Voisitko Gohar ystävällisesti selittää minulle
maalaipojalle selkokielellä, miksi kiihkomuslimit haluavat vaikeuttaa länsimaissa asuvien maltillisten muslimien elämää?
Ja toinen minua kiinostava kysymys:
Jordanialaisessa lehdessä julkaistiin myös ko. pilakuvia. Ainakaan meidän paikallisessa lehdessä ei ollut mitään mainintaa muslimien uhkailusta Jordaniaa kohtaan. Ovatko Tanskan ja Jordanian lehdistöt jotenkin eriarvoisia? Julkaiseeko toinen pilakuvan ja toinen totuuden?
Goharille
6
407
Vastaukset
- Gohar
minä en tiedä. Minä ymmärrän loukkaantimisen,mutta minä en ymmärrä väkivaltaa ja uhkailuja tämänkään asian vuoksi.
Oma arveluni on, että näillä nimenomaisilla riehujilla on paljon muitakin ongelmia elämässään ja hampaankolossa muutakin kuin pelkät pilakuvat. Pelko, epävakaat olot, turvattomuus ja epätieto tulevaisuudesta ajaa ihmisen helposti äärinnmäisiin tekoihin. Olen ollut vähän siinä käsityksessä, että tämä älämölö keskittyy lähinnä alueille jossa on muutenkin melko levotonta.
Itse olen juuri siitä pahoillani erityisesti, että näiden äärimmilleen provosoituneiden vuoksi eniten kärsii juuri se tavis muslimi, jota ei voisi vähempää kiinnostaa riidellä kenenkään kanssa.
Jälkimmäiseen kysymykseesi en myöskään osaa vastata,koska en ole kerinnyt koko asiaan vielä edes perehtyä, en tunne Jordaniasta ketään, jos tuntisin,kysyisin mielelläni ja uteliaisuuttani kyllä mikä on todellinen suhtautuminen siellä asiaan.- Sami 54
Etkö vieläkään suostu myöntämään, että nyt ovat hallitukset asialla, ei yksittäiset riehujat! Lippuja polttavat ja tallovat porukat ovat täysin merkityksettömiä, elleivät sitten ole hallitusten järjestämiä. Ei niitä ainakaan hallitusten taholta tuomita eikä estetä.
Boikotit, diplomaattiset selkkaukset ja suurelta osin myös mielenosoitukset ovat HALLITUSTEN järjestämiä. Aina vaan yritätte panna typeryydet yksittäisten hörhöjen syyksi. - ????
Sami 54 kirjoitti:
Etkö vieläkään suostu myöntämään, että nyt ovat hallitukset asialla, ei yksittäiset riehujat! Lippuja polttavat ja tallovat porukat ovat täysin merkityksettömiä, elleivät sitten ole hallitusten järjestämiä. Ei niitä ainakaan hallitusten taholta tuomita eikä estetä.
Boikotit, diplomaattiset selkkaukset ja suurelta osin myös mielenosoitukset ovat HALLITUSTEN järjestämiä. Aina vaan yritätte panna typeryydet yksittäisten hörhöjen syyksi.USA:n vai? Maailmanmenoa palstalla monta sen suuntaista kirjoitusta.
- Pro-Tanksa
GOhar kirjoitti: "Olen ollut vähän siinä käsityksessä, että tämä älämölö keskittyy lähinnä alueille jossa on muutenkin melko levotonta."
Tanskan muslimien keskuudesta älämölö alkui. Sielä ei ole levotonta. - Sieltä se tulee
Prof. Muhammed oli vihainen muiden uskontojen seuraajille, kun he eivät kääntyneet seuraaman häntä. Tämän vihansa hän siirsi Koraanin tekstiin. Sieltä Koraanin tosissaan ottavat muslimit vihansa ammentavat.
Miksi muut kansakunnat tai uskonnot eivät reuhkaa länsimaita vastaan, vaikka on köyhempiäkin maita kuin arabimaat. Tai miksi Saudi-Arabia, yksi maailman rikkaimmista maista, rahoittaa tämän älömölön.
Kysymys ei ole köyhyydestä ja muista yhteiskunnallisista oloista vaan yksikertaisesti Koraanin sanomasta. - järjestö
???? kirjoitti:
USA:n vai? Maailmanmenoa palstalla monta sen suuntaista kirjoitusta.
Joo, joo. USA on syypää kaikkeen. Se on turvallinen syyllinen se ei julista fathaa vaikka sitä potkii. Typerin syyte aikanaan oli se että CIA olisi järjestänyt kaksoistornien tuhomisen.
Niinkö täällä pelätään islamia, että sitä ei uskalleta syyttää edes sen omista teoista. Maailmassa on muitakin hallituksia kuin USA. Yleisessä tiedossa (pitäisi ainakin olla) että Saudi-Arabia tukee ääri-islamin leviämistä kaikella tavalla muslimimaihin ja länsimaihin. Se rakentaa moskeijoita ja rakentaa Koraanikouluja sekä palkaa radikaaleja imaameja.
Herätys hoi!!
Sitä paitsi en usko, että hallitus olisi asian takana, vaan ääri-islamistit. He ovat hyvin järjestäytyneet esim. Muslimien veljeskunta Egyptissä ja Hamas on sisarjärjestö. Ei Al Qaida ole ainoa järjestö. Esim. Indonesiassa on Laskar Jihad -niminen aseellinen ääri-islamilainen järjestö. Sillä on nimetty johtaja ja selkeä organisaati. Laskar Jihad esim. agitoi tuhansi muslimi "taistelijoita" Keski-Sulawesin alueelle hyökkäämään kristittyjä vastaan. Tällöin tapettiin 10 000 ihmistä, kymmeniä kyliä tuhottiin ja satoja kirkkoja. Kysymys on vastaavan länsimaisen/Lähi-idän järjestön organisoima rähinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844