Olen syntynyt 27.5., onko ketään muita samana päivänä syntyneitä? Kertokaa luonteenpiirteistänne
Muita samana päivänä syntyneitä kaksosia?
8
1186
Vastaukset
- Miehenmittainen
Hei Eveliina!
Minä olen syntynyt 27.5 ja luonteenpiirteeni ovat:mielikuvitusrikas,musiikkirakas,ailahteleva,ystävällinen,sulkeudun helposti kuoreeni,koska minua ei ymmärretä,innostun helposti ja sen minkä päätän sen teen,vahva luonne mutta monesti kokenut vastoinkäymisiä. Minulla on paljon annettavaa. Pidän vanhoista ihmisistä ja haluan auttaa heitä. Olen pikkutarkka ja huolehdin ulkonäöstäni ehkä liiaksi olen peilin edessä:) Tietokonenero jne.
Löysitkö mitään samaa? Heippa:)- Eveliina
Ompa paljon samoja piirteitä!
En tiedä tuosta mielikuvituksen rikkaudesta, mutta musiikkia rakastan! Olen välillä ailahteleva; saatan suuttua nopeasti mutta lepyn myös nopeasti (tosin suuttumus näkyy lähinnä mökötyksenä, ei raivoavana riehumisena:) Toisaalta pääosin olen aika tasainen luonne. Olen myöskin ystävällinen.
Olen myös huomannut sen, että aina minua ei ymmärretä tai en saa ilmaistua muille asioita niin että he ymmärtävät täysin tarkoitukseni. Paljon pidän sisälläni ajatuksia, joita en kerro kenellekään muulle. Olen yllytyshulllu ja innostun herkästi uusista mielenkiintoisista jutuista (tosin innostus saattaa välillä lopahtaakin nopeasti).
Olen pohjimmiltani erittäin vahva ihminen, vaikka olen myös hyvin herkkä. Vastoinkäymisiä on myös tähän pieneen ikään mahtunut, ehkä ujon ja herkän luonteeni vuoksi, mutta vastoinkäymiset ovat vain kastattaneet. Olen välillä tosi pikkutarkka, myös peilailija :) Sekä haka tietokoneiden kanssa!
Itsekin olen ajautunut sosiaalialalle, vaikka haenkin kuumeisesti vielä sitä omaa alaa. Olen myös luova runotyttö, usein liian laiska (jonkun pitää aina potkia eteenpäin) ja erittäin rauhallinen tyyppi. - Metalli-mies
Eveliina kirjoitti:
Ompa paljon samoja piirteitä!
En tiedä tuosta mielikuvituksen rikkaudesta, mutta musiikkia rakastan! Olen välillä ailahteleva; saatan suuttua nopeasti mutta lepyn myös nopeasti (tosin suuttumus näkyy lähinnä mökötyksenä, ei raivoavana riehumisena:) Toisaalta pääosin olen aika tasainen luonne. Olen myöskin ystävällinen.
Olen myös huomannut sen, että aina minua ei ymmärretä tai en saa ilmaistua muille asioita niin että he ymmärtävät täysin tarkoitukseni. Paljon pidän sisälläni ajatuksia, joita en kerro kenellekään muulle. Olen yllytyshulllu ja innostun herkästi uusista mielenkiintoisista jutuista (tosin innostus saattaa välillä lopahtaakin nopeasti).
Olen pohjimmiltani erittäin vahva ihminen, vaikka olen myös hyvin herkkä. Vastoinkäymisiä on myös tähän pieneen ikään mahtunut, ehkä ujon ja herkän luonteeni vuoksi, mutta vastoinkäymiset ovat vain kastattaneet. Olen välillä tosi pikkutarkka, myös peilailija :) Sekä haka tietokoneiden kanssa!
Itsekin olen ajautunut sosiaalialalle, vaikka haenkin kuumeisesti vielä sitä omaa alaa. Olen myös luova runotyttö, usein liian laiska (jonkun pitää aina potkia eteenpäin) ja erittäin rauhallinen tyyppi.Herkkyyttä, viisautta, ujoutta, hyvää ulko näköä sitä löytyy mutta jokin estää löytämästä elämänkumppania. Ehkä ujouteni, epävarmuuteni, ihmisten pahuus.
27.05 joskus ajattelen enpäs olisi syntynyt tuolloin. Minulle annettiin suuri elämän taakka kannettavaksi.
Sitkeyteni, vahvuuteni, voimakkuuteni, sekä muka jaksaisi auttamaan suuressa taakassani.
Eihän kukaan kuule huutoani, ei kukaan ymmärrä minua, ei kukaan ymmärrä herkyyttäni. Olen mies parhaassa iässä mutta luulen elämäni olevan jo ohi.
Odotan päivää parempaa.
Eve, heippa ja voimia sinulle:) - Eveliina
Metalli-mies kirjoitti:
Herkkyyttä, viisautta, ujoutta, hyvää ulko näköä sitä löytyy mutta jokin estää löytämästä elämänkumppania. Ehkä ujouteni, epävarmuuteni, ihmisten pahuus.
27.05 joskus ajattelen enpäs olisi syntynyt tuolloin. Minulle annettiin suuri elämän taakka kannettavaksi.
Sitkeyteni, vahvuuteni, voimakkuuteni, sekä muka jaksaisi auttamaan suuressa taakassani.
Eihän kukaan kuule huutoani, ei kukaan ymmärrä minua, ei kukaan ymmärrä herkyyttäni. Olen mies parhaassa iässä mutta luulen elämäni olevan jo ohi.
Odotan päivää parempaa.
Eve, heippa ja voimia sinulle:)Ehkäpä tuleva elämänkumppanisi jonain kauniina päivänä ilmestyy eteesi kuin tyhjästä. Ei tämä varmaan lohduta yhtään, mutta aina kannattaa uskoa tulevaisuuteen.
Itse vasta lukioikäisenä ajattelin, että noinkohan eteeni koskaan eksyy sitä elämäni miestä. En nimittäin ole herkästi ihastuvaa tyyppiä. Mutta kun sitten kolahti niin kolahti kunnolla. Ollaan oltu yhdessä reilut viisi ja puoli vuotta ja edelleen menee erittäin hyvin. Mieheni osaa arvostaa herkkyyttäni ja uskon, että sinäkin löydät ihmisen, joka arvostaa herkkyyttäsi. Vaikka välillä häpeilen suuresti herkkyyttäni ja ujouttani, niin ajattelen silti, että se on paljon parempi piirre kuin olla kova kuin kivimuuri.
Tsemppiä!
- Toy
Hei Eveliina!
Minä olen syntynyt 27.5 ja luonteenpiirteeni ovat:mielikuvitusrikas,musiikkirakas,ailahteleva,ystävällinen,sulkeudun helposti kuoreeni,koska minua ei ymmärretä,innostun helposti ja sen minkä päätän sen teen,vahva luonne mutta monesti kokenut vastoinkäymisiä. Minulla on paljon annettavaa. Pidän vanhoista ihmisistä ja haluan auttaa heitä. Olen pikkutarkka ja huolehdin ulkonäöstäni ehkä liiaksi olen peilin edessä:) Tietokonenero jne.
Löysitkö mitään samaa? Heippa:) - Toy
Sori se tuli kaks kertaa:)
- zip
somalainen kuulu viulisti Heimo Haitto, ja taitava elokuvaohjaaja Giuseppe Tornatore (mm. Malena ja Cinema Paradiso), niin ja englantilainen näyttelijä Ralph Fiennesin veli Joseph Fiennes, ovat syntyneet 27.5.
- äämäääjdf
jfsdklsdhkldfhsklsdhfkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837