Hei,
Olemme ajatelleet varata matkan jouluksi ja uudeksivuodeksi mutta olemme vielä vähän epävarmoja kohteesta. Voisiko joku ystävällisesti kommmentoida yllämainittuja vaihtoehtoja? Rayongia katsoin sillä silmällä, että sieltä on lyhyet etäisyydet sekä Koh Sametille että Pattayalle. HuaHin taas itsessään vaikuttaa olevan aika vilkas paikka. Toki myös Koh Chang ja Koh Samui kiinnostavat mutta nämä ovat merkiittävästi kalliimpia.
Kiitos (asiallisista) vastauksistanne!
Rayong vai HuaHin?
4
1619
Vastaukset
- hei
itse molemmissa käyneenä,annan pisteet hua hinille.rayong oli liian hiljainen paikka,mutta jos sinne päädytte niin ehd.kannattaa mennä sametille ja olla siellä väh 2 päivää,itse olin viikon sametilla.kyllä hermo lepää siellä...jos huaan päädytte niin kannattaa tehdä parin päivän matka esim.bangkokiin,koska siellä sitä ostettavaa sitten vasta onkin.
- Rapu
Menkää ihmeessä Hua Hiniin, olemme käyneet joka vuosi nyt jo 4:jäs menossa, emmekä vaihda mihinkään muualle Thaimaahan, on käty muuallakin siellä, että kokemusta on. Hotelleista voidaan olla monta mieltä, mutta me olemme aina olleet Hiltonissa, hyvä hotelli. Hua Hin ei ole mikään turistikeskus vaan siellä näkee ihan alkuperäistä Thaimaalaista elämänmenoa, toki nyt jo on sinnekin levinnyt kaupallisuus, kauppaa tehdään kovasti ja tinkiä kannatta. Itse olen ostanut ihania patsaita ja vaatteita ,tarjonta on hyvä. Kannatta ehdottomasti otta retket Kwai-joelle, Bangkokiin ja Koh Talulle. Hyvää matkaa Teille, itse menemme 29.09.06 sinne ja koh Talulle jossa myös yövymme eka kertaa.
- eufg ofi
Rapu kirjoitti:
Menkää ihmeessä Hua Hiniin, olemme käyneet joka vuosi nyt jo 4:jäs menossa, emmekä vaihda mihinkään muualle Thaimaahan, on käty muuallakin siellä, että kokemusta on. Hotelleista voidaan olla monta mieltä, mutta me olemme aina olleet Hiltonissa, hyvä hotelli. Hua Hin ei ole mikään turistikeskus vaan siellä näkee ihan alkuperäistä Thaimaalaista elämänmenoa, toki nyt jo on sinnekin levinnyt kaupallisuus, kauppaa tehdään kovasti ja tinkiä kannatta. Itse olen ostanut ihania patsaita ja vaatteita ,tarjonta on hyvä. Kannatta ehdottomasti otta retket Kwai-joelle, Bangkokiin ja Koh Talulle. Hyvää matkaa Teille, itse menemme 29.09.06 sinne ja koh Talulle jossa myös yövymme eka kertaa.
Mitä kautta retket ? Matkatoimistolta vai paikallisilta? Hintatasoa, kiitos?
- rayong
rayong on erittäin hyvä kohde rauhaa rakastavalle. vaikka lapsiperheelle. olin itse SiriHome nimisessä pienessä hotellissa ja voin sitä lämpimästi suositella, sijaitsee Novotelin läheisyydessä. kohteesta pääsee tietysti kätevästi KohSametille, Pattayalle, Bangkokiin, Kwaille jne. kahdessa viikossa ehtii nähdä viskettä ja rauhoittua. jos iltariennot ovat tärkeitä, kierrä rayong kaukaa. siellä ei iltaisin tapahdu juuri mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955