vuoden aikana on tehnyt, ei Tarja Turunen.
Holopainen aikoinaan halusi, että myös Turunen olisi tehnyt materiaalia bändille. Turusta ei kiinnostanut. - Taival
Funtsaaja kirjoitti:
Tarja sentään laulaa vieläkin julkisesti ja laulaa hyvin kaiken lisäksi.Funtsaaja on näitä ihmisiä, joilla ei ole mitään hajua siitä, mitä on bänditoiminta ja levynteko.
Kunhan Funtsaaja vaan jatkaisi lööppien lukemista ja jättäisi funtsailun niille, joilla siihen on kapasiteettia.
Kuten sanottua, biisejä on valmiina ja lisää syntyy. Ja narulle/kovalevylle niitä pistetään syssymmällä. Alkuvuodesta 2007 tulee uusi levy, jos kaikki pitää kutinsa. - Läski tantta sai kenkää
Fani jostain kirjoitti:
Ja roskakirjoitukset jatkuvat, kun ei ole mitään tietoa/oikeaa asiaa yhtään mistään.
Holopainen kertoi juuri bändin kotisivuilla, että 14 uutta biisiä on valmiina. Studiot on varattu tulevaksi syksyksi jolloin materiaalia mennään työstämään. Samaan aikaan / ennen tätä etsitään uutta vokalistia.
Ja se on ylipäätään ihan turha yrittää arvostella Holopaista. Hän ne kaikki Nightwish:in maailmanmaineenseen tuoneet biisit on viimeisen kymmenen vuoden aikana on tehnyt, ei Tarja Turunen.
Holopainen aikoinaan halusi, että myös Turunen olisi tehnyt materiaalia bändille. Turusta ei kiinnostanut.Ei nyt unohdeta tärkeintä. Eli että sitä kammottavaa ujeltaja-akkaa ei tarvitse enää kuunnella. :D
- Sick and tired
"Tuntuu siltä, että te "poikien" fanit ette näe nokkaanne pitemmälle. Ensinnäkin vaitiolopaperi on jo esitetty viime lokakuussa. Todennäköisesti siksi, että kevääksi julkaistavaksi aiottu kirja sisältää taas samoja törkeyksiä Tarjaa kohtaan kuin mitä "pojat" syyllistyivät julkisessa erokirjeessään."
Vaitiolopaperi on annettu joulukuussa, ei lokakuussa.
"Kysymys: miksi vasta nyt "pojat" vaahtoavat vaitiolopaperista oikein isoilla kirjaimilla? Vastaus=raha."
Paperi on annettu Spinefarmille, ja vaikka siinä vaaditaan myös bändiläisiä allekirjoittamaan, ei Marcelo ole ottanut heihin asian tiimoilta yhteyttä. Kaikki informaatio asiasta tuli bändiläisille juuri levy-yhtiön kautta. Myös "vuoto" tiedosta tullut Spinefarmilta, ei Nightwishin jäseniltä.
"Toiseksi, Tarja ei suostu allekirjoittamaan End of Era -live DVD:n julkaisulupaa. Tämä levyhän on juuri siitä surullisen kuuluisasta viimeisestä Arenan konsertista, jonka jälkeen Tarja sai "poikien" raukkamaisen kirjeen. Jos olisin Tarja, en takuulla itsekään antaisi "poikien" hyötyä juuri siitä konsertista, jonka jälkeen potkittiin päähän niin perusteellisesti. Eli jälleen kerran "poikien" motiivit: raha."
Tarja on allekirjoittanut, Marcelo ei. Marcelon allekirjoitus kuitenkin tarvitaan, käsittääkseni siksi, että Tarja on antanut hänelle valtuudet tehdä sopimukset puolestaan.
"Nyt sitten "pojat" kitisevät Iltalehdessä vanhasta vaitiolopyynnöstä, jossa "Sopimuksessa vaaditaan myös, että kukaan osapuolista ei saa antaa julki mitään, millä voisi olla vahingollista vaikutusta toiseen osapuoleen. Mahdollisesta sopimusrikkeestä rangaistaisiin sopimuksen mukaan 250 000 euron sakolla.""
Edelleenkin, tieto on "vuodettu" julkisuuteen Spinefarmilta. Totta kai lehti haluaa ottaa asian tiimoilta yhteyttä toiseen osapuoleen kommentteja kuullakseen, ja mielestäni vastaus oli lyhyydessään hyvinkin asiallinen.
"Totta kai Suomessa on sananvapaus ja "pojat" saavat kirjassaan julkaista mitä tahansa. Mutta kirjan tuotto on pikkurahaa verrattuna End of Era -levyn myyntituloihin. Kaikkihan haluaisivat sen, koska se on viimeinen minkä Tarja ja "pojat" esittävät yhdessä. Eli jälleen metelin syy=raha. (Kuka se sanoikaan, että pelkästään Tarja on rahan perään ja "pojat" ovat rahan vallasta vapaita idealisteja, jotka pelkästään haluavat tehdä musiikkia?)"
Kuten onkin jo mainittu, kirjasta pojat eivät saa penniäkään ellei sitä osteta Nightwish -shopista. Kirjaa on myös alettu kirjoittaa useampia vuosia sitten, ja se on kirja yhtyeen historiasta, ei Tarjan erottamisesta -vaikka toki sitäkin aihetta käsitellään. Kirja on ulkopuolisen tahon kirjoittama (Mape Ollila), ja Tarjaa on haastateltu kirjan tiimoilta ihan samalla tavalla kuin muitakin bändin jäseniä.
"Raha, raha, raha ja jälleen kerran raha, on Nightwishin "poikien" syy tulla julkisuuteen haukkumaan milloin Tarjaa ja milloin hänen aviomiestään."
Itse asiassa avoin kirje on ainoa, mitä loppujen lopuksi voi pitää loanheittona. Toki lööpeissä on revitelty kaikenlaista, mutta Tuomaksen ainoat kommentit tämän jupakan jälkeen ovat olleet joko korjauksia annettuun informaatioon (Tarjaa pyydettiin yhtiöön mutta ei halunnut tulla, Tarja saa ihan samalla tavoin rahaa keikoista jne. kuin muutkin, Marceloa ei kritisoida aviomiehenä vaan managerina jne) tai puhetta siitä, onko uutta laulajaa löydetty. - ???
Läski tantta sai kenkää kirjoitti:
Ei nyt unohdeta tärkeintä. Eli että sitä kammottavaa ujeltaja-akkaa ei tarvitse enää kuunnella. :D
Ennenkö tartti kuunnella?!
- Huvittunut ei-fani
Sick and tired kirjoitti:
"Tuntuu siltä, että te "poikien" fanit ette näe nokkaanne pitemmälle. Ensinnäkin vaitiolopaperi on jo esitetty viime lokakuussa. Todennäköisesti siksi, että kevääksi julkaistavaksi aiottu kirja sisältää taas samoja törkeyksiä Tarjaa kohtaan kuin mitä "pojat" syyllistyivät julkisessa erokirjeessään."
Vaitiolopaperi on annettu joulukuussa, ei lokakuussa.
"Kysymys: miksi vasta nyt "pojat" vaahtoavat vaitiolopaperista oikein isoilla kirjaimilla? Vastaus=raha."
Paperi on annettu Spinefarmille, ja vaikka siinä vaaditaan myös bändiläisiä allekirjoittamaan, ei Marcelo ole ottanut heihin asian tiimoilta yhteyttä. Kaikki informaatio asiasta tuli bändiläisille juuri levy-yhtiön kautta. Myös "vuoto" tiedosta tullut Spinefarmilta, ei Nightwishin jäseniltä.
"Toiseksi, Tarja ei suostu allekirjoittamaan End of Era -live DVD:n julkaisulupaa. Tämä levyhän on juuri siitä surullisen kuuluisasta viimeisestä Arenan konsertista, jonka jälkeen Tarja sai "poikien" raukkamaisen kirjeen. Jos olisin Tarja, en takuulla itsekään antaisi "poikien" hyötyä juuri siitä konsertista, jonka jälkeen potkittiin päähän niin perusteellisesti. Eli jälleen kerran "poikien" motiivit: raha."
Tarja on allekirjoittanut, Marcelo ei. Marcelon allekirjoitus kuitenkin tarvitaan, käsittääkseni siksi, että Tarja on antanut hänelle valtuudet tehdä sopimukset puolestaan.
"Nyt sitten "pojat" kitisevät Iltalehdessä vanhasta vaitiolopyynnöstä, jossa "Sopimuksessa vaaditaan myös, että kukaan osapuolista ei saa antaa julki mitään, millä voisi olla vahingollista vaikutusta toiseen osapuoleen. Mahdollisesta sopimusrikkeestä rangaistaisiin sopimuksen mukaan 250 000 euron sakolla.""
Edelleenkin, tieto on "vuodettu" julkisuuteen Spinefarmilta. Totta kai lehti haluaa ottaa asian tiimoilta yhteyttä toiseen osapuoleen kommentteja kuullakseen, ja mielestäni vastaus oli lyhyydessään hyvinkin asiallinen.
"Totta kai Suomessa on sananvapaus ja "pojat" saavat kirjassaan julkaista mitä tahansa. Mutta kirjan tuotto on pikkurahaa verrattuna End of Era -levyn myyntituloihin. Kaikkihan haluaisivat sen, koska se on viimeinen minkä Tarja ja "pojat" esittävät yhdessä. Eli jälleen metelin syy=raha. (Kuka se sanoikaan, että pelkästään Tarja on rahan perään ja "pojat" ovat rahan vallasta vapaita idealisteja, jotka pelkästään haluavat tehdä musiikkia?)"
Kuten onkin jo mainittu, kirjasta pojat eivät saa penniäkään ellei sitä osteta Nightwish -shopista. Kirjaa on myös alettu kirjoittaa useampia vuosia sitten, ja se on kirja yhtyeen historiasta, ei Tarjan erottamisesta -vaikka toki sitäkin aihetta käsitellään. Kirja on ulkopuolisen tahon kirjoittama (Mape Ollila), ja Tarjaa on haastateltu kirjan tiimoilta ihan samalla tavalla kuin muitakin bändin jäseniä.
"Raha, raha, raha ja jälleen kerran raha, on Nightwishin "poikien" syy tulla julkisuuteen haukkumaan milloin Tarjaa ja milloin hänen aviomiestään."
Itse asiassa avoin kirje on ainoa, mitä loppujen lopuksi voi pitää loanheittona. Toki lööpeissä on revitelty kaikenlaista, mutta Tuomaksen ainoat kommentit tämän jupakan jälkeen ovat olleet joko korjauksia annettuun informaatioon (Tarjaa pyydettiin yhtiöön mutta ei halunnut tulla, Tarja saa ihan samalla tavoin rahaa keikoista jne. kuin muutkin, Marceloa ei kritisoida aviomiehenä vaan managerina jne) tai puhetta siitä, onko uutta laulajaa löydetty.Nightwish tuntuu yhä herättävän voimakkaita tunteita. Mutta kun tunnut tietävän sisäpiirifaktoja, niin kysyisin onko Tuomaksella ja pojilla minkäänlaista omistussuhdetta tähän parjaamaasi Spinefarmiin?
Tietenkin omistussuhteet saa selville Kaupparekisteristä yhdellä puhelinsoitolla, mutta vasta maanantaina. Kerropa siis, ketkä omistavat tämän Spinefarmin?
Sivumennen: kirjan tulot voidaan tulouttaa Nigthwishille monen eri kanavan kautta. Jos pojat ovat tehneet kirjoittajan kanssa sellaisen sopimuksen, että kirjoittaja saa muut kuin Nightwishin kotisivuilta myytävien kirjojen tulot, he ovat tehneet omituisen tai lievästi sanoen tyhmän sopimuksen (olen kustannusalalla töissä ja tiedän, mistä puhun). Mutta omapahan on asiansa, kunhan eivät levittele harhaanjohtavia tietoja julkisuuteen tai faneille. - Taival
Huvittunut ei-fani kirjoitti:
Nightwish tuntuu yhä herättävän voimakkaita tunteita. Mutta kun tunnut tietävän sisäpiirifaktoja, niin kysyisin onko Tuomaksella ja pojilla minkäänlaista omistussuhdetta tähän parjaamaasi Spinefarmiin?
Tietenkin omistussuhteet saa selville Kaupparekisteristä yhdellä puhelinsoitolla, mutta vasta maanantaina. Kerropa siis, ketkä omistavat tämän Spinefarmin?
Sivumennen: kirjan tulot voidaan tulouttaa Nigthwishille monen eri kanavan kautta. Jos pojat ovat tehneet kirjoittajan kanssa sellaisen sopimuksen, että kirjoittaja saa muut kuin Nightwishin kotisivuilta myytävien kirjojen tulot, he ovat tehneet omituisen tai lievästi sanoen tyhmän sopimuksen (olen kustannusalalla töissä ja tiedän, mistä puhun). Mutta omapahan on asiansa, kunhan eivät levittele harhaanjohtavia tietoja julkisuuteen tai faneille.Ei, kukaan Nightwish organisaatiosta ei omista Spin-farm Oy:stä prosenttiakaan. Spinefarm Records on metallimusiikkiin keskittynyt pienlevy-yhtiö. Tosin tuosta pienuudesta voidaan nykyään olla montaa mieltä kun firman osakkeista isoin osa on Universalin Music Groupin omistuksessa. Riku Pääkkönen on osaomistajana ja johtajana. Herra myös perusti firman vuonna miekka ja kivi.
Trakemmin en nyt ala näitä levy-yhtiökuvioita selvittää. Selvittele itse. - Fani jostain...
Nightwish tuntuu yhä herättävän voimakkaita tunteita. Mutta kun tunnut tietävän sisäpiirifaktoja, niin kysyisin onko Tuomaksella ja pojilla minkäänlaista omistussuhdetta tähän parjaamaasi Spinefarmiin?
Sivumennen: kirjan tulot voidaan tulouttaa Nigthwishille monen eri kanavan kautta. Jos pojat ovat tehneet kirjoittajan kanssa sellaisen sopimuksen, että kirjoittaja saa muut kuin Nightwishin kotisivuilta myytävien kirjojen tulot, he ovat tehneet omituisen tai lievästi sanoen tyhmän sopimuksen (olen kustannusalalla töissä ja tiedän, mistä puhun). Mutta omapahan on asiansa, kunhan eivät levittele harhaanjohtavia tietoja julkisuuteen tai faneille.Ei ole mitään omistussuhteita bändin jäsenten ja Spinen välillä. Spine on Riku Pääkkösen menestynyt raskaan rockin/metallin myyntiin erkoistunut levyfirma. Pääkkönen myi pääomistusoikeuden firmasta jokin aika sitten Universal Music:lle. Jatkaa itse tosin edelleen firman johdossa. Tai siis toimitusjohtajana.
Nightwish:in kavereilla on oma firma, jota kautta bändin keikkasaatavat ym. levytulot menevät. Tarja Turusen osuus menee suoraan Argentiinaan, Turusen aviomies-managerin puljuun.
Ja vielä kerran kirjasta; KYLLÄ, bändin jäsenet eivät saa mitään rahaa kirjasta, paitsi myyntituloja Nightwish-shopin kautta tapahtuvasta myynnistä.
Ehkä tämä asia on monella ihmiselle käsittämätön, mutta bändin primus motoria -Tuomas Holopaista ei oikeasti raha niin kauheasti kiinnosta. Enemmän Holopainen on kiinnostunut musiikkinsa menestyksestä musiikkina, ei minään rahanteko koneena. Tästä parhaiten kertoo Turusen pihalle potkiminen. Holopainen ja muut bändin pojat tiesivät tasan tarkkaan, että nyt lähtee suurin rahalehmä pihalle. - Sick and tired
Sivumennen: kirjan tulot voidaan tulouttaa Nigthwishille monen eri kanavan kautta. Jos pojat ovat tehneet kirjoittajan kanssa sellaisen sopimuksen, että kirjoittaja saa muut kuin Nightwishin kotisivuilta myytävien kirjojen tulot, he ovat tehneet omituisen tai lievästi sanoen tyhmän sopimuksen (olen kustannusalalla töissä ja tiedän, mistä puhun). Mutta omapahan on asiansa, kunhan eivät levittele harhaanjohtavia tietoja julkisuuteen tai faneille."Nightwish tuntuu yhä herättävän voimakkaita tunteita. Mutta kun tunnut tietävän sisäpiirifaktoja, niin kysyisin onko Tuomaksella ja pojilla minkäänlaista omistussuhdetta tähän parjaamaasi Spinefarmiin?"
Hmm. Missähän minä Spinefarmia olen muka parjannut? Halusin vain korostaa, että tätä "kohua" ei voi kipata bändiläisten niskoille, mitä ensimmäisen viestin kirjoittaja kovasti yritti. Muihin kysymyksiin taisi puolestani joku jo vastatakin. - Diktaattori
"Nightwish tuntuu yhä herättävän voimakkaita tunteita. Mutta kun tunnut tietävän sisäpiirifaktoja, niin kysyisin onko Tuomaksella ja pojilla minkäänlaista omistussuhdetta tähän parjaamaasi Spinefarmiin?"
Hmm. Missähän minä Spinefarmia olen muka parjannut? Halusin vain korostaa, että tätä "kohua" ei voi kipata bändiläisten niskoille, mitä ensimmäisen viestin kirjoittaja kovasti yritti. Muihin kysymyksiin taisi puolestani joku jo vastatakin.Tämän "kohun" voi kipata vain ja ainoastaan Tuomas Holopaisen niskoille...ja Tuomaksen mustasukkaisuuden niskoille.
Ja tämä kohuhan on pientä siihen verrattuna että onhan mustasukkaisuudesta tapettukin. ...eikä tämä Tuomaksen ja "poikien" pelleily ole kaukana tappamisesta.
Sitä luullaan että kun Nightwish on asioista jotain mieltä, että kyseinen mielipide on neljän raavaan enemmän tai vähemmän pohjois-karjalaisen miehen mielipide. EI EI EI!!! Kyseinen mielipide on vain ja ainoastaan raukkamaisen pelkurin Tuomas Holopaisen mielipide, johon muilla "pojilla" ei edelleenkään ole vastaan sanomista.
Kyse on siis vain ja ainoastaan lievästä megagrandioosista kärsivästä pikkusielusta joka nyt on sitten mustasukkaisuuksissaan saanut päähänsä lytätä T&M:n maanrakoon.
Tuskinpa esimerkiksi Emppukaan olisi nimeään erokirjeeseen kirjoittanut ellei Tuomas olisi potkujen antamisella kiristänyt. Tunnettiinhan Emppu monenlaisesta yhteistyöstä mm. Marcelon muiden projektien kanssa... en taaskaan jaksa enempää selvittää...selvittäkää itse! ...ennen kuin hutkitte enempää. - Örkki
Diktaattori kirjoitti:
Tämän "kohun" voi kipata vain ja ainoastaan Tuomas Holopaisen niskoille...ja Tuomaksen mustasukkaisuuden niskoille.
Ja tämä kohuhan on pientä siihen verrattuna että onhan mustasukkaisuudesta tapettukin. ...eikä tämä Tuomaksen ja "poikien" pelleily ole kaukana tappamisesta.
Sitä luullaan että kun Nightwish on asioista jotain mieltä, että kyseinen mielipide on neljän raavaan enemmän tai vähemmän pohjois-karjalaisen miehen mielipide. EI EI EI!!! Kyseinen mielipide on vain ja ainoastaan raukkamaisen pelkurin Tuomas Holopaisen mielipide, johon muilla "pojilla" ei edelleenkään ole vastaan sanomista.
Kyse on siis vain ja ainoastaan lievästä megagrandioosista kärsivästä pikkusielusta joka nyt on sitten mustasukkaisuuksissaan saanut päähänsä lytätä T&M:n maanrakoon.
Tuskinpa esimerkiksi Emppukaan olisi nimeään erokirjeeseen kirjoittanut ellei Tuomas olisi potkujen antamisella kiristänyt. Tunnettiinhan Emppu monenlaisesta yhteistyöstä mm. Marcelon muiden projektien kanssa... en taaskaan jaksa enempää selvittää...selvittäkää itse! ...ennen kuin hutkitte enempää.Voi vittu kun olet tyhmä!
- puolinjatoisin
Örkki kirjoitti:
Voi vittu kun olet tyhmä!
No niin... sinähän varmaan sitten kerrot millä tavalla sua edeltänyt juttu on täyttä paskaa? Toihan kuulostaa varsin realistiselta...niin paljon kuin itse tunnen ja tiedän erilaisia taiteilijoita ja ammatissaan omaa luovuutta työkalunaan käyttäviä ihmisiä...(lue: epätasapainoisia tuuliviirejä).
Tämä riita on mielestäni täysin turhaa sanahelinää, koska asioissa taistelevat sanat sanoja vastaan... kummallakaan osapuolella tuskin on mielenkiintoa alkaa esittelemään konkreettisia todisteita toisiaan vastaan, koska sitä kuitenkin pelätään omien "luurankojen" paljastumista...puolin ja toisin.
Meillä jokaisella lienee kaapeissa joitain sellaisia luurankoja ja salaisuuksia, joita ei välttämättä halua kaiken kansan tietoon...? Ei muuta kuin käsiä pystyyn sellaiset ihmiset joilla kyseiset kaapit ammottavat tyhjyyttään!!
Minä annan täyden siunauksen Tarjan ja Marcelon vaatimalle sopimukselle, jolla he saavat pitää jokaiselle kuuluvan yksityisyytensä...tai ainakin sen mitä siitä on vielä jäljellä.
Minun ymmärrykseni mukaan Marcelon vaatimasta sopimuksesta marmattaminen menee täysin Holopaisen ILKEYDEN piikkiin, koska hänellä näyttäisi olevan vielä pahastikin paskaa hampaankolossa Tarjaa ja Marceloa kohtaan. Kun kyseinen herrasmies ei muulla tavalla pysty asioitaan hoitamaan ja käsittelemään niin on kai asiat sitten kirjoitettava kirjaan...hinnalla millä hyvänsä...VOI HERRANJESTAS.
Niin...tosiaan onhan sitä mustasukkaisuudesta tapettukin. Miettikää ihmiset itse, mitä olisitte olleet joskus mustasukkaisuuksissanne valmiita tekemään!!!
ja tämä kaikki on vain teoriaa. Jos tämä teoria on mielestänne täysin mahdoton, niin olisi kiva kuulla millä perusteella.
Diivailu... pitäähän tuolla tasolla olevan tähtiartistin ollakin diiva! Jos tuolla tasolla yrittää kaikin keinoin pysyä siellä ruohonjuuritasolla muun kansan kanssa, niin sitä yht'äkkiä huomaa olevansa jokapuolelle revitty ihmisraunio, jota ei kohta enää kukaan huomaakaan. - Fani jostain
puolinjatoisin kirjoitti:
No niin... sinähän varmaan sitten kerrot millä tavalla sua edeltänyt juttu on täyttä paskaa? Toihan kuulostaa varsin realistiselta...niin paljon kuin itse tunnen ja tiedän erilaisia taiteilijoita ja ammatissaan omaa luovuutta työkalunaan käyttäviä ihmisiä...(lue: epätasapainoisia tuuliviirejä).
Tämä riita on mielestäni täysin turhaa sanahelinää, koska asioissa taistelevat sanat sanoja vastaan... kummallakaan osapuolella tuskin on mielenkiintoa alkaa esittelemään konkreettisia todisteita toisiaan vastaan, koska sitä kuitenkin pelätään omien "luurankojen" paljastumista...puolin ja toisin.
Meillä jokaisella lienee kaapeissa joitain sellaisia luurankoja ja salaisuuksia, joita ei välttämättä halua kaiken kansan tietoon...? Ei muuta kuin käsiä pystyyn sellaiset ihmiset joilla kyseiset kaapit ammottavat tyhjyyttään!!
Minä annan täyden siunauksen Tarjan ja Marcelon vaatimalle sopimukselle, jolla he saavat pitää jokaiselle kuuluvan yksityisyytensä...tai ainakin sen mitä siitä on vielä jäljellä.
Minun ymmärrykseni mukaan Marcelon vaatimasta sopimuksesta marmattaminen menee täysin Holopaisen ILKEYDEN piikkiin, koska hänellä näyttäisi olevan vielä pahastikin paskaa hampaankolossa Tarjaa ja Marceloa kohtaan. Kun kyseinen herrasmies ei muulla tavalla pysty asioitaan hoitamaan ja käsittelemään niin on kai asiat sitten kirjoitettava kirjaan...hinnalla millä hyvänsä...VOI HERRANJESTAS.
Niin...tosiaan onhan sitä mustasukkaisuudesta tapettukin. Miettikää ihmiset itse, mitä olisitte olleet joskus mustasukkaisuuksissanne valmiita tekemään!!!
ja tämä kaikki on vain teoriaa. Jos tämä teoria on mielestänne täysin mahdoton, niin olisi kiva kuulla millä perusteella.
Diivailu... pitäähän tuolla tasolla olevan tähtiartistin ollakin diiva! Jos tuolla tasolla yrittää kaikin keinoin pysyä siellä ruohonjuuritasolla muun kansan kanssa, niin sitä yht'äkkiä huomaa olevansa jokapuolelle revitty ihmisraunio, jota ei kohta enää kukaan huomaakaan.SE ON IHAN SAMA MINKÄ SIUNAKSEN SINÄ ANNAT, SUOMESSA ON ILMAISUVAPAUS. JOS HOLOPAINEN HALUAA KERTOA VIIDEN VUODEN KULUTTA MIKÄ MIES MARCOLO HÄNESTÄ ON, ON HÄNELLÄ TÄHÄN PERUSTUSLAILLINEN OIKEUS. SIINÄ ARGENTIINAN GIGULIN IHAN TURHA YRITTÄÄ TARJOTA MITÄÄN KIRISTYS-SOPIMUKSIA.
JA MITÄ TULEE KIRJAAN; NIIN EI OLE HOLOPAISEN KIRJA. ON TOIMITTAJA MAPE OLLILAN KIRJA-PROJEKTI, VIIMEISEN NELJÄN VUODEN AIKANA TEHTY. KIRJASTA SAA RAHAA AINOASTAAN MAPE OLLILA.
On se vaan niin vaikeaa. - kunnianloukkaus
Fani jostain kirjoitti:
SE ON IHAN SAMA MINKÄ SIUNAKSEN SINÄ ANNAT, SUOMESSA ON ILMAISUVAPAUS. JOS HOLOPAINEN HALUAA KERTOA VIIDEN VUODEN KULUTTA MIKÄ MIES MARCOLO HÄNESTÄ ON, ON HÄNELLÄ TÄHÄN PERUSTUSLAILLINEN OIKEUS. SIINÄ ARGENTIINAN GIGULIN IHAN TURHA YRITTÄÄ TARJOTA MITÄÄN KIRISTYS-SOPIMUKSIA.
JA MITÄ TULEE KIRJAAN; NIIN EI OLE HOLOPAISEN KIRJA. ON TOIMITTAJA MAPE OLLILAN KIRJA-PROJEKTI, VIIMEISEN NELJÄN VUODEN AIKANA TEHTY. KIRJASTA SAA RAHAA AINOASTAAN MAPE OLLILA.
On se vaan niin vaikeaa.Todellakin suomessa on ilmisunvapaus, mutta lain mukaan julkinen kunnianloukkaus ON KIELLETTY!
Sopimuksessa ainoastaan sovitaan etukäteen, mistä hinnasta Marcelo ja Tarja antaa potkia itseään vyön alle.
Tuskinpa kukaan tämän palstan lukijoista antaisi toisen ihmisen puhua itsestään paskaa kaiken kansan silmien alla? - vuotta
Fani jostain kirjoitti:
SE ON IHAN SAMA MINKÄ SIUNAKSEN SINÄ ANNAT, SUOMESSA ON ILMAISUVAPAUS. JOS HOLOPAINEN HALUAA KERTOA VIIDEN VUODEN KULUTTA MIKÄ MIES MARCOLO HÄNESTÄ ON, ON HÄNELLÄ TÄHÄN PERUSTUSLAILLINEN OIKEUS. SIINÄ ARGENTIINAN GIGULIN IHAN TURHA YRITTÄÄ TARJOTA MITÄÄN KIRISTYS-SOPIMUKSIA.
On se vaan niin vaikeaa.Ja sopimusehtojen mukaan asiat tulemaan pysymään salassa 10 (kymmenen) vuotta, ellei julkaiseva osapuoli maksa sovittua hintaa. (piste)
- Sick and tired
kunnianloukkaus kirjoitti:
Todellakin suomessa on ilmisunvapaus, mutta lain mukaan julkinen kunnianloukkaus ON KIELLETTY!
Sopimuksessa ainoastaan sovitaan etukäteen, mistä hinnasta Marcelo ja Tarja antaa potkia itseään vyön alle.
Tuskinpa kukaan tämän palstan lukijoista antaisi toisen ihmisen puhua itsestään paskaa kaiken kansan silmien alla?"Todellakin suomessa on ilmisunvapaus, mutta lain mukaan julkinen kunnianloukkaus ON KIELLETTY!
Tuskinpa kukaan tämän palstan lukijoista antaisi toisen ihmisen puhua itsestään paskaa kaiken kansan silmien alla?"
Mutta ei tällaista sopimusta voi allekirjoittaa! Jos siinä kielletään KAIKKIEN julkisten lausuntojen antaminen kyseisestä pariskunnasta, niin jos haastattelussa erehtyisi sanomaan Tarjan nimen MISSÄ TAHANSA KONTEKSTISSA, joutuisi periaatteessa pulittamaan pätäkkää. On myös todella hankala määritellä, millaiset lausunnot ovat toisen ihmisen uran kannalta vahingollisia. Sitä paitsi, vaikka bändin jäsenet tämän allekirjoittaisivatkin, ei siitä käsittääkseni olisi mitään hyötyä, koska siihen kuitenkin vaadittiin myös muiden tahojen kuten Spinefarmilaisten allekirjoitukset - ja Riku Pääkkönen onkin jo todennut, että niin ei tulla tekemään.
Ja mitä "paskan puhumiseen" ja kunnianloukkauksiin tulee, eiköhän bändi ymmärrä saavansa valtavasti negatiivista julkisuutta jos se lähtee loanheittelylinjalle. Olihan ostavan yleisön reaktio erotuskirjeeseen ja sen sisältämiin asioihinkin jo negatiivinen.
Ymmärrän kyllä miksi Marcelo haluaa etukäteen tietää, mitä kirjassa sanotaan, mutta tämä ei ole oikea menettelytapa. Alunperinkin tulehtuneiden välien takia tällainen vaatimus on helppo tulkita kiristykseksi (en saa tarkastaa kirjan materiaalia etukäteen ja vaatia teiltä sataprosenttista vaitioloa = ette saa allekirjoitusta, mikä mahdollistaa CD:n ja DVD:n julkaisemisen), mikä puolestaan lisää entisestään kitkaa Marcelon ja vastapuolen (=bändi, levy-yhtiö, kirjan kirjoittaja ja julkaisija) välillä. Lisäksi tästä on todennäköisesti Tarjan uralle enemmän haittaa kuin hyötyä, kun faneilta "kielletään" tällä tavalla se kovasti odotettu mahdollisuus nähdä Tarjan viimeinen keikka. - Sick and tired
Diktaattori kirjoitti:
Tämän "kohun" voi kipata vain ja ainoastaan Tuomas Holopaisen niskoille...ja Tuomaksen mustasukkaisuuden niskoille.
Tuskinpa esimerkiksi Emppukaan olisi nimeään erokirjeeseen kirjoittanut ellei Tuomas olisi potkujen antamisella kiristänyt. Tunnettiinhan Emppu monenlaisesta yhteistyöstä mm. Marcelon muiden projektien kanssa... en taaskaan jaksa enempää selvittää...selvittäkää itse! ...ennen kuin hutkitte enempää.>>Tämän "kohun" voi kipata vain ja ainoastaan Tuomas Holopaisen niskoille...ja Tuomaksen mustasukkaisuuden niskoille.
Tuskinpa esimerkiksi Emppukaan olisi nimeään erokirjeeseen kirjoittanut ellei Tuomas olisi potkujen antamisella kiristänyt. Tunnettiinhan Emppu monenlaisesta yhteistyöstä mm. Marcelon muiden projektien kanssa... en taaskaan jaksa enempää selvittää...selvittäkää itse! ...ennen kuin hutkitte enempää. - höpölöpö
>>Tämän "kohun" voi kipata vain ja ainoastaan Tuomas Holopaisen niskoille...ja Tuomaksen mustasukkaisuuden niskoille.
Tuskinpa esimerkiksi Emppukaan olisi nimeään erokirjeeseen kirjoittanut ellei Tuomas olisi potkujen antamisella kiristänyt. Tunnettiinhan Emppu monenlaisesta yhteistyöstä mm. Marcelon muiden projektien kanssa... en taaskaan jaksa enempää selvittää...selvittäkää itse! ...ennen kuin hutkitte enempää.Mitäs salaliittoa siihen tarvitaan, jos kaikenmaailman ewot sun muut perskärpäset hyppivät Tuomaksen pillin mukaan.
Sick'n tired, Jos sinulla on tunteita jotain ihmistä kohtaan...menetkö huutamaan asiasta kaikelle kansalle vai pidätkö asian mieluummin omana tietonasi?
Oletetaan että Tuomaksen mustasukkaisuus on alkanut n. vuonna 2000... Kyllä tuossa ajassa noinkin vaikutusvaltainen ihminen ehtii juonitella, myrkyttää ilmaa ja yllyttää muitakin sotaan mukaan. - Poison
puolinjatoisin kirjoitti:
Diivailu... pitäähän tuolla tasolla olevan tähtiartistin ollakin diiva! Jos tuolla tasolla yrittää kaikin keinoin pysyä siellä ruohonjuuritasolla muun kansan kanssa, niin sitä yht'äkkiä huomaa olevansa jokapuolelle revitty ihmisraunio, jota ei kohta enää kukaan huomaakaan.Luulin eläväni Suomessa, jossa on sananvapaus. Ajatus siitä ettei entisen kaverin/bändin jäsenen nimeä saisi mainita on täysin järkeä vailla. Mitä heidän pitäisi sitten tehdä? "Perustimme bändin [nimet] ja tiedät-kyllä-kenen-kanssa", "tämä biisi on äänitetty kun tiedät-kyllä-kuka oli bändissä". Ei helvetti. Voihan kuka tahansa tuollaisen sopimuksen tehdä, vaikka joku kaverisi vaatia sinulta että jos koskaan mainitset häntä nimelläkään tai puhut mitään teidän yhteisistä touhuista joudut maksamaan 1 000 000€, mutta ei tuollaista idioottimaisuutta tarvitse allekirjoittaa. Erityisesti bändin on tärkeää pystyä puhumaan menneestä ja saada julkaistua koko historiikki (sisältäen entisen jäsenen).
Tarja saa toki kaikessa rauhassa kirjoittaa oman kirjansa jos siltä tuntuu. - Sick and tired
höpölöpö kirjoitti:
Mitäs salaliittoa siihen tarvitaan, jos kaikenmaailman ewot sun muut perskärpäset hyppivät Tuomaksen pillin mukaan.
Sick'n tired, Jos sinulla on tunteita jotain ihmistä kohtaan...menetkö huutamaan asiasta kaikelle kansalle vai pidätkö asian mieluummin omana tietonasi?
Oletetaan että Tuomaksen mustasukkaisuus on alkanut n. vuonna 2000... Kyllä tuossa ajassa noinkin vaikutusvaltainen ihminen ehtii juonitella, myrkyttää ilmaa ja yllyttää muitakin sotaan mukaan.Nightwish -kirjan kirjoittajan postaus Nightwishin foorumille. Erimielisyydet kirjan objektiivisuudesta voi suunnata suoraan herralle jos mieli tekee äkistä.
"Mape Today, 07:37 PM Post #428
Ok. This thread looks like it has withered to just rambling about things. It is not to say that I have anything significant to add, but there are a couple of things I'd like to point out:
* There ARE people who know the whole situation.
* Tarja's contract with NEMS is beyond everything you ever imagined, and even a divorce won't be enough to put things straight. Furthermore, no divorce can be even predicted, derived by Tarja's recent behaviour. She has been given the choise to leave the sinking ship, but to no avail. But heed this: Marcelo's career in Finland is OVER with what was revealed in Iltalehti. And yes, there is more, that has not surfaced yet. Should Marcelo ever issue an opposing press release to what has been given out, more WILL surface, that will only dig his grave a couple of foot deeper. Even before the book is released. I won't even say how much it reveals.
* Marcelo's prerogative (non-disclosure agreement) only pertains to the release of the End of and Era dvd in the territory of Finland. Tarja's and Marcelo's signings are not in Spinefarm's contract to release the dvd/live album. Spinefarm is only allowed to release the dvd/album in the territory of Finland, ergo, the European release has NEVER been in jeopardy, Tarja & Marcelo have signed Nuclear Blast's (Europe-wide, excluding Finland) contract ages ago. As Spinefarm knew ages ago that Tarja will be booted, Marcelo can't find it in himself to see things in business perspective, he just wants to "shove it back" Spinefarm's throat. Which, too bad for Marcelo, can't be done. There already IS a solution to this.
* The Nightwish book WILL be released no matter what, and to dig into it, Marcelo has not been in direct contact with the author. Ever. I, the author, have always been in good personal terms with Marcelo, which does not go to say things would remain the same after the book is released.
* As much as the blind Tarja fans think it is Marcelo's right to protect Tarja from libellous allegations, I can ASSURE none are made in the forthcoming Nightwish book. The book builds a picture of what has happened during the last 9 years of the band's existense, giving the reader a choise to believe whoever they think has been more credible with what they say. I am a friend of the band, and I'd like to think I also am am a friend of Tarja, so there is NO WAY I can be judged to take a "side" in the final departure. Should there be anything Tarja/Marcelo fans might find defamatory, it has been brought on themselves, by themselves. Whatever there is, can be verified byt their own e-mails. The book's goal is definitely not to defame Tarja, no matter what Marcelo tries to do with his non-disclosure agreement.
* The author of this book works for NW's Finnish record label, thus being privy to things most people are not. Not only that, I also personally know their management people and am a personal friend of their Finnish, German, ex-German and American label executives and several of their international booking agents. Without the slightest hint of being conceited, I can ASSURE you that no one else could have dug deeper into the inner tension and dynamics of Nightwish during the 3-4 last years. Not only that, I have been touring with the band whenever they have deemed it possible, e.g. in the U.S., Austria, Germany, for close to 50 shows in Finland and then some, in Sweden, Norway and England."
Over and out toistaiseksi, minulla on elämää tietokoneen ulkopuolellakin joten saattaa vierähtää tovi ennen kuin eksyn tänne uudestaan. - ihmisiä!
mahdollisuus kirjoitti:
UGH, olen puhunut.Tottakai kirja on aina yhden henkilön tai yhden tahon näkemys asioista, mutta kyllä ihmiset on senverran viisaita, että pystyvät ymmärtämään tämän asian! Sitäpaitsi Tarjalla on varmasti ihan yhtälailla oikeus oikaista asiat tai kirjoittaa/kirjoituttaa vaikkapa kirja omamasta näkemyksestään asioiden suhteen! Tuskin Nightwishin pojille tulee mieleenkään vaatia vastaavalaisia vaitiolosopimuksia pariskunnan kanssa!
Toinen aliaroimasi ryhmä on Nightwishin pojat! Luuletko tosissaan, että he alistuisi Tuomaksen tahtoon ainoastaan sentakia, että on pakkomielle soittaa Nightwish nimisessä bändissä! Se on varmasti miehille tärkeä juttu, mutta eivät he sen takia rupea tekemään mitään, mikä sotii heidän oikeustajuaan! Ne miehet löytää ihan varmasti töitä, mikäli Tuomaksen naama rupee jurppimaan! Jos joku ois ollut Tarjan kannalla tässä asiassa, niin hän ois pomminvarmasti kävellyt ulos saman tilanteen yhteydessä!
Eli tästä ei todellakaan ole kyse! Jos Tarja osallistuu, niinkun nyt on annettu ymmärtää, hyvin vähän yhteisiin tuokioihin poikien kanssa harjoitusten ym. toimintaa edistäviin tapahtumiin, niin tottakai silloin on vaara, että jätkien välille syntyy tällainen "herrakerho". Se on ihan luonnollista, että näin käy! Silloin tämän tietyn henkilön työpanokset ja tempaukset saattavat kärjistyä vihaksi.
Minä uskon, että Nightwishin pojat haluavat löytää uuden laulajan, joka tottakai osaa laulaa, mutta jolla on juttuun ihan toisenlainen asenne! Eli ihmisen, joka on aktiivinen, osallistuu kenties musiikintekoon myös muutenkin kun vain laulaa luikauttamalla valmiit biisit, eikä ajattele asiasta niin, että tämä on vaan tällainen projekti, jota tehdään silläaikaa, kun etsitään parempia töitä!
Kriittinen suhtautuminen asioihin on tietysti ihan terveellistä! Ei pidä ostaa mukisematta yhden ihmisen versiota asioista, mutta se ei toisaalta tarkoita sitä, että tämä toinen osapuoli on silloin automaattisesti oikeassa!
- -just me-
Ei näin, Marcelo, ei näin.
Ja mitä tuohon kirjaan tulee, eiköhän se ole puolueeton kirja, uskon että siinä esitetään tosiasiat tosiasioina. Todella törkeää kiristää tuolla tavalla, 'jos ette vaikene meistä, niin ette saa julkaista dvd:tä ja levyä.' Juuri näin meitä faneja kuuluukin kohdella. En olisi uskonut, että Marcelo pystyy vajoamaan näin alas. Halpamainen temppu. Sitäpaitsi, Marcelo pelkää sitä kirjaa, pelkää mitä siellä mahdollisesti lukee hänestä.
En vain pysty enää uskomaan siihen, että Marcelo suojelee Tarjaa. En vain voi. Sopimus on erittäin suurella todennäköisyydellä Marcelon idea. Olisko Tarja halunnut tätä sopimusta ilman Marceloa? En usko, mielestäni Tarja on myös uhri. Olisiko ilman Marcelon kontrolloimishalua Tarjaa erotettu? Voi olla, mutta mielestäni Tarjan muuttumiseen Marcelolla on todella suuri osuus.
Ja tuohon raha-asiaan. Kuka sanoi, että ei lähdetä sinne Amerikkaan, siellä on niin pienet keikkapalkkiot? Ei pojat ainakaan. Kyllä se taisi olla tämä ah-niin-puhdas-ja-viaton Tarja. Kuitenkin, ainut henkilö, ketä koko kohusta syytän, on Marcelo. En tule ostamaan Tarjan levyä, jos tämä kiristysmeininki jatkuu. Marcelon takia. Tarjahan sanoi lehdistötilaisuudessaan, että hän on kunnioittanut faneja jne. Onko tämä sitä? Eikö meillä, jotka eivät päässeet viimeiselle Tarjan aikaiselle keikalle, ole oikeutta nähdä ja kuulla kys. keikka? On, sanon minä. Marcelo yrittää viedä sen oikeuden meiltä kiristämällä Nightwishiä tällä tavalla.
Tärkein kysymys kuitenkin on, että onko Tarja täysin miehensä takana vai onko tämä vain Marcelon yritys? Marcelollahan on Tarjan antama valtakirja tehdä sopimuksia, ja olisi mielenkiintoista tietää, että kumman idea ko.sopimus oli?
Äh, viesti saattaa olla epälooginen, sillä olen niin v*ttuuntunut, että en osaa oikein ajatella, mutta toivon, että sain pointtini selväksi.- Marceloa
Marcelo puolustaa latinaiseen tapaan oman vaimonsa kunniaa. Suomalaiset vain nakkaisivat eukkonsa susille ja virnuilisivät vielä päälle.
Mitä ihmeen puolueetonta on kirjassa, jossa vain osalla bändin jäsenistä on ilmaisuvapaus? Vai onko kirjassa annettu puheenvuoro myös Tarjalle? Kerro sinä, minä en tiedä, eikä lehdistäkään saanut oikein selvää. Ja saako Tarja kertoa asiat siinä omalta kannaltaan katsottuna?
Ja mitä tulee fanien oikeuksiin: faneilla on oikeus omilla rahoillaan joko nostaa bändi huipulle tai syöstä se alas. Mitään muuta oikeutta heillä ei ole. On paskapuhetta Tuomakseltakin väittää, että hän ajattelee vain faniensa parasta. Jos hän olisi niin tehnyt, Tarja laulaisi vieläkin Nightwishissä.
Jos Tarja ja Marcelo eivät halua julkaista Areenan konserttitaltiointia, se on täysin heidän asiansa. Ja mitä vitun väliä sillä on, oliko se sopimus Tarjan vai Marcelon hengentuotetta? Rakkaus muuttaa ihmistä, se on normaali tapahtuma. Tarja kasvaa koko ajan ihmisenä, eihän hän voi aina pysyä viattomana pikkukylän tyttönä, jonka kykyjä bändi sai vapaasti riistää.
Toisilla rakkaus muuttuu tuhoavaksi, kuten Tuomaksella.
Alan kallistua samalle kannalle kuin Diktaattori: Tuomaksen kantava voima on mustasukkaisuudesta aiheutuva kostonhalu. Siinä teille faneille idolia tarpeeksi. - Yöntoive
Marceloa kirjoitti:
Marcelo puolustaa latinaiseen tapaan oman vaimonsa kunniaa. Suomalaiset vain nakkaisivat eukkonsa susille ja virnuilisivät vielä päälle.
Mitä ihmeen puolueetonta on kirjassa, jossa vain osalla bändin jäsenistä on ilmaisuvapaus? Vai onko kirjassa annettu puheenvuoro myös Tarjalle? Kerro sinä, minä en tiedä, eikä lehdistäkään saanut oikein selvää. Ja saako Tarja kertoa asiat siinä omalta kannaltaan katsottuna?
Ja mitä tulee fanien oikeuksiin: faneilla on oikeus omilla rahoillaan joko nostaa bändi huipulle tai syöstä se alas. Mitään muuta oikeutta heillä ei ole. On paskapuhetta Tuomakseltakin väittää, että hän ajattelee vain faniensa parasta. Jos hän olisi niin tehnyt, Tarja laulaisi vieläkin Nightwishissä.
Jos Tarja ja Marcelo eivät halua julkaista Areenan konserttitaltiointia, se on täysin heidän asiansa. Ja mitä vitun väliä sillä on, oliko se sopimus Tarjan vai Marcelon hengentuotetta? Rakkaus muuttaa ihmistä, se on normaali tapahtuma. Tarja kasvaa koko ajan ihmisenä, eihän hän voi aina pysyä viattomana pikkukylän tyttönä, jonka kykyjä bändi sai vapaasti riistää.
Alan kallistua samalle kannalle kuin Diktaattori: Tuomaksen kantava voima on mustasukkaisuudesta aiheutuva kostonhalu. Siinä teille faneille idolia tarpeeksi." Mitä ihmeen puolueetonta on kirjassa, jossa vain osalla bändin jäsenistä on ilmaisuvapaus? Vai onko kirjassa annettu puheenvuoro myös Tarjalle? Kerro sinä, minä en tiedä, eikä lehdistäkään saanut oikein selvää. Ja saako Tarja kertoa asiat siinä omalta kannaltaan katsottuna? "
Kaikki eri tahoja on kirjassa haasteltu. Myös ulkopuolisia henkilöitä. Tosiasia on, että Marcolo Cabuli on tunnettu kus*pää joka on kusettanut eri tahoja musiikkibisneksessä aikaisemminkin. Nyt asia tulee vain julki kun esimerkiksi äänitarkkailijat, valomiehet, levy-yhtiön ihmiset, bändin manageri Ewo Rytkönen jne. kertovat asiat niinkuin ne oikeasti tapahtuivat. Siinä on ihan turha jotain Tuomas Holopaista syytellä.
"Jos Tarja ja Marcelo eivät halua julkaista Areenan konserttitaltiointia, se on täysin heidän asiansa. Ja mitä vitun väliä sillä on, oliko se sopimus Tarjan vai Marcelon hengentuotetta?"
Nightwish EI OLE TARJA TURUSEN BÄNDI. JOS KERRAN TARJA TURUNEN SUOSTUI DVD-KEIKAN VETÄMÄÄN, NIIN MIKÄ OIKEUS HÄNELLE ON MIEHINEEN ESTÄÄ FANEJA OSTAMASTA KEIKASTA TEHTY LAILLISTA TALLENNETTA.
Sitäpaitsi Turunen on jo aikaisemmin suostunut bändin Euroopan levy-yhtiön Nuclear Blast:in kanssa siihen, että DVD-julkaistaan. Joten se tullaan julkaisemaan Euroopassa yritti liimaletti Argentiinasta mitä tahansa.
Kyse ei ole mistään muusta kuin Marcelo Cabulin tökeröstä ja rahanahneesta kiristysyrityksestä.
"Tarja kasvaa koko ajan ihmisenä, eihän hän voi aina pysyä viattomana pikkukylän tyttönä, jonka kykyjä bändi sai vapaasti riistää. "
Onkohan sinulla oikeasti päässä jotain vialla ?
Millähän tavoin Tarja Turusta on riistetty ?
Ilman Nightwish-yhtyettä EI KUKAAN TUNTISI TARJA TURUSTA. Hän ei olisi yhtään mitään. Hän sai tasan viidesosan kaikista keikka/levy/sälä tuloista, aivan kuten muutkin yhtyeen jäsenet. Suurimmasta osasta näistä tuloista hän ei koskaan ole maksanut senttiäkään veroa Suomeen. Ja nämä tulot ovat olleet erittäin merkittävät. Nightwishin ansiosta Tarja Turusesta tuli tunnettu ja erittäin varakas. - epatto
Marceloa kirjoitti:
Alan kallistua samalle kannalle kuin Diktaattori: Tuomaksen kantava voima on mustasukkaisuudesta aiheutuva kostonhalu. Siinä teille faneille idolia tarpeeksi.Edelliseen ja Diktaattorin viestiin ei ole kyllä paljon lisättävää... Miekin alan pikkuhiljaa uskomaan Tuomaksen mustasukkaisuusjuttuihin.
- Tarja-fani
Yöntoive kirjoitti:
" Mitä ihmeen puolueetonta on kirjassa, jossa vain osalla bändin jäsenistä on ilmaisuvapaus? Vai onko kirjassa annettu puheenvuoro myös Tarjalle? Kerro sinä, minä en tiedä, eikä lehdistäkään saanut oikein selvää. Ja saako Tarja kertoa asiat siinä omalta kannaltaan katsottuna? "
Kaikki eri tahoja on kirjassa haasteltu. Myös ulkopuolisia henkilöitä. Tosiasia on, että Marcolo Cabuli on tunnettu kus*pää joka on kusettanut eri tahoja musiikkibisneksessä aikaisemminkin. Nyt asia tulee vain julki kun esimerkiksi äänitarkkailijat, valomiehet, levy-yhtiön ihmiset, bändin manageri Ewo Rytkönen jne. kertovat asiat niinkuin ne oikeasti tapahtuivat. Siinä on ihan turha jotain Tuomas Holopaista syytellä.
"Jos Tarja ja Marcelo eivät halua julkaista Areenan konserttitaltiointia, se on täysin heidän asiansa. Ja mitä vitun väliä sillä on, oliko se sopimus Tarjan vai Marcelon hengentuotetta?"
Nightwish EI OLE TARJA TURUSEN BÄNDI. JOS KERRAN TARJA TURUNEN SUOSTUI DVD-KEIKAN VETÄMÄÄN, NIIN MIKÄ OIKEUS HÄNELLE ON MIEHINEEN ESTÄÄ FANEJA OSTAMASTA KEIKASTA TEHTY LAILLISTA TALLENNETTA.
Sitäpaitsi Turunen on jo aikaisemmin suostunut bändin Euroopan levy-yhtiön Nuclear Blast:in kanssa siihen, että DVD-julkaistaan. Joten se tullaan julkaisemaan Euroopassa yritti liimaletti Argentiinasta mitä tahansa.
Kyse ei ole mistään muusta kuin Marcelo Cabulin tökeröstä ja rahanahneesta kiristysyrityksestä.
"Tarja kasvaa koko ajan ihmisenä, eihän hän voi aina pysyä viattomana pikkukylän tyttönä, jonka kykyjä bändi sai vapaasti riistää. "
Onkohan sinulla oikeasti päässä jotain vialla ?
Millähän tavoin Tarja Turusta on riistetty ?
Ilman Nightwish-yhtyettä EI KUKAAN TUNTISI TARJA TURUSTA. Hän ei olisi yhtään mitään. Hän sai tasan viidesosan kaikista keikka/levy/sälä tuloista, aivan kuten muutkin yhtyeen jäsenet. Suurimmasta osasta näistä tuloista hän ei koskaan ole maksanut senttiäkään veroa Suomeen. Ja nämä tulot ovat olleet erittäin merkittävät. Nightwishin ansiosta Tarja Turusesta tuli tunnettu ja erittäin varakas.Ihan vaan pikkuhuomautuksena sinulle: ilman Tarja Turusta Nightwishistä kukaan ei tietäisi yhtään mitään. Tarjan ääni on tehnyt Nightwishistä kuuluisan. Seuraavan Nightwishin albumin julkaisemisen jälkeen bändi häviää tuhansien muiden bändien mustaan joukkoon.
Ekaa albumia ostetaan uteliaisuudesta, mutta seuraava onkin jo unohdettua historiaa. - Sick and tired
Tarja-fani kirjoitti:
Ihan vaan pikkuhuomautuksena sinulle: ilman Tarja Turusta Nightwishistä kukaan ei tietäisi yhtään mitään. Tarjan ääni on tehnyt Nightwishistä kuuluisan. Seuraavan Nightwishin albumin julkaisemisen jälkeen bändi häviää tuhansien muiden bändien mustaan joukkoon.
Ekaa albumia ostetaan uteliaisuudesta, mutta seuraava onkin jo unohdettua historiaa."Ihan vaan pikkuhuomautuksena sinulle: ilman Tarja Turusta Nightwishistä kukaan ei tietäisi yhtään mitään. Tarjan ääni on tehnyt Nightwishistä kuuluisan. Seuraavan Nightwishin albumin julkaisemisen jälkeen bändi häviää tuhansien muiden bändien mustaan joukkoon.
Ekaa albumia ostetaan uteliaisuudesta, mutta seuraava onkin jo unohdettua historiaa."
Ja tuskinpa sinäkään tietäisit Tarja Turusta ja hänen upeaa ääntään ilman Nightwishiä. Ellet sitten aktiivisesti seuraa klassisen musiikin piirejä tmv, ja siinäkään tapauksessa ei ole varmaa, miten suureen menestykseen neiti sillä linjalla olisi noussut. Ja voi toki olla, että Nightwishiä ei olisi, mutta se ei tarkoita sitä, että esim. Holopainen olisi siinä tapauksessa nobody. Hänellä on bändikokeiluja ollut jo ennen Nightwishin perustamista, ja herra on yleisesti kunnioitettu sävellystensä ja sanoitustensa ansiosta. Nämä kyvyt olisivat aivan hyvin voineet päästä esille myös ilman Nightwishiä.
Ja vaikka toki saa olla skeptinen uudesta levystä ja sen menestyksestä, kukaan ei voi sanoa varmasti miten bändi tulee menestymään jatkossa. Saati Turunen soolourallaan. Sen näkee sitten. - JUURINÄIN
Marceloa kirjoitti:
Alan kallistua samalle kannalle kuin Diktaattori: Tuomaksen kantava voima on mustasukkaisuudesta aiheutuva kostonhalu. Siinä teille faneille idolia tarpeeksi.Onpas tullu hiljaista... Taitaa joku olla sick and dead?
- Sick and tired
JUURINÄIN kirjoitti:
Onpas tullu hiljaista... Taitaa joku olla sick and dead?
Mikäs pahan tappais. En vaan hetkeen välittänyt rasittaa kätösiäni rautalankaa vääntelemällä.
- missä
Miksi Tuomas riehaantui, kun Tarjalle ilmaantui mies???? Salaista intohimoa ilman vastetta??? Vai olemassa ollut suhde???
- kanttura-kidi
missä kirjoitti:
Miksi Tuomas riehaantui, kun Tarjalle ilmaantui mies???? Salaista intohimoa ilman vastetta??? Vai olemassa ollut suhde???
ei tuomas siitä mies periaatteesta riehaantunut vaan siitä että marcelo työnsi ison nokkansa kaikkiin asioihin...
- Shark83
Kiitos viestistäsi "Sick and tired", näin jo viestiäsi ennen aika reilusti punaista. On se hyvä että edes jollain täällä on faktat hallussa.
Näiden Nightwish vannoutuneiden vihollisten on vain keksittävä jotain naurettavuuksia "pojista" jotta fanit varmasti raivostuisivat. Erittäin lapsellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207