Anteeksi, muslimit

Atte A.

Oikein. Pyydän itse anteeksi kaikilta muslimeilta sitä mielipahaa, jonka tanskalainen pilapiirtäjä aiheutti. Anteeksi.

Minulla on paljon ystäviä Tanskassa, ja voin sanoa, että he ovat pohjimmiltaan erittäin suvaitsevaisia ja ymmärtäviä muslimeja kohtaan.

Saahan sitä toki loukkaantua, kun loukataan. Nyt kun jo jordanialainenkin lehti on julkaissut pilakuvat, joten eiköhän homma rauhoitu.

Muuten, olen loukattu skandinaavisten ystävieni puolesta, kun heidän lippujaan on poltettu ja kansalaistensa henkeä uhattu. Onhan lippukin, ossa on kristittyjen tunnus, risti keskellä, uskonnollinen tunnus ja sen polttaminen loukkaavaa.

Olen loukattu! Kuka esittää anteeksipyynnön minulle?

Pidän ovet ja ikkunat auki kuullakseni anteeksipyynnön heti kun nyrkinheristäjät järkevöityvät ja sen esittävät.

Kuuluuko mitään?

7

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAJH

Islaamin mukaan kaikki ovat tasa-arvoisia, paitsi muslimit, jotka ovat tasa-arvoisempia kuin muut.

• miehet, jotka

ovat tasa-arvoisempia kuin musliminaiset. Kuten ex-aviomieheni asian niin eloisasti ilmaisi, nainen on parhaimmillaankin vain puolet miehestä! :)

• Onko kokemusta
        miehet, jotka kirjoitti:

ovat tasa-arvoisempia kuin musliminaiset. Kuten ex-aviomieheni asian niin eloisasti ilmaisi, nainen on parhaimmillaankin vain puolet miehestä! :)

Olitko islamin uskoisen kanssa naimisissa? Tällä palstalla on puhuttu paljon naisen asemasta islamissa. Jos sinulla on omakohtaisia kokemuksia, niin kirjoita niistä tähän.

• JAJH
        Onko kokemusta kirjoitti:

Olitko islamin uskoisen kanssa naimisissa? Tällä palstalla on puhuttu paljon naisen asemasta islamissa. Jos sinulla on omakohtaisia kokemuksia, niin kirjoita niistä tähän.

Yksiselitteisesti: 4:34

Se, mitä sitten yksittäiset muslimit tekevät, on toinen juttu. Olen koko ajan painottanut, että on muistettava, ettei "islaam" ole sama asia kuin "muslimi".

• Gohar

Minä tosin en ole nyrkinheristäjä vaan pasifisti aina ja ikuisesti, mutta anteeksi niiden puolesta jotka jatkavat provoilua,uhkailevat ja häpäisevät mm Tanskan lippua.
      En ole iloinen niistä pilapiirroksista, mutta en siitäkään että mennään noin pitkälle - asiat pitäisi aikuisten maailmassa koittaa sopia ihan jotenkin muuten.
      Tanskalaiset on mukavia, olen siellä muutaman kerran käynyt.

• Sulle, Gohar, meni nyt pisteet (näkyvät otsikossa :-)

• Toinen Ateisti

Minä en pyydä anteeksi muslimeilta enkä muiltakaan uskovaisilta.

Omalta osaltani nöyristely huuhaauskontojen edessä loppui tähän pilakuvaepisodiin. Se oli minulle erinomainen todiste uskonnollisten ajattelutapojen turmiollisuudesta ja uskontojen yleisestä irrationaalisuudesta.

Tästä lähin omistan elämäni KAIKKIEN uskontojen vastaiseen henkiseen taisteluun. Uskonnoista on päästävä eroon ennen kuin ne ja niiden järjelliseen ajatteluun kykenemättömät kannattajat tuhoavat koko ihmiskunnan.

Olen lopullisesti, ikuisesti kypsynyt uskontoihin, uskonnollisuuteen ja uskovaisiin ihmisiin.

Miten kukaan järjellä siunattu ja alkeellisimmillakin aivoilla varustettu ihminen voi enää uskoa tietämättömien vuohipaimenten vuosituhansia sitten sepittämiin lastenloruihin? Minä en kerta kaikkiaan voi ymmärtää moista järjettömyyttä. Uskovaiset ihmiset ovat minulle kuin toisen planeetan olioita käsittämättömine, epäloogisine ajattelutapoineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe