Sunny Beach

moonika

Ootteko käyny Bulgariassa, kokemuksia?

7

951

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulgariassa

kukas sinne nyt menis palelemaan kun on parempiakin paikkoja maailmassa.
      minä ainakin matkailen pelkästään kaukomaita ja joka kerta on takuulämmintä ollut.

ja kaukomatkailu on halvempaa mitä tuommonen nurkissa pyöriskely kalliissa maissa.

kuukauden päästä lähden taas tropiikkiin.

• ddd

Ketä vittua kiinnostaa sinun kaukomatkailusi?Kysymyksen esittäjä tiedusteli kokemuksia Bulgariasta,joita sinulla ei siis ole, prkl!

• sunny beach
        ddd kirjoitti:

Ketä vittua kiinnostaa sinun kaukomatkailusi?Kysymyksen esittäjä tiedusteli kokemuksia Bulgariasta,joita sinulla ei siis ole, prkl!

Olisko tuo matkailupalsta mitään tällaisille kysymyksille, täällä voisi keskittyä Kuopion sunny beach- juttuihin ja kalakukon syöntiin...

• joanna

joo minä olen käynyt kaksikin kertaa. minusta aivan ihana paikka ja ihanat ihmiset. rannoilla kannattaa kuitenkin varoa iltaisin kulkukoiria, niitä on mutta eivät taida olla pahapäisiä.
      Ruoka on hyvää kunhan löytää hyvät ruokapaikat.
      sunny beachilla on hyvä paikka pizza palace (nimestä en ole varma)siellä on hyvä palvelu ja hyvät ruuat. suosittelen! :)

• laurenziat

mennään Bulgariaa, nyt meen Kultahietikolle.
        Olen käynyt Sunny Beachilla, hyvä lomakohde, olimme Riu Palace hotellissa - se on maan parhaita hotelleja. Siis tervemenoa, suosittelen!!!!

• abc
        laurenziat kirjoitti:

mennään Bulgariaa, nyt meen Kultahietikolle.
        Olen käynyt Sunny Beachilla, hyvä lomakohde, olimme Riu Palace hotellissa - se on maan parhaita hotelleja. Siis tervemenoa, suosittelen!!!!

Kun kerran kysyit kokemuksia, niin tässäpä tämä.
        Kerran olen ollut sunny beachilla, ja olen päättänyt, että viimeiseksi jäi. Ei oikeastaan ole mitään hyvää sanottavaa kyseisestä paikasta. Todella vähän ostettavaa ja ok, ruoka on halpaa, mutta kulkee käsi kädessä laadun kanssa. Ihmiset ovat tottakai ystävällisiä siellä, mistä muuten se tili tulisikaan kuin turisteilta.

Toiset tykkää toiset ei. Minä en.

• ruskettunut

Kyllä kannattaa mennä. Oltiin viikko elokuussa ja koistavaa oli. Oltiin Bellevue nimisessä hotellissa merinäköalat, jääkaappi jne,,,,
      Rusketusta tuli roimasti ja enempi ois tullut jos
      ois pohjalla ollut solkkua tai porkkana juttuja.
      Halpamaa vielä ja käykää kiinalaisessa sekä syökää shopska salaattia....ja mystery baari kävelykadulla aivan mahtavan näköinen paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe