SUBARU

ON TODELLA

HEIKKO LAATUINEN "auto" MISSÄ EI KORI/TEKNIIKKA KESTÄ KUIN HETKEN,VOIS VERTAA VAIKKA MONIIN KIINASSA VALMISTETTUIHIN TONNIKALAPURKKEIHIN,TÄÄ FAKTAA

10

2257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Forre

Onhan se heikko, joo, kipaseppa nyt nopeasti lääkekaapille ja ota oikea annos lääkärin määräämiä sinisiä ja punasia pillereitä.

• Grandpa

nulikka, joka tahtois maailman luotettavimman auton mutta kun ei rahat riitä.

• ja witut

kerran ostin vahingossa ko merkkisen katiskan ja olen katkera siitä,joten mulla on vitun hyvä syy kertoa mieli piteeni ko katiskasta,no okei kaikki tutut ja muut hyvää päivää frendit on myös valistettu myös katiskan petollisuudella,ja aion myös jatkaa katiskan kehuja niin kauan kun myyn autoja laakkosella helsingin konalassa.eli mulla on paska duuni mis ei tienaa mitään

• Turo67
        ja witut kirjoitti:

kerran ostin vahingossa ko merkkisen katiskan ja olen katkera siitä,joten mulla on vitun hyvä syy kertoa mieli piteeni ko katiskasta,no okei kaikki tutut ja muut hyvää päivää frendit on myös valistettu myös katiskan petollisuudella,ja aion myös jatkaa katiskan kehuja niin kauan kun myyn autoja laakkosella helsingin konalassa.eli mulla on paska duuni mis ei tienaa mitään

Köyhä autokauppias Hesassa...?? Miten ois jos viitsisit tehä vähän kaupantekoa työmaalla niin voisko tili vähän kasvaa?
        Vaiko oletko niin laiska mies että olet ottanut 600 e takuuliksan itsellesi??
        Eipä ihme että olet katkera!!!

• pexi
        ja witut kirjoitti:

No etpä ole työmaallasi aikoihin käynyt,koska Laakkonen lähti pois Konalasta jo pari kuukautta sitten!

• joopa
        ja witut kirjoitti:

Varmaan tuttavasi(jos niitä on?) uskovat kaikki puheesi ja yleistävät ne koskemaan kaikkia samannimisiä asioita. Jos et ymmärtänyt, mitä kirjoitin, olen arvailuissani oikeassa. Mitä ne ovat, voit lukea rivien välistä...

• avulias aatu

Taitaa täällä suomi24 sivuilla olla nää samat henkilöt jotka käy haukkumassa kaikkia automerkkejä ku ei itellä oo varaa ostaa mitään autoa tai sitten ei ole edes autokorttia.
      Toinen vaihtoehto on että joku subaru on nöyryyttänyt sua liikennevaloissa ja sä tuut nyt kateellisena itkemään tänne foorumille.

Tuosta tekniikan kestämisestä vielä että mun 14 vuotta vanhemmassa subarussa on kyllä paljon vähemmän vikoja kuin tuttavien uusissa tai ainakin lähes uusissa autoissa.
      Mainittakoon vielä että subaru on aina ollut luotettavuus tilastojen kärkipäässä, vaikka turhaahan minä tässä mitään kirjottelen ku ei sulla kuitenkaan oikeesti ole mistään merkistä mitään kokemusta tai mielipidettä..

Ps: Nämä kokonaan capslockilla kirjoitetut viestit näyttävät tosi asiantuntevilta...

• Ubsor

Heh aika loisto vastaus... Subaru on minulle tavallaan aivan uusi kokemus ja tällä hetkellä olen tosi avoin hyviin vinkkeihin. Mua kiinnostaa 2006 STI, mitä mieltä??

• avulias aatu
        Ubsor kirjoitti:

Heh aika loisto vastaus... Subaru on minulle tavallaan aivan uusi kokemus ja tällä hetkellä olen tosi avoin hyviin vinkkeihin. Mua kiinnostaa 2006 STI, mitä mieltä??

Täytyy myöntää, ettei ole juurikaan kokemusta uusista subaruista, joten enpä osaa tuota STI:tä juurikaan kehua saati haukkua. Vabhoista legacyistä ei ainakaan ole muuta pahaa sanottavaa kuin bensankulutus ja ruostuminen. Ruostuminen ei ainkaan käsittääkseni vaivaa uudempia malleja.
        Ehkäpä parhaiten saisit tietoa ja kokemuksia menemällä tuonne:
        www.subaruclubfinland.net/bbs

• menee
        avulias aatu kirjoitti:

Täytyy myöntää, ettei ole juurikaan kokemusta uusista subaruista, joten enpä osaa tuota STI:tä juurikaan kehua saati haukkua. Vabhoista legacyistä ei ainakaan ole muuta pahaa sanottavaa kuin bensankulutus ja ruostuminen. Ruostuminen ei ainkaan käsittääkseni vaivaa uudempia malleja.
        Ehkäpä parhaiten saisit tietoa ja kokemuksia menemällä tuonne:
        www.subaruclubfinland.net/bbs

Tosi hyvin menee näillä keleillä, legacy stv,
        2,5:n koneella,syksyllä ostin oon nyt ajanu
        8000.keskikulutus trippi näyttää 9.l/100.
        edellisessä legasyssä oli nastarenk. nykyisessä uudessa tuli kitkat mukaan,en oo suuriakaan pito-eroja huomannu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe