Onkohan kellään kokemusta Schindelen mineraalijauheesta?
Vastaukset 5
- ~*~
Mun isäni on käyttänyt tuota mineraalijauhetta kohta kymmenen vuotta. Psoriasiksen aiheuttamat läiskät vartalolla ja kynsikurtut ovat hävinneet, ilmeisesti melko pian käytön aloittamisen jälkeen, eivätkä ole tulleet takaisin.
Jauheen käytön lopettamista testimielessä ei ole tehty, mutta vaikuttaa siltä että juuri jauhe on auttanut. Isäni käyttää nykyisin myös kalaöljyä, joka lienee myös iholle suotuisaa.
Itse olen ottanut jauhetta vähän satunnaisemmin noin vuoden alusta ihan vaan mineraalilisänä sen kummemmin ihmeparanemisia odottelematta, mutta eräs kummallinen juttu kumminkin: vuosikausia jalkapohjaani koristanut itsepintainen ja apteekin tököteille nähtävästi immuuni känsä on lähtenyt siliämään... - tarjolla
multimineral http://voimapuoti.com/index3.php?page=products&s=22
tuo tuote on (ehkä) samanlainen mistä edel. henkilö puhui, mutta kumminkin...
sisältää kaikki mineraalit,merensuolat,hivenaineet yms.
suosittelen.. - keeway
shindele`s mineraalijauhe sisältää kaikki ihmiselle tarpeelliset mineraalit,tutkittu ja turvallinen tuote suosittelen vilpittömästi.
Mutta täytyy muistaa että jauheella,ei tule korvata monipuolista ruokavaliota,vaan käyttää täydentämään sitä. - Anonyymi
Entä alumiini, sitä näytti olevan suht paljon 15,7 %
- Anonyymi
Kivijauheen sisältämä alumiini on luonnon alkuaine alumiinia, ei teollisuuden tuottamaa haitallista alumiiniyhdistettä.
Tässä alumiini on myös kemiallisesti sidotussa muodossa, mikä tarkoittaa sitä ettei se kerry elimistöön, vaan poistuu sieltä. Se on kuten monet muutkin luonnon alkuaineet kehossamme katalysoiva aine, eli toimeenpaneva aine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485