Voiko raskauden aikana käydä hieronnassa? Mahallaan ei pysty tietty olemaan mutta niska-hartia-seudulle tekis tosi hyvää. Onko kokemuksia?
raskaus ja hieronta
4
972
Vastaukset
- LA 24.8.
Kysyin neuvolassa viimeksi, onko hieronta ja lymfaterapia ok?
Ja sanoivat että on ok. Tietenkin täytyy ottaa huomioon, että vauva asustelee masussa ja esim. vatsallaan makuu voi olla hankalaa, kun vauva kasvaa. Kerro hierojalle vaikka jo varattessasi aikaa, että olet raskaana, niin ammattitaitoinen hieroja tietää "oikeat otteet" eikä vauvalle aiheudu vaaraa.
Itse olen käynyt lymfassa, kun tuota nestettä tuntuu kertyvän pehvaan ja reisiin ja kyllä on auttanut. - hieronnassa
Minun hieroja sanoi, että raskaana olevaa ei saa hieroa alaselästä keskenmenon vaaran vuoksi. Muuten voi hieroa ihan normaalisti. Paitsi tietysti ison mahan kanssa mahallaan oleminen on mahdotonta, istuiltaan onnistuu yhtä hyvin.
- käyp
Voi käydä, hieronta-alustan saa istuvaan asentoon. Olen rv27 ja olen käynyt useasti.
- mamma huhtikuu
mä oeln käynyt aika säännöllisesti kerran kuussa hierojalla/naprapaatilla ja ei nyt vielä ole mitään suuria ongelmia ollu. Nyt kun oon 31 viikolla niin ei ylä selkä enää meinannut naksahtaa mutta hieronta muuten tuoliin nojaten on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474